ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • حجم: 200 میل
  • نوع: ژل شستشوی صورت
  • حاوی: عصاره لیمو
  • مناسب برای: پوست های چرب
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

330,000 تومان

توضیحات

ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا

پوست انسان یکی از حساس ترین بخش های بدن به شمار می رود. به طوری با قرار گرفتن در معرض مواد آلوده و یا انجام رفتار های غلط خیلی سریع واکنش نشان می دهد. این مواد آلوده می توانند شامل اشعه های مضر نور خورشید، رژیم غذایی نا سالم، استفاده از لوازم آرایشی فیک و نامرغوب و… باشند.

برای به حداقل رساندن عوارض این مواد آلوده بر روی سلامتیمان راه کار های گوناگونی وجود دارد. از جمله این راه کار ها می توان به رعایت رژیم غذایی سالم،استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و مرغوب، ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا و… اشاره کرد. با توجه به تحقیقات و مطالعات محققان یکی از موثر ترین و مفید ترین این روش ها داشتن روتین پوستی مناسب و اصولی و صحیح می باشد.

روتین پوستی چیست؟

روتین پوستی چیست؟

روتین پوستی چیست؟

روتین پوستی نوعی فرایند مراقبت از پوست می باشد که در مدت زمان چند ماهه به نتیجه می رسد. شرط اثر گذاری این فرایند اجرای مداوم و منظم آن می باشد. روتین پوستی با استفاده از محصولات مراقبت پوستی مختلفی همانند کرم های آبرسان، کرم های مرطوب کننده، کرم دور چشم، سرم های پوستی و… اجرا می شود.

البته لازم به ذکر است که این محصولات باید بر روی پوست تمیز و پاکیزه استفاده شوند. برای پاکسازی صورت ابتدا باید با میسلار واتر آرایش پوست را پاک کنید. سپس با استفاده از ژل شستشوی صورت، پوست خود را آبکشی کنید. در نهایت با استفاده از تونر مواد آلوده باقی مانده را از سطح پوست بزدایید. پس از اتمام این مراحل پوست شما آماده اجرای روتین پوستی می باشد.

یکی از مهم ترین محصولات مورد استفاده برای پاکسازی پوست، ژل شستشوی صورت می باشد. این ژل های شستشوی صورت، میسلار واتر و تا حدودی آرایش باقی مانده را هم پاک می کند. اگر بخواهیم یکی از بهترین ژل های شستشوی صورت موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، بی شک به ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا

ویژگی های ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا

ویژگی های ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا

وجود منافذ متعدد در جاهای مختلف پوست پدیده ای طبیعی می باشد. اما وجود منافذ باز و بزرگ پوستی غیر طبیعی بوده و باید درمان شود. زیرا آلودگی های محیطی درون این منافذ جمع شده و شرایط برای بروز مشکلاتی همانند جوش و آکنه فراهم خواهد شد. در نتیجه بستن این منافذ پوستی از اهمیت بالایی برخوردار است.

با استفاده مداوم از این ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا منافذ پوستی باز، بسته می شود. در نتیجه یکی از بهترین گزینه ها برای درمان منافذ پوستی باز این ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا می باشد.از دیگر ویژگی های مثبت این ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا، توانایی بالای این محصول در کنترل ترشح چربی از غدد چربی می باشد.

به همین دلیل این ژل شستشوی صورت یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی می باشد که از چربی بیش از حد پوست خود رنج می برند.

وجود عصاره لیمو از دیگر امتیازات مثبت این ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا می باشد. لیمو سرشار از ویتامین سی می باشد. ویتامین سی یکی از بهترین مواد معدنی برای پوست می باشد. از جمله فواید آن می توان به خاصیت لکه بری و روشن کنندگی آن اشاره کرد. به همین دلیل این ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین سی می باشد.

پوستی ملتهب و قرمز یکی از معضلات پوستی رایج بین افراد می باشد. راه حل های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد. یکی از راه حل های آسان و بی ضرر برای حل این معضل، استفاده از ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا می باشد. زیرا این ژل شستشوی صورت توانایی بالایی در کاهش التهابات پوستی دارد.

لازم به ذکر است که این ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا فاقد چربی در ساختار خود می باشد. به همین دلیل پس از استفاده از این محصول، سطح پوست مات می شود.

طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا

طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا

طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا

پس از پاک کردن آرایش صورت با میسلارواتر، مقدار مناسبی از ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا را با کف دستتان به پوستتان زده و ماساژ دهید. سپس پوستتان را با آب بشویید.

درباره برند نوتروژینا

این برند یکی از محبوب ترین برند ها در زمینه تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوستی می باشد. علت این محبوبیت تولید محصولات بسیار موثر و با کیفیت می باشد. به طوری که توانسته رضایت مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

در صورت تمایل می توانید این ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا را از فروشگاه اینترنتی ژوتی تهیه کرده و مصرف نمایید.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

حجم

200 میل

نوع

ژل شستشوی صورت

حاوی

عصاره لیمو

مناسب برای

پوست های چرب

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شستشوی صورت لیمو نوتروژینا حجم ۲۰۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 121