مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا ۷۵ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • برند: نوتروژینا
  • کشور سازنده: فرانسه به سفارش ترکیه
  • نوع: آبرسان پوست
  • مناسب برای: پوست های مختلط،دهیدراته و مستعد جوش
  • سار توضیحات: آبرسان قوی نرم کننده پوست ضد جوش و لک ضد التهاب آرام بخش عدم مسدود کردن منافذ آنتی اکسیدان قوی
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

340,000 تومان

توضیحات

مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا

 

مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا

مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا

 

همان طور که می دانید، پوست تاثیر زیادی بر زیبای دارد و یکی از عوامل مهم در حفظ جوانی پوست، آبرسانی آن است. آبرسانی پوست یعنی، حفظ آب درون سلولی. کم آبی پوست، موجب ایجاد چین و چروک های ریز و تیرگی پوست می شود؛ لذا برای جلوگیری از این روند، باید آبرسان مناسب پوست خود را شناسایی و مصرف کنید تا مواد مورد نیاز پوستتان تامین شود.

در این مطلب می خواهیم مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا را به شما معرفی کنیم:

ژل مرطوب کننده نوتروژینا حاوی زردچوبه، برای استفاده پوست‌های چرب و مختلط (نیمه چرب) مناسب می باشد. عصاره زردچوبه که در این محصول به کار رفته، آن را به یک آبرسان ضد جوش و ضد لک تبدیل کرده است.

مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا، دارای فرمولاسیونی زود جذب و خیلی سبک می باشد که این عامل باعث مناسب بودن آن برای پوست های کم آب و دهیدراته، مستعد جوش و آکنه شده است. این محصول التهابات نشات گرفته از استرس پوست را تغذیه کرده و تسکین می دهد.

ژل مرطوب کننده نوتروژینا حاوی زردچوبه، هیچ گونه چربی ندارد و پس از استفاده این آبرسان، احساس چسبندگی روی پوست نخواهید داشت؛ به علاوه، روغن های معدنی و سولفات در ترکیبات این محصول به کار نرفته است.

ژل مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا، از ایجاد لکه در پوستتان جلوگیری کرده و منافذ پوست را مسدود نمی کند، از طرفی، رایحه زردچوبه به کار رفته در این ژل، بسیار ملایم بوده و به شما احساس طراوت، سرزندگی و نشاط می ‌بخشد.

هنگامی که مرطوب کننده نوتروژینا حاوی زردچوبه، را بعد از اصلاح صورت استفاده می کنید، از آن جا که در این حالت، پوست بسیار ملتهب می شود، این محصول فوق العاده باعث آرامش و تسکین پوست می گردد.

ژل آبرسان زردچوبه، از ایجاد دوباره جوش در پوست پیشگیری کرده و یک محصول کاملا ضد جوش می باشد.

زردچوبه به کار رفته در ژل مرطوب کننده نوتروژینا چه خواصی دارد؟

در طول سالیان دراز، زردچوبه به عنوان یک آنتی اکسیدان به شدت قدرتمند با خواص تسکین بخش، شناسایی شده است؛ به بیان دیگر این ادویه بی نظیر، بیش تر از یک ادویه به کار رفته در غذا ها اهمیت و مزیت دارد. در ادامه، بیش تر با خواص این ماده شگفت انگیز آشنا می شویم: زردچوبه، یک عضو از خانواده زنجبیل است و به جهت داشتن خواص آنتی اکسیدان، بهترین انتخاب برای پوست های مستعد جوش و لکه می باشد.

زردچوبه با داشتن خاصیت ضد التهابی، لکه ها و قرمزی های پوست را کاهش می دهد؛ به طوری که برخی از شرایط پوستی مانند اگزما و پسوریازیس را نیز رفع می کند. این ماده، در مقابله با جوش و آکنه بسیار قوی عمل می کند، چون یک ضد آکنه تمام عیار است. هم چنین، زردچوبه به جهت داشتن خواص ضد باکتری، از شیوع باکتری روی صورت تان جلوگیری کرده و رشد آن ها را نیز متوقف می کند.

مزیت دیگر زردچوبه به کار رفته در ژل مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا، کاهش چین و چروک های زیر چشم است که به علت افزایش سن ایجاد می شود.

ویژگی های مرطوب کننده نوتروژینا حاوی زردچوبه

 

ژل مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا

ژل مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا

 

  • ژل مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا مناسب استفاده پوست های چرب، مختلط و مستعد آکنه و جوش می باشد.
  • ضد لک و ضد جوش بودن آن
  • شفاف و روشن کننده پوست
  • آرامش بخش و تسکین دهنده پوست و التهابات پوستی
  • محافظت و ایمنی از پوست در مقابل پیری زودرس
  • دارا بودن بافت ژل غنی از آنتی اکسیدان
  • فاقد الکل، چربی، روغن های معدنی و هر نوع ماده مضر برای پوست
  • جذب سریع و ماندگاری طولانی مدت

طریقه مصرف ژل مرطوب کننده نوتروژینا حاوی زردچوبه

جهت استفاده از ژل آبرسان نوتروژینا، ابتدا باید پوست خود را کاملا تمیز کنید، سپس مقداری از این محصول را روی پوست خود بمالید. پس از این که ژل آبرسان زردچوبه را روی پوست زدید، آن را برای چند دقیقه به آرامی، با حرکات دست روی پوست، ماساژ دهید تا به خوبی و کاملا جذب پوست گردد. نکته‌ای که باید در استفاده این محصول به آن دقت کنید این است که، این ژل آبرسان، نباید با چشم هایتان برخورد داشته باشد. توصیه می‌کنیم که از این محصول در طول روز، دو مرتبه استفاده کنید.

درباره برند نوتروژینا بدانیم…

 

محصولات برند نوتروژینا ژوتی

محصولات برند نوتروژینا ژوتی

 

نوتروژینا، یک برند مطرح آمریکایی می باشد که در زمینه محافظت پوست، مو و لوازم آرایشی فعالیت دارد. دفتر مرکزی این برند، در لس آنجلس واقع شده است. محصولات برند نوتروژینا، در بیش از ۷۰ کشور جهان مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد. محصولات متعددی که این برند تولید و به بازار عرضه می کند عبارت اند از: ژل های شستشو، کرم های آبرسان، کرم های ضد چروک، کرم های ضد جوش، کرم های دور چشم، کرم های ترمیم کننده و ….

برای خرید ژل مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا، می توانید در فروشگاه ژوتی، سفارش خود را ثبت کرده و محصول مورد نظرتان را با تضمین اورجینال بودن آن درب منزل خود دریافت نمایید.

4.5/5 (2 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 80 گرم
برند

نوتروژینا

کشور سازنده

فرانسه به سفارش ترکیه

نوع

آبرسان پوست

مناسب برای

پوست های مختلط،دهیدراته و مستعد جوش

سار توضیحات

آبرسان قوی
نرم کننده پوست
ضد جوش و لک
ضد التهاب
آرام بخش
عدم مسدود کردن منافذ
آنتی اکسیدان قوی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا ۷۵ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 197