فروشگاه اینترنتی ژوتی
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

رویه‌ بازگرداندن کالا

رویه بازگرداندن کالا

رویه بازگرداندن کالا

رویه بازگرداندن کالا: از اصلی ترین خدماتی که می تواند یک کسب و کار آنلاین داشته باشد، خدمات پس از فروش و پشتیبانی می باشد. چرا که در خرید غیر حضوری اشتباهات بیشتری نسبت به خرید حضوری می تواند رخ دهد. علاوه بر آن در فروش آنلاین به دلیل عدم حضوری خریدار، می تواند مشکلاتی در سایز محصولات نیز به وجود بیاید. به همین دلیل است که یک فروشگاه اینترنتی خوب نیازمند به خدمات پس از فروش خوب نیز می باشد. ما نیز در فروشگاه ژوتی در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات پس از فروش، رضایت شما خریداران عزیز را از خرید آنلاین کسب نماییم. همچنین ارائه خدمات پس از فروش در فروشگاه ژوتی در واقع راهی است تا به شما عزیزان به خاطر مشکلات احتمالی پیش رو اطمینان دهیم. خدمات پس از فروش در فروشگاه ژوتی در هر دسته بندی متفاوت بوده و هر دسته بندی شرایط خاصی را در صورت بروز مشکل برای خدمات پس از فروش دارد.

محصولات آرایشی – بهداشتی

رویه بازگرداندن کالا: دسته بندی محصولات آرایشی – بهداشتی به دلیل حساسیت بالایی که به دلیل تماس با پوست داشته و مشکلات احتمالی که ممکن است رخ دهد، در صورت بروز مشکلاتی همانند مغایرت در محصول ارسالی و یا هرگونه مشکل در بسته بندی محصول و یا گذشتن تاریخ انقضای محصول، تنها در صورت عدم بازشدگی درب محصول و حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول می توانید با تیم پشتیبانی ژوتی در ارتباط بوده تا راهنمایی های لازم برای عودت دادن کالا را به شما عزیزان را بدهند.

 

 

 

دسته بندی لباس و پوشاک

رویه بازگرداندن کالا: در دسته بندی پوشاک در صورت مشکل دوخت یا پارگی و عدم تطابق محصول بدون اینکه برچسب کالا جدا شده باشد و بوی بدن و عطر روی محصول باقی مانده باشد، کاملا مطابق بسته ارسالی تا ۴۸ ساعت با هماهنگی امور مشتریان ژوتی، برگشت کالا امکان پذیر است.

کالاهایی که دارای منع بهداشتی هستند شامل انواع تاپ، بادی و … قابل تعویض و بازگشت نمیباشند.

برای مدل های مختلف دسته بندی پوشاک، راهنمای سایز قرار داده شده و در صورت بروز هرگونه مشکل در سایز محصولات، هزینه ارجاع کالا بر عهده مشتری می باشد.  

در صورت مغایرت در سفارش شما و محصول ارسالی و یا عدم تطابق با اطلاعات مندرج در سایت، هزینه عودت کالا بر عهده فروشگاه ژوتی می باشد. برای ارجاع کالا نیاز است تا فاکتور خرید و فاکتور پستی را به همراه داشته باشید و سپس برای عودت کالا، با تیم پشتیبانی فروشگاه ژوتی از طریق واتساپ در ارتباط باشید. در صورت انصراف از خرید که شامل هیچکدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا برعهده مشتری بوده و همچنین هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها میباشد برعهده خود کاربر میباشد. مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش نیز برعهده کاربر بوده و چنانچه در ثبت آدرس یا کد پستی اشتباهی از سمت کاربر رخ دهد، هزینه ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح برعهده کاربر میباشد.

بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر میباشد. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی به عهده کاربر می باشد.

در ایام فروش فوق العاده امکان تعویض و بازگشت کالا وجود ندارد.

محصولاتی که دارای تخفیف ۵۰ درصد و بالاتر هستند شامل مرجوع و تعویض نخواهند بود.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی ژوتی پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید. جهت ثبت سفارش حتما باید در سایت ثبت نام کرده باشید. خواهشمند است اطلاعات تماس خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید. لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید کالا به موارد زیر توجه کنید ; از رنگ, مدل, سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید. دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید. به تعداد کالا و مبلغ نهایی دقت کنید.
چگونه میتوانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟
در صفحه ی محصول با مطالعه قسمت "راهنمای سایزبندی" میتوانید از سایز خود مطمئن شوید.
چگونه مطمئن شویم بعد از ثبت سفارش، محصول به دست ما میرسد؟
در فروشگاه ژوتی تلاش بر این است که کالاهای ثبت شده در سفارشات به صورت کامل به کاربران تقدیم شود، اما در صورت بروز مشکل در تامین یا موجودی کالاها، فروشگاه ژوتی این حق را برای خود محفوظ می دارد که کالای دارای مشکل را از سفارش حذف کند و به کاربر از طریق پیامک، تماس یا ایمیل اطلاع رسانی شود.
آیا میتوانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟
خیر, متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد.
آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر, جهت انجام یک سفارش سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز, امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که میتواند تجربه خریدی راحت را برای شما به ارمغان آورد.
پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول میکشد به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و تحویل سفارش متفاوت است.
سفارش ها چه زمانی به اداره پست تحویل داده میشود؟
همه سفارش های مشتریان, پس از طی مراحل پردازش(1 الی 2 روز) تحویل واحد پستی میشوند.
در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود چکار کنم؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین, شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد.معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت میدهد.در صورتی که پس از 72 ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد, با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.