فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • حجم: 150 میل
  • برند: نوتروژینا
  • نوع: فوم شستشوی صورت
  • حاوی: عصاره زردچوبه
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

290,000 تومان

توضیحات

فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا

یکی از فاکتور های موثر برای داشتن چهره ای شاداب و بشاش، داشتن پوستی سالم و سرحال می باشد. از آن جایی که پوست یکی از حساس ترین اعضای بدن می باشد، برای داشتن پوستی شاداب باید به طور مداوم مراقب آن باشیم. برای مراقبت از پوست راهکار های بسیاری مانند رعایت رژیم غذایی سالم، قرار نگرفتن در معرض اشعه های مضر نور خورشید و… وجود دارد. یکی از بهترین و موثرترین و مفید ترین این روش ها که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، رعایت روتین پوستی صحیح و اصولی می باشد.

فوم شستشوی صورت زرد چوبه نوتروژینا

فوم شستشوی صورت زرد چوبه نوتروژینا

روتین پوستی چیست؟

به نوعی فرایند مراقبت از پوست نسبتا زمان بر، روتین پوستی گویند. روتین پوستی انواع مختلفی دارند. علت این تفاوت وجود پوست هایی با ویژگی های متفاوت می باشد. به عنوان مثال روتین پوستی پوست های چرب با روتین پوستی پوست های خشک و حساس متفاوت می باشد.

این تفاوت را محصولات پوستی مورد استفاده به وجود می آورند. برای اجرای این روتین مراقبت از پوست از محصولات پوستی گوناگونی همانند کرم های مرطوب کننده، کرم های آبرسان، کرم دور چشم، سرم ها و ماسک های پوستی استفاده می شود.البته این محصولات پوستی باید بر روی پوست تمیز استفاده شود.

در نتیجه اولین مرحله روتین پوستی پاکسازی پوست می باشد.برای پاکسازی پوست از آلودگی ها ابتدا باید با میسلار واتر آرایش صورت را پاک کنید. سپس با استفاده ازفوم شستشوی صورت پوست خود را آبکشی کنید. سپس با استفاده از تونر باقی مانده مواد آلوده را از سطح پوست پاک کنید.

یکی از مهم ترین محصولات مورد استفاده در جریان پاکسازی پوست، فوم شست و شوی صورت می باشد.

فوم شست وشوی صورت نوعی محلول پاک کننده پوست می باشد که بسیار قوی تر از ژل شستشوی صورت می باشد. به طوری که هنگام شستشوی صورت با این فوم ها پوست به صورت عمیق و موثرتری پاک می شود. اگر بخواهیم یکی از بهترین فوم های شستشوی صورت موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، فوم شست و شوی صورت زرد چوبه نوتروژینا را توصیه خواهیم کرد.

ویژگی های فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا

ویژگی های فوم شستشوی صورت زرد چوبه نوتروژینا

ویژگی های فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا

همان گونه که از اسم این فوم شستشوی صورت پیداست، حاوی زرد چوبه در ساختار خود می باشد. زرد چوبه فواید بی نظیری برای پوست دارد. از جمله فواید آن می توان به خاصیت ضد التهابی، آنتی باکتریالی، ضد عفونی کنندگی اشاره کرد. فوم شستشوی صورت نوتروژینا حاوی زردچوبه به دلیل وجود زرد چوبه در ساختار خود تمام این ویژگی ها را دارا می باشد.

این محصول خاصیت ضد جوشی دارد. زیرا به دلیل وجود زرد چوبه در ساختار خود خاصیت ضد عفونی کنندگی وآنتی باکتریالی دارد. به همین دلیل از رشد و تکثیر باکتری ها و قارچ های پوستی جلوگیری می کند. در نتیجه از بروز جوش ها و آکنه های پوستی پیشگیری می کند.

از دیگر ویژگی های مثبت این فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا، آبرسانی قوی آن می باشد. به طوری که با استفاده از این محصول سلول های پوستی به طور موثری آبرسانی شده و هیدراته می شوند.

یکی از معضلات پاکسازی پوست حالت خشکی و کشیدگی آزار دهنده روی پوست می باشد. این فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا به دلیل داشتن مرطوب کننده در فرمولاسیون خود، باعث مرطوب شدن سطح پوست شده و ازخشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می کند.

این فوم شستشوی صورت نوتروژینا حاوی زردچوبه برای چه کسانی مناسب می باشد؟ فوم شستشوی صورت نوتروژینا حاوی زردچوبه برای پوست های مختلط، چرب، معمولی، مستعد جوش و آکنه گزینه مناسبی می باشد.

طریقه استفاده از فوم شستشوی صورت نوتروژینا حاوی زرد چوبه

طریقه استفاده از فوم شستشوی صورت نوتروژینا حاوی زرد چوبه

طریقه استفاده از فوم شستشوی صورت نوتروژینا حاوی زرد چوبه

پس از پاک کردن آرایشتان با میسلار واتر، پوستتان را با آب بشویید. سپس مقدار مناسبی از فوم شستشوی صورت زرد چوبه نوتروژینا را به کف دستتان پمپ کنید. این فوم را روی پوستتان پخش کنید و تمام نواحی پوستتان را به کمک آن ماساژ دهید. در نهایت پوستتان را آبکشی کنید.

درباره برند نوتروژینا

این برند یکی از محبوب ترین برند های آمریکایی در زمینه تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوستی می باشد. علت محبوبیت این برند محصولات بسیار با کیفیت و موثرش می باشد. به طوری که توانسته است رضایت مصرف کنندگان خود را در عالی حفظ کند.

در صورت تمایل می توانید فوم شستشوی صورت نوتروژینا حاوی زرد چوبه را از فروشگاه اینترنتی ژوتی تهیه کرده و مصرف نمایید.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

حجم

150 میل

برند

نوتروژینا

نوع

فوم شستشوی صورت

حاوی

عصاره زردچوبه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا حجم ۱۵۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 124