کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا حجم ۵۰ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • برند: نوتروژینا
  • کشور مبدا: فرانسه، به سفارش ترکیه
  • مناسب برای: انواع پوست
  • نوع: کرم ضد آفتاب
  • خصوصیت: آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • میزان spf: 30
  • حجم: 50 میلی لیتر
  • سایر توضیحات: مرطوب کننده و آبرسان قدرتمند پوست محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید حاوی مایع روشن کننده و تجدید طبیعی پوست علائم خستگی پوست را از بین میبرد مبارزه با علائم پیری پوست حاوی ویتامین C و E دارای ترکیبات آنتی اکسیدان و نئوگلوکوزامین

طریقه استفاده از ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

توصیه می کنیم ابتدا صورت و گردن خود را شسته و سپس خشک کنید. نیم ساعت قبل از اینکه در معرض مستقیم اشعه های مضر خورشید قرار بگیرید از کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا استفاده کنید. برای مشاهده بهترین نتیجه از استفاده این محصول، هر سه ساعت یک بار این عمل را تکرار کنید. علاوه بر آن، برای آبرسانی بهتر پوست،  هر روز دوبار، صبح و عصر به صورت و گردن خود مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

550,000 تومان

توضیحات

معرفی کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

 

کرم ضد آفتاب نوتروژینا مدل bright boost 

کرم ضد آفتاب نوتروژینا مدل bright boost

 

آسیب های محیطی که به پوست وارد می شود، گاها از آسیب های ژنتیکی خطرناک تر بوده و می تواند سلامت پوست را به خطر بی اندازد. آسیب هایی همانند اشعه های مضر نور خورشید و یا آلودگی های محیطی شدید که هر کدام می توانند سلامت و زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار داده و باعث مشکلات پوستی همچون خشکی پوست، پیری زودرس و چین و چروک پوست و یا حتی سرطان پوستی نیز شود.

به همین خاطر بسیاری از متخصصان پوستی توصیه می کنند تا با استفاده از محصولات مراقبت از پوستی با کیفیت در مقابل این مشکلات، برای حفظ سلامت و زیبایی پوست خود تلاش نمایید. مهم ترین اصل در برابر محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشیدی استفاده از ضد آفتاب ها می باشد که کمک می کنند تا از جذب این اشعات به منافذ پوست جلوگیری شده و سلول های پوستی از آسیب هایی همانند آفتاب سوختگی و لک های پوستی در امان بمانند.

ضد افتاب ها را می توان در بافت های مختلفی همانند لوسیون، کرم و حتی اسپری در بازار پیدا کرد بستگی به سلیقه شما می توان از آن ها استفاده نمود، حتی از ضد آفتاب های رنگی که می توان از آن ها برای راحتی آرایش و همچنین مراقبت از پوست استفاده کرد. اما اگر به دنبال نمونه های بی رنگ با کیفیت این محصولات هستید، ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا می تواند بسیار برای پوست شما کمک کننده باشد.

SPF نوشته شده بر روی ضد آفتاب ها به چه معنا است؟

شاید برای شما نیز بسیار پیش آمده باشد که در هنگام خرید محصولات ضد آفتاب با نوشته SPF روی آن مواجه شده باشید و حتی بی توجه به آن محصول خود را خریداری کرده باشید. در واقع SPF نوشته شده روی محصول نشان دهنده توان محافظت آن ضد آفتاب در مقابل اشعه های مضر نور خورشید می باشد. SPF یک شاخص اندازه گیری مدت زمانی است ک ضد آفتاب در برابر اشعه های پوست می تواند محافظت کند.

البته به این معنا نیست که هر چه SPF محصول بالا تر رود بهتر می تواند در برابر اشعه های خورشید محافظت نماید و SPF های بالای ۵۰ معمولا برای افرادی می باشد که روزانه بسیار در برابر نور خورشید قرار می گیرند و معمولا استفاده از ضد آفتاب هایی با SPF 50 و پایین تر برای استفاده روزانه مناسب می باشد و در کنار این شاخص نیاز است تا ویژگی های دیگر ضد آفتاب ها را برسی کرده تا بتوانید محصول مورد نظر مناسب خود را انتخاب نمایید. همانند کرم ضد آفتاب نوتروژینا مدل bright boost که برای استفاده روزمره می تواند بهترین انتخاب باشد.

ویژگی های ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

 

ویژگی های ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

ویژگی های ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

 

کرم ضد آفتاب یکی از ضروریترین محصولات مراقبت از پوست نه تنها در فصل تابستان، بلکه برای تمامی فصل ها می باشد. کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا علاوه بر محافظت از پوست در برابر شاعه های مضر آفتاب، پوست را آبرسانی و مرطوب می کند. به همین دلیل، از ایجاد چین و چروک و بروز علائم پیری بر روی پوست جلوگیری می کند.

کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا با داشتن بافتی بسیار سبک و رقیق، به راحتی جذب پوست شده و احساس چربی و سنگینی بر روی پوستتان نمی کنید. کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا با داشتن انواع ویتامین های C و E، آنتی اکسیدان ها و نئوگلوکوزامین در فرمولاسیون خود به از بین بردن علائم پیری و چین و چروک ها کمک می کند.

طریقه استفاده از کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

 

طریقه استفاده از کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

طریقه استفاده از کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

 

 توصیه می کنیم ابتدا صورت و گردن خود را شسته و سپس خشک کنید. نیم ساعت قبل از اینکه در معرض مستقیم اشعه های مضر خورشید قرار بگیرید از کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا استفاده کنید. برای مشاهده بهترین نتیجه از استفاده این محصول، هر سه ساعت یک بار این عمل را تکرار کنید. علاوه بر آن، برای آبرسانی بهتر پوست، هر روز دوبار، صبح و عصر به صورت و گردن خود مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

محصولات نوتروژینا

برند نوتروژینا، یک برند موفق فرانسوی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می باشده. این به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا، توانسته محصولات خود را در سرتاسر جهان به فروش رساند. برای خرید محصولات نوتروژینا با مناسب ترین قیمت بازار و با ضمانت اصل بودن، کافی است به بخش برند نوتروژینا رفته و محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 50 گرم
برند

نوتروژینا

کشور مبدا

فرانسه، به سفارش ترکیه

مناسب برای

انواع پوست

نوع

کرم ضد آفتاب

خصوصیت

آبرسان و مرطوب کننده پوست

میزان spf

30

حجم

50 میلی لیتر

سایر توضیحات

مرطوب کننده و آبرسان قدرتمند پوست
محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید
حاوی مایع روشن کننده و تجدید طبیعی پوست
علائم خستگی پوست را از بین میبرد
مبارزه با علائم پیری پوست
حاوی ویتامین C و E
دارای ترکیبات آنتی اکسیدان و نئوگلوکوزامین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا حجم ۵۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 4