ژل ضد جوش نوتروژینا مدل clear & defend حجم ۱۵ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • برند: نوتروژینا
  • کشور مبدا: فرانسه، به سفارش ترکیه
  • نوع: کرم ضد جوش
  • مناسب برای: پوست های چرب، به ویژه مستعد جوش و آکنه
  • حجم: 15 میلی لیتر
  • سایر توضیحات: ژل ضد جوش مناسب مصرف روزانه قابلیت خشک شدن سریع بدون آسیب رساندن به پوست فاقد چربی

طریقه استفاده از ژل ضد جوش نوتروژینا

طریقه استفاده از ژل ضد جوش نوتروژینا همانند سایر محصولات ضد جوش بسیار ساده می باشد. ابتدا قبل از استفاده از محصول صورت خود را شسته و سپس خشک کنید. برای مشاهده بهترین نتیجه از استفاده این محصول، کافی است در طول شبانه روز دوبار، یعنی هر 12 ساعت یک بار استفاده کنید. فقط از تماس با دور چشم مواظب باشید. (در صورت تماس با چشم، چشمان خود را به خوبی بشویید!)

موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

320,000 تومان

توضیحات

خرید ژل ضد جوش نوتروژینا مدل clear & defend 

خرید ژل ضد جوش نوتروژینا مدل clear & defend 

خرید ژل ضد جوش نوتروژینا مدل clear & defend

استفاده از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به پوسی شاداب و بی عیب و نقص یکی از ضروریات برای افرادی می باشد که علاقه دارند تا پوستی یکدست و زیبا داشته باشند. پوست به عنوان یکی از ارگان هایی که بسیار درگیر عوامل آسیب رسان می باشد به رسیدگی و مراقبت روزانه نیاز دارد، به همین خاطر نیز بسیاری از متخصصان پوستی توصیه می کنند تا متناسب با نوع پوست و سبک زندگی خود یک روتین مراقبت از پوست روزانه برای خود داشته باشیم.

مثلا برای فردی که زیاد در برابر نور آفتاب قرار می گیرد استفاده از محصولات ضد آفتاب یکی از ضروریات برای آن فرد می باشد یا فردی که علاقه زیادی به آرایش کردن دارد، نیاز است تا بعد از هربار آرایش پوست خود را با استفاده از محصولات آرایش پاک کن و یا تونر ها پاکسازی و احیا نماید تا مانع از آسیب های پوستی دیگر شود. به همین خاطر همه ما، چه مرد و چه زن نیاز به استفاده از محصولات مراقبت از پوست هرچند ساده داریم.

محصولاتی که کیفیت و تاثیر گذاری آن ها به ما کمک کنند تا پوستی صاف و یکدست داشته باشیم. محصولاتی همانند ژل ضد جوش نوتروژینا مدل clear & defend که کیفیت فوق العاده آن باعث محبوبیت در بین مصرف کنندگان شده است.

روتین مراقبت از پوست برای پوست های چرب و مستعد جوش

پوست های چرب و مستعد جوش از انواع پوست هایی می باشد که می تواند برای بسیاری از ما اذیت کننده باشد و نیاز است تا برای حفظ سلامت پوست و کنترل چربی پوست برخی از محصولات مراقبت از پوست متفاوت را امتحان نمایید.

چربی نرمال تولید شده توسط غدد چربی پوست مشکلی را ایجاد نمی نماید ولی وقتی این چربی از مقدار مورد نیاز برای حفظ طراوت پوست گذشت، می تواند برای پوست آسیب رسان باشد و نیاز است تا برای جلوگیری از این آسیب ها برخی از محصولات کنترل کننده چربی پوست را در روتین خود قرار دهیم. مانند انواع ژل های شستشوی صورت، کرم های ضد جوش و آکنه و حتی برخی از محصولات مرطوب کننده مناسب پوست چرب.

انتخاب درست محصولات مراقبت از پوستی مناسب پوست چرب و پاکسازی کامل آن و کمک به کنترل چربی پوست می تواند باعث شود تا از شر جوش ها و آکنه ها خلاص شده و پوستی سالم و یکدست داشته باشید. ژل ضد جوش نوتروژینا مدل clear & defend یکی از محصولات فوق العاده ای می باشد که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند برای پوست های چرب و مستعد جوش انتخاب بسیار مناسبی باشد.

ویژگی های ژل ضد جوش نوتروژینا

ویژگی های ژل ضد جوش نوتروژینا

ویژگی های ژل ضد جوش نوتروژینا

وجود جوش صورت و یا آکنه بر روی صورت ممکن است برای خیلی از مردم به ویژه خانم ها نا خوشایند باشد و میدانیم که ترکاندن جوش باعث ایجاد لکه بر روی پوست می شود. ما برای شما عزیزان برای از بین بردن جوش صورت، ژل ضد جوش نوتروژینا را پیشنهاد میکنیم. ژل ضد جوش نوتروژینا محصولی بسیار قدرتمند می باشد که در عرض ۴ ساعت تمامی جوش های شما را از بین برده بطوریکه شما لکه جوش را هم نمی توانید بر روی صورت خود پیدا کنید.

ژل ضد جوش نوتروژینا برای پوست های چرب به ویژه مستعد جوش و آکنه بسیار مناسب می باشد. این محصول با به تعادل رساندن میزان چربی پوست، از بروز مجدد جوش بر روی صورت جلوگیری می کند. ژل ضد جوش نوتروژینا فاقد چربی و یا هرگونه مواد شیمیایی که می تواند به پوست آسیب رساند، می باشد. همچنین این محصول با قابلیت خشک شدن سریع و بدون آسیب رساندن به پوست، به از بین بردن جوش صورت کمک می کند.

طریقه استفاده از ژل ضد جوش نوتروژینا

طریقه استفاده از ژل ضد جوش نوتروژینا

طریقه استفاده از ژل ضد جوش نوتروژینا

طریقه استفاده از ژل ضد جوش نوتروژینا همانند سایر محصولات ضد جوش بسیار ساده می باشد. ابتدا قبل از استفاده از محصول صورت خود را شسته و سپس خشک کنید. برای مشاهده بهترین نتیجه از استفاده این محصول، کافی است در طول شبانه روز دوبار، یعنی هر ۱۲ ساعت یک بار استفاده کنید. فقط از تماس با دور چشم مواظب باشید. (در صورت تماس با چشم، چشمان خود را به خوبی بشویید!)

محصولات نوتروژینا

ممکن است اسم برند نوتروژینا را چندین بار شنیده و یا حتی محصولات آن را از فروشگاه های محلی و حتی اینترنتی دیده باشید! خب، آیا تا به حال از محصولات نوتروژینا استفاده کرده اید؟ و یا چقدر درباره این برند اطلاع دارید؟

برند نوتروژینا یکی از محبوب ترین برند های جهان در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. علت محبوبیت آن، تولید محصولات مراقبت از پوست با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، توانسته محصولات خود را در سرتاسر جهان به فروش رساند. فروشگاه اینترنتی ژوتی در تلاش است تمامی محصولات نوتروژینا را با مناسب ترین قیمت بازار و با ضمانت اصل بودن برای شما عزیزان ارائه دهد.

برای خرید ژل ضد جوش نوتروژینا کافی است بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کرده و محصول را در درب منزل خود تحویل بگیرید.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 15 گرم
برند

نوتروژینا

کشور مبدا

فرانسه، به سفارش ترکیه

نوع

کرم ضد جوش

مناسب برای

پوست های چرب، به ویژه مستعد جوش و آکنه

حجم

15 میلی لیتر

سایر توضیحات

ژل ضد جوش
مناسب مصرف روزانه
قابلیت خشک شدن سریع
بدون آسیب رساندن به پوست
فاقد چربی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل ضد جوش نوتروژینا مدل clear & defend حجم ۱۵ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 2