فروشگاه اینترنتی ژوتی
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

درباره فروشگاه ژوتی

درباره فروشگاه ژوتی

درباره فروشگاه ژوتی

فروشگاه محصولات آرایشی – بهداشتی و پوشاک ژوتی همانند دیگر کسب و کار های آنلاین، در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت در هر دسته بندی و خدمات پس از فروش مناسب، رضایت شما از خرید آنلاین را جلب کرده و باعث لذت بخشی هرچه بیشتر خرید آنلاین برای شما شود. امروزه با گسترش کسب و کار ها در بستر اینترنت، برای بسیاری از علاقه مندان به این بستر مشکلاتی از قبیل عدم کیفیت مناسب محصولات و یا عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب پیش می آید. اما ما در فروشگاه ژوتی با تکیه بر ۳ اصل مهم رضایت مشتری، قیمت مناسب و پشتیبانی ۲۴ ساعته، در تلاش است بتواند شما عزیزان را در خرید هر چه راحت تر و ایمن تر محصولات مورد نیازتان کمک نماید. محصولات موجود در فروشگاه ژوتی در دو دسته بندی آرایشی – بهداشتی و پوشاک می باشد که هر دسته بندی از محصولات متنوع آرایشی و مراقبت از پوست و مو و انواع لباس و اکسسوری های زنانه تشکیل شده است تا شما بتوانید تا محصول مورد نظر خود را با مقایسه محصولات و مطالعه کامل ویژگی های محصول به راحتی انتخاب کرده و خرید نمایید. محصولات موجود در دسته بندی آرایشی – بهداشتی تماما محصولات اورجینال بوده و می توانید با آسودگی خاطر از کیفیت محصول، آن ها را خریداری و استفاده نمایید. در دسته بندی پوشاک نیز سعی شده است تا با ارائه توضحات کامل ازمحصول از قبیل سایز تا جنس پارچه، به شما کمک نماییم تا محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و خرید نمایید. تمامی این ویژگی ها در کنار ارائه خدمات پس از فروش مناسب، در جهت کسب رضایت شما خریداران عزیز بوده تا از لذت خرید اینترنتی بهره مند شوید. شما عزیزان نیز می توانید با ارائه نظرات و انتقادات خود از فروشگاه ژوتی، ما را در این مسیر یاری نمایید.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی ژوتی پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید. جهت ثبت سفارش حتما باید در سایت ثبت نام کرده باشید. خواهشمند است اطلاعات تماس خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید. لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید کالا به موارد زیر توجه کنید ; از رنگ, مدل, سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید. دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید. به تعداد کالا و مبلغ نهایی دقت کنید.
چگونه میتوانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟
در صفحه ی محصول با مطالعه قسمت "راهنمای سایزبندی" میتوانید از سایز خود مطمئن شوید.
چگونه مطمئن شویم بعد از ثبت سفارش، محصول به دست ما میرسد؟
در فروشگاه ژوتی تلاش بر این است که کالاهای ثبت شده در سفارشات به صورت کامل به کاربران تقدیم شود، اما در صورت بروز مشکل در تامین یا موجودی کالاها، فروشگاه ژوتی این حق را برای خود محفوظ می دارد که کالای دارای مشکل را از سفارش حذف کند و به کاربر از طریق پیامک، تماس یا ایمیل اطلاع رسانی شود.
آیا میتوانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟
خیر, متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد.
آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر, جهت انجام یک سفارش سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز, امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که میتواند تجربه خریدی راحت را برای شما به ارمغان آورد.
پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول میکشد به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و تحویل سفارش متفاوت است.
سفارش ها چه زمانی به اداره پست تحویل داده میشود؟
همه سفارش های مشتریان, پس از طی مراحل پردازش(1 الی 2 روز) تحویل واحد پستی میشوند.
در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود چکار کنم؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین, شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد.معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت میدهد.در صورتی که پس از 72 ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد, با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.