ببین، شاید خوشت اومد!

ژل کرم برایت بوست نوتروژینا حجم ۵۰ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • برند: نوتروژینا
  • کشور سازنده: فرانسه، به سفارش ترکیه
  • نوع: ژل کرم
  • حجم: 50 میلی لیتر
  • مناسب برای: انواع پوست
  • سایر توضیحات: به وضوح ظاهر رنگ پوست ، خطوط ظریف و لکه ها را بهبود می بخشد بازیابی سلول های سطحی پوست را 10 برابر افزایش می دهد دارای فرمول اختصاصی روشنایی متمرکز (NEUTROGENA ACCELERATED BRIGHTENING COMPLEX™) جلوگیری از خشکی پوست دارای بافت سبک و بدون چربی بدون بستن منافذ پوست
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

ژل کرم برایت بوست نوتروژینا

 

ژل کرم برایت بوست نوتروژینا

ژل کرم برایت بوست نوتروژینا

 

مشکلات پوستی در بسیاری از افراد وجود دارند و عوامل زیادی مانند عوامل ژنتیکی و رفتارهای نادرست در سلامت پوست موثر هستند؛ به همین منظور، باید با استفاده از روش ها و محصولات مراقبتی، پوست تان را از خطرات ایمن نگه دارید.

ژل کرم ها، دسته ای از محصولات پوستی هستند که برای استفاده پوست‌های چرب مناسب تر بوده و با داشتن میزان جذب بالا، تاثیر عالی روی پوست می گذارند. ژل کرم برایت بوست ضدپیری نوتروژینا، با تاثیر شگفت انگیزی که بر پوست دارد یکی از محصولات مراقبتی پوست می باشد.

پیری پوست و عوامل موثر بر آن

یکی از مسائل و مشکلاتی که در اثر افزایش سن بیش از پیش نمایان می شود، پیری پوست است. ولی گاه، همین بروز چین و چروک، از سنین پایین و جوانی آغاز شده و شادابی و جوانی پوست را از بین می برد و باعث کاهش اعتماد به نفس می گردد؛ از این رو باید از محصولات مراقبت پوستی و محصولات جوان کننده و ضد پیری استفاده کنید تا روند پیری پوست را به تعویق بیندازید.

یکی از محصولات ضد پیری پوست، که با هدف کنترل پیری پوست تولید می شود، ژل کرم برایت بوست نوتروژینا است که در این مطلب می‌ خواهیم هر چه بیش تر با مشخصات این ژل کرم، آشنا شویم:

ویژگی های ژل کرم برایت بوست نوتروژینا

 

ژل کرم برایت بوست نوتروژینا

ژل کرم برایت بوست نوتروژینا

 

ژل کرم برایت بوست نوتروژینا، محصولی ایده آل و فوق العاده برای کسانی است که به دنبال ترمیم و شفاف سازی پوست شان هستند. این محصول خوش ‌ساخت، پوست تان را درخشان، جوان و با طراوت می کند.

ژل کرم ضد پیری برایت بوست نوتروژینا، آبرسانی بسیار قوی برای پوست است. این محصول، بافتی از ترکیب ژل و کرم را داراست از این رو، بسیار سبک می باشد.

ژل کرم نوتروژینا مدل برایت بوست، لکه های پوستی را کاهش داده، پوست صورت را سفت می کند و موجب تغییر رنگ دادن پوست صورت می ‌شود؛ هم چنین، این ژل کرم، نوعی ترکیب گیاهی به نام آلفا هیدروکسی AHA و پلی هیدروکسی اسید PHA دارد که این عامل، از پیری زود هنگام و چروک های پوست پیشگیری می کند؛ علاوه بر این، ماندلیک اسید موجود در این محصول، موجب کاهش جای جوش، لک و جوش می شود.

ژل کرم برایت بوست نوتروژینا، گردش سلولی سطح پوست را تا ۱۰ برابر می افزاید، از این رو رنگ پوست تان را روشن میکند.

ویژگی های فوق العاده و مهم ژل کرم برایت بوست ضد پیری نوتروژینا به شرح زیر است:

  • این ژل کرم، برای انواع پوست مناسب است.
  • ژل کرم نوتروژینا مدل برایت بوست، دارای بافتی سبک می باشد.
  • باعث بهبود رنگ پوست می شود.
  • مرطوب کنندگی عمیق پوست را انجام می دهد.
  • این محصول، جهت مصرف روزانه بسیار مناسب است.
  • ژل کرم برایت بوست نوتروژینا، تولید ملانین در پوست را کاهش داده و تنظیم می کند.
  • در ترکیبات این ژل کرم، گلوکز آمین وجود دارد.
  • ژل کرم نوتروژینا مدل برایت بوست، جوان ساز و شفاف کننده پوست است.
  • این ژل کرم، چروک های نازک و لک ها را بهبود می بخشد.

طرز استفاده از ژل کرم برایت بوست نوتروژینا چگونه است؟

 

ژل کرم برایت بوست نوتروژینا

ژل کرم برایت بوست نوتروژینا

 

این محصول یک کرم ضد پیری و روشن کننده تخصصی است که روزانه دو مرتبه پس از شست و شوی صورت می ‌توانید آن را استفاده کنید. سعی کنید این ژل کرم را روی گردن تان نیز بمالید. برند نوتروژینا تاکید می‌کند که در روز، به منظور روشن شدن پوست و هنگام غروب و شب، جهت استمرار آبرسانی پوست این محصول را استفاده نمایید.

برای استفاده از این ژل کرم نوتروژینا مدل برایت بوست، ابتدا پوست صورت خود را با یک پاک کننده مناسب نوع پوست تان تمیز کرده و و سپس خشک نمایید. مقدار مناسبی از ژل کرم برایت بوست نوتروژینا را روی پوست زده و به آرامی ماساژ دهید. موقع ماساژ این ژل کرم، دقت کنید که فشار زیادی به صورت تان وارد نشود و با ملایمت حرکات ماساژ را روی صورت انجام دهید.

هم چنین مراقب باشید که این ژل کرم را نزدیک چشم هایتان نزنید. بعد از استفاده ژل کرم برایت بوست نوتروژینا حتما در طول روز ضد آفتاب بزنید و حتی الامکان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کرده و به سفرهای کویری نروید.

جهت کاربرد این محصول لازم است پوست خود را بررسی کنید؛ در صورت مشاهده نکردن هرگونه زخم، اگزما، علائم التهاب و مشکلات خاص دیگر، ژل کرم نوتروژینا مدل برایت بوست را با خیال راحت استفاده نمایید.

برای خرید ژل کرم برایت بوست نوتروژینا، می توانید در فروشگاه ژوتی، ثبت سفارش کرده و محصول مورد نظرتان را با تضمین اصل بودن آن درب منزل خود دریافت کنید.

سایر محصولات نوتروژینا

خرید ژل آبرسان زرد چوبه نوتروژینا

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 57 گرم
برند

نوتروژینا

کشور سازنده

فرانسه، به سفارش ترکیه

نوع

ژل کرم

حجم

50 میلی لیتر

مناسب برای

انواع پوست

سایر توضیحات

به وضوح ظاهر رنگ پوست ، خطوط ظریف و لکه ها را بهبود می بخشد
بازیابی سلول های سطحی پوست را 10 برابر افزایش می دهد
دارای فرمول اختصاصی روشنایی متمرکز (NEUTROGENA ACCELERATED BRIGHTENING COMPLEX™)
جلوگیری از خشکی پوست
دارای بافت سبک و بدون چربی
بدون بستن منافذ پوست

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل کرم برایت بوست نوتروژینا حجم ۵۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 198