کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا حجم ۵۰ میل

ویژگی‌های محصول
  • برند: نوتروژینا
  • نوع: کرم مرطوب کننده
  • سایر توضیحات: مرطوب کننده فاقد چربی ضد جوش و صاف کننده پوست جمع کننده منافذ باز پوست تنظیم لایه شاخی پوست ضد التهاب و آنتی باکتریال
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

318,000 تومان

توضیحات

کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا

کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا حجم ۵۰ میل

کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا حجم ۵۰ میل

مشکلات پوستی مختلفی که محیط یا عوامل ژنتیکی می تواند برای شما ایجاد نماید، می تواند طراوت و زیبایی را از پوست شما بگیرد. به همین خاطر نیاز است تا از محصولات مراقبت از پوست مناسب برای درمان و کمک به شادابی پوست استفاده نمایید تا بتوانید پوست خود را از جوش و آکنه در امان نگه دارید.

جوش ها و آکنه ها روی صورت و یا چین و چروکی که می تواند به علت های مختلف روی پوست ایجاد شود، از اصلی ترین مشکلات پوستی می باشد که دغدغه بسیاری از افراد نیز می باشد. اما درمان این مشکلات نیز کار چندان دشواری نبوده و کافی است تا با استفاده از یک روتین پوستی مناسب بسیاری از این مشکلات را درمان نمایید. روتین پوستی مناسب لازم تا شامل شوینده های صورت و مرطوب کننده و آبرسان داشته باشد تا بتوانید پوستتان را از مشکلات پوستی مختلف در امان نگه دارید.

البته در خرید محصولات مراقبت پوستی باید نهایت دقت را داشته باشید تا کیفیت بالایی داشته و با پوست شما سازگار باشد تا بتوانید پوستی سالم و شاداب داشته باشید. کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا محصولی می باشد که از لحاظ کیفیت و تاثیرگذاری محصولی عالی و فوق العاده می باشد که بتوانید پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

درمان جوش ها و آکنه های صورت

جوش و ها و آکنه های روی صورت از اصلی ترین مشکلاتی می باشد که روزانه بسیاری از ما با آن درگیر بوده و برای درمان آن نیز روش های بسیاری را ممکن است امتحان کرده باشید. جوش ها و آکنه ها مدل های مختلفی داشته و برخی از آن ها به دلیل عوامل ژنتیکی و برخی دیگر به خاطر مشکلات پوستی و عوامل محیطی می تواند در پوست ایجاد شود. البته امروزه با توجه به محصولات مراقبت از پوست مختلف برای درمان آن می توانید از محصولات با کیفیت در بازار استفاده نمایید.

البته توصیه مهمی که بسیاری از متخصصان پوستی به ما می کنند این است که از ترکاندن و دستکاری آن ها جلوگیری نماییم چرا که دستکاری آن می تواند موجب ملتهب شدن پوست و ماندگاری جای جوش شود. البته محصولات مختلفی در زمینه  مراقبت از پوست موجود می باشند که هر کدام می توانند به شما کمک نمایند تا علاوه بر جوش و آکنه، التهابات و جای جوش را نیز از روی پوست صورت بازسازی نمایید و پوستی سالم و شاداب داشته باشید.

به همین خاطر در هنگام خرید محصولات مراقبت از پوست ابتدا به کیفیت آن و سازگاری آن با پوست دقت نمایید تا بتوانید به صورت موثر تری از پوست خود مراقبت نموده و طراوت و زیبایی را برای آن فراهم آورید. کرم مرطوب کننده و ضد جوش نوتروژینا محصولی می باشد که می توانید با استفاده از آن پوست خود را عاری از هرگونه جوش و آکنه نمایید.

ویژگی های کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا

کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا

کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا

برای اینکه بتوانید پوست خود را از شر جوش و آکنه در امان نگه دارید، کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا محصولی فوق العاده و با کیفیت می باشد که می توانید با خیال آسوده از آن استفاده نمایید. این محصول نوتروژینا فاقد هرگونه چربی بوده و مرطوب کننده ای عالی برای پوست می باشد که می تواند باعث کاهش جوش و آکنه روی پوست شما شده و همچنین با مرطوب کنندگی پوست شما از ایجاد چین و چروک روی پوست شما نیز جلوگیری کرده و چربی روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد.

با استفاده از کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا منافذ پوست شما تا حدود زیادی جمع شده و مانع از تجمع چربی روی پوست شما خواهد شد که همین دلیل می تواند از تجمع چربی روی پوست شما جلوگیری نماید. کرم مروطوب کننده و ضد جوش نوتروژینا ضد التهاب و آنتی باکتریال نیز می باشد که کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی و با خیال آسوده از آن استفاده نمایید.

طرز استفاده از ضد جوش نوتروژینا

کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا

کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا

برای استفاده از این محصول کافی است بعد از شستشوی صورت خود مقداری از آن را روی پوست خود استفاده کرده تا تمام پوست شما را پوشش داده و بتواند جوش ها و آکنه های روی صورت شما را کاهش دهد.

شما عزیزان می توانید کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا حجم ۵۰ میل را به صورت اورجینال خریداری کرده و از آن استفاده نمایید. فروشگاه ژوتی، فروشگاه جامع محصولات شوینده بهداشتی و پوشاک بانوان.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 60 گرم
برند

نوتروژینا

نوع

کرم مرطوب کننده

سایر توضیحات

مرطوب کننده فاقد چربی
ضد جوش و صاف کننده پوست
جمع کننده منافذ باز پوست
تنظیم لایه شاخی پوست
ضد التهاب و آنتی باکتریال

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا حجم ۵۰ میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 110