ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • برند: نوتروژینا
  • کشور مبدا: فرانسه
  • نوع: ژل شستشو
  • مناسب برای: انواع پوست
  • حجم: 200 میلی لیتر
  • سایر توضیحات: لایه برداری ملایم کنترل جوش و آکنه دارای ویتامین C و A مناسب استفاده روزانه حاوی سالسیلیک اسید حاوی عصاره گریپ فروت سازگار با انواع پوست ها از بین برنده دانه های سر سیاه
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

330,000 تومان

توضیحات

ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا

 

ویژگی های ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا

ویژگی های ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا

 

امروزه اکثر انسان ها در محیطی زندگی می کنند که ناخواسته با تنش ها و مشکلات زیادی روبه رو می شوند. این تنش ها علاوه بر اینکه فکر و ذهن انسان را درگیر می کند، باعث بیماری ها و ناراحتی های جسمی نیز می شوند. این ناراحتی های جسمانی به صورت بیماری بخش های مختلف بدن، بروز تغییراتی در پوست و ظاهر انسان و… خود را نشان می دهد. بروز تغییرات در پوست می تواند به صورت جوش، لک، آکنه و… خود را نشان دهد.

ما نمی توانیم از بروز مشکلات روزانه زندگی جلوگیری کنیم ولی می توانیم با اقداماتی تاثیر این تنش ها و تلخی ها را کاهش دهیم. برای مثال می توانیم با حفظ رژیم غذایی سالم، رعایت بهداشت و کارهایی نظیر این، سلامتی جسمانی خود را تا حدی که در توانمان هست حفظ کنیم.

برای حفظ سلامتی پوست در برابر اتفاقات وتنش های داخلی همانند بیماری های مختلف، نوسانات هورمون ها و… و تنش های خارجی همانند آلودگی هوا و تغییرات آب و هوایی و… می توان اقداماتی انجام داد تا این تنش ها کمترین تاثیر را بر روی پوست بگذارند. از جمله این اقدامات می توان به داشتن رژیم غذایی سالم، چیدن یک روتین پوستی اصولی و زیر نظر متخصص و همچنین رعایت منظم این روتین پوستی و… اشاره کرد.

 

 

روتین پوستی چیست؟

روتین پوستی یکی از راه های مراقبت از پوست می باشد. برای انجام چنین روتینی باید محصولات گوناگون پوستی همانند تونر، ژل شست و شو، کرم دور چشم و… با نظم و ترتیب استفاده شود. اگر به مدت چند روز متوالی این روتین را رعایت کنید متوجه بهبود وضع پوستتان خواهید شد. البته این اتفاق زمانی رخ می دهد که محصولات مراقبت از پوستی که استفاده می کنید با کیفیت باشند.

زیرا استفاده از محصولات نا مرغوب و بی کیفیت نه تنها باعث بهبود وضع پوستتان نخواهند شد بلکه باعث وخیم تر شدن شرایط می شود. اولین مرحله برای شروع یک روتین مراقبت از پوست شست و شوی صورت می باشد که این کار با شوینده های گوناگونی همانند ژل شست و شوی صورت انجام می شود. این ژل های شست و شو توسط برند های مختلف و متناسب با تایپ های پوستی مختلف تولید شده اند. اگر بخواهیم یکی از بهترین ژل های شست و شوی صورت را به شما معرفی کنیم بی شک به ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا

 

ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا

ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا

 

این ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا حاوی ویتامین A,C در فرمولاسیون خود می باشد. ویتامین C نقش مهمی در کمرنگ کردن یا از بین بردن جای زخم یا سوختگی دارد. یکی از بهترین ویتامین ها برای بهبود بافت پوست می باشد. ویتامین A نقش مهمی در تولید سلول های پوستی و حفظ رطوبت پوستی دارد. به طوری که در صورت عدم وجود این ویتامین، پوست بیش از حد خشک و بی آب می شود.

این ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا توانایی لایه برداری ملایم پوست را دارد. هنگام لایه برداری لایه خارجی پوست که از سلول های مرده پوستی تشکیل شده است، از بین می رود و شرایط بهتری برای تنفس پوست ایجاد می شود. این ژل شست و شوی صورت گریپ فروت نوتروژینا توانایی کنترل بروز جوش و آکنه دارد و از این طریق در حفظ ظاهر سالم پوست موثر است.

لازم به ذکر است که ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا قابل استفاده برای انواع تایپ های پوستی می باشد و از این جهت محدودیتی برای مصرف کنندگان خود ایجاد نمی کند.

از دیگر امتیازهای مثبت این ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا که توجه اکثر مصرف کنندگان را به خود جلب می کند، موثر بودن این محصول برای از بین رفتن دانه های سرسیاه روی پوست می باشد. این قضیه ممکن است برای بسیاری از مصرف کنندگان پیش بیاید. یکی از راه های حل این مشکل استفاده از این ژل شست و شوی صورت در روتین مراقبت از پوست می باشد.

درباره برند نوتروژینا

 

خرید محصولات نوتروژینا

خرید محصولات نوتروژینا

 

برند نوتروژینا یک برند آمریکایی می باشد وکمپانی تولید کننده آن برای اولین بار درلس آنجلس تاسیس شد. این برند در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست یکی از بهترین برند های موجود در بازار می باشد. این برند با تولید محصولات باکیفیت و موثر طرفداران زیادی از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. در صورت تمایل می توانید این ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا با حجم ۲۰۰ میلی لیتر از طریق فروشگاه اینترنتی ژوتی تهیه کنید

خرید محصولات نوتروژینا

خرید کرم ضد آفتاب نوتروژینا

خرید ژل ضد جوش نوتروژینا

خرید میسلار واتر نوتروژینا

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

نوتروژینا

کشور مبدا

فرانسه

نوع

ژل شستشو

مناسب برای

انواع پوست

حجم

200 میلی لیتر

سایر توضیحات

لایه برداری ملایم
کنترل جوش و آکنه
دارای ویتامین C و A
مناسب استفاده روزانه
حاوی سالسیلیک اسید
حاوی عصاره گریپ فروت
سازگار با انواع پوست ها
از بین برنده دانه های سر سیاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا حجم ۲۰۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 19