ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا حجم ۱۵ میل

ویژگی‌های محصول
  • برند: نوتروژینا
  • کشور سازنده: ترکیه
  • حجم: 15 میلی لیتر
  • مناسب برای: دور چشم
  • تاریخ انقضا: 2024/06
  • سایز توضیحات: دارای باف ژله ای و زود جذب حفظ رطوبت پوست برای طولانی مدت از بین بردن خشکی و خستگی پوست دور چشم از بین بردن سیاهی و پف زیر چشم آبرسانی عمیق سلول های پوست افزایش شادابی و شفافی پوست دور چشم حجم دهی به پوست اطراف چشم کاهش چین و چروک و خطوط اطراف چشم بافت سبک و جذب سریع
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

350,000 تومان

توضیحات

ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

 

یکی از خواسته­ های اکثر افراد جوان ماندن یا حداقل بزرگ­تر از سن خود به نظر نرسیدن می­باشد. یکی از راه­ هایی که به کمک می­کند که جوان­تر به نظر برسیم داشتن پوستی سالم و شاداب است. همه ما دوست داریم پوستی شاداب و بدون چروک داشته باشیم. اهمیت این موضوع برای تمامی افراد، باعث شده که این روزها محصولات متنوعی برای رساندن افراد به این خواسته تولید و روانه بازار شوند.

معمولاً پوست اطراف چشم به دلیل آن که نسبت به دیگر بخش ­ها مدام در حال انقباض و انبساط است یا به خاطر حساسیت و نازکی که داشته، باید تحت مراقبت بیشتری قرار گیرد. این قسمت از پوست صورت، خیلی زود چروک می­شود و اگر به آن رسیدگی نشود خیلی زود آثار پیری در آن دیده خواهد شد.

برخلاف گذشته، این روزها به دلیل شرایط زیست محیطی و نیز سبک زندگی جدید و پیامدهای آن، خیلی از افراد در سن جوانی با مشکل چروک دور چشم مواجه می­شوند.

اهمیت استفاده از کرم دور چشم

 

اهمیت استفاده از کرم دور چشم

اهمیت استفاده از کرم دور چشم

این روزها خیلی از افراد به دلیل سبک زندگی که داشته دارای خواب و تغذیه نامناسب هستند. خیلی از افراد به ناچار باید ساعت­ها از کامپیوتر و گوشی­ های همراه استفاده کنند. این موضوع می­تواند سلامت چشم و حتی پوست دور چشم را تهدید کند.

یکی از ساده­ ترین راه­ها برای مراقبت از پوست دور چشم، استفاده از یک کرم دور چشم مناسب است. یک کرم دور چشم خوب، با آبرسانی پوست اطراف چشم، به مرور باعث کم رنگ شدن چروک­های دور چشم شده و صورت را شاداب­تر نشان می­دهد. از طرفی افرادی که هنوز سن کمی دارند و دور چشم آن­ها صاف و بدون چروک است می­توانند با یک کرم دور چشم مناسب، مانع از چروک زودرس دور چشم شوند.

با استفاده از یک کرم دور چشم باکیفیت، نیازی به راه­ های پرخطر و هزینه­برداری چون بوتاکس نیست. این روزها ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا یکی از کرم­ های دور چشمی است که حرفی برای گفتن دارد و بسیار محبوب و پرطرفدار می­باشد.

ویژگی های ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

ویژگی های ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

ویژگی های ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

 

اگر به دنبال یک کرم دور چشم موثر و با قیمت مناسب هستید قطعاً ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا می­تواند نظر شما را به خود جلب کند. این کرم دور چشم نوتروژینا به خوبی پوست دور چشم را تغذیه و آبرسانی می­کند. از این رو بعد از مدتی به خوبی می­توان شاهد روشن­ تر و شاداب ­تر شدن پوست دور چشم شد.

ژل کرم دور چشم نوتروژینا دارای بافتی ژلی و فوق ­العاده سبک و زود جذب است.

اصلی ترین کار این محصول آبرسانی می باشد. خیلی زود رطوبت لازم را به پوست رسانده و مانع از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم می­ شود. با بالا رفتن سن، در پوست تولید کلاژن و الاستین به حداقل می­رسد و برای همین پوست به مرور، خشک و دارای چین و چروک خواهد شد. اما ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا به دلیل برخورداری از اسید هیالورونیک، از اثر رطوبت­ رسانی مطلوبی برخوردار است و اجازه نمی­دهد پوست با چنین مشکلی دست و پنجه نرم کند.

همچنین، ترکیبات این ژل کرم دور چشم نوتروژینا گیاهی می­باشد و در آن از پارابن و مواد مضر استفاده نشده است.  برای همین حساس­ترین پوست­ها نیز بر اثر استفاده از این کرم، دچار مشکل نمی­شوند.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز چروک های اطراف چشمتان عمیق نشده، بی شک این محصول برای شما بهترین گزینه می باشد.

سری محصولات هیدرو بوست نوتروژینا چیست؟

سری محصولات هیدروبوست نوتروژینا از محصولات مراقبتی پوست از برند نوتروژینا هستند که به دلیل قدرت فوق­العاده آبرسانی که داشته باعث می­شوند سلول­ های پوستی تا ۱۰۰۰ برابر بیشتر از حالت عادی، جذب آب داشته باشند و به همین دلیل رطوبت بین سلولی پوست را تا ۱۳۷ درصد بالا می­برند. این سری از محصولات، بهترین گزینه برای به ارمغان آوردن نشاط و شادابی به پوست­ های کدر و خسته هستند.

در این محصولات، همچنین فرمولاسیون خاص باعث شده پوست دچار التهاب و قرمزی نشود و به یک پوست صاف و لطیف، دست پیدا نمود. از دیگر ویژگی­های بسیار جذاب این محصولات می­توان به بافت سبک و نیز جذب سریع آن­ها اشاره کرد. برای همین اصلاً باعث چرب شدن پوست نمی­شوند.

نحوه استفاده از ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

برای استفاده از این کرم دور چشم کافی است به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. اول از همه پوست دور چشم را تمیز کنید؛
  2. کمی از ژل دور چشم را با انگشت برداشته و روی پوست دور چشم بزنید؛
  3. حال به صورت یکنواخت و آرام، آن را روی پوست ماساژ داده تا جذب پوست شود.

*برای آن که پوست دور چشم در زمان میکاپ دچار خشکی نشود می­توانید قبل از استفاده از کانسیلر، از این کرم دور چشم استفاده کنید.

آن چه که باید در مورد برند نوتروژینا بدانید…

برند نوتروژینا سال­هاست که در زمینه تولید محصولات مراقب از پوست، با تولید محصولاتی باکیفیت و با قیمت مناسب، توانسته طرفداران بسیاری داشته باشد. تمام تلاش این برند به کارگیری ترکیبات گیاهی در ساخت محصولات و نیز تاثیرگذاری هر چه بیشتر محصولات بر روی سلامت پوست است.

این برند، همگام با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز محصولات باکیفیت­تری را روانه بازار می­کند.

سایر محصولات نوتروژینا

خرید ژل شستشوی صورت نوتروژینا

خرید ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

خرید ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

خرید ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

 

شما عزیزان می­توانید ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا حجم ۱۵ میلی لیتر اصل را با قیمتی مناسب و نیز سلامتی فیزیکی کالا از فروشگاه ژوتی تهیه کنید.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 20 گرم
برند

نوتروژینا

کشور سازنده

ترکیه

حجم

15 میلی لیتر

مناسب برای

دور چشم

تاریخ انقضا

2024/06

سایز توضیحات

دارای باف ژله ای و زود جذب
حفظ رطوبت پوست برای طولانی مدت
از بین بردن خشکی و خستگی پوست دور چشم
از بین بردن سیاهی و پف زیر چشم
آبرسانی عمیق سلول های پوست
افزایش شادابی و شفافی پوست دور چشم
حجم دهی به پوست اطراف چشم
کاهش چین و چروک و خطوط اطراف چشم
بافت سبک و جذب سریع

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا حجم ۱۵ میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 229