فروشگاه اینترنتی ژوتی
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

۱۲ پیشنهاد جذاب برای استایل تابستانی

12 پیشنهاد جذاب برای استایل تابستانی

۱۲ پیشنهاد جذاب برای استایل تابستانی

12 پیشنهاد جذاب برای استایل تابستانی

۱۲ پیشنهاد جذاب برای استایل تابستانی

یکی از بهترین فصل ­ها برای داشتن استایل ­هایی جذاب، فصل تابستان است. این فصل گرم، دست ما را برای انتخاب رنگ­ها در استایل باز خواهد گذاشت. برای همین به راحتی می­توان در این فصل یک استایل مردانه، استایل زنانه یا استایل دخترانه خاص و جذاب داشت.

امکان استفاده از رنگ ­های شاد و زیبا در استایل­ های تابستانی باعث شده خیلی از افراد در تمام طول سال انتظار رسیدن این فصل را داشته باشند. اگر شما نیز دوست دارید در این فصل زیبا بهترین استایل­ ها را داشته باشید، ۱۲ پیشنهاد جذاب برای استایل تابستانی را تا انتها دنبال کنید. در ۱۲ پیشنهاد جذاب برای استایل تابستانی پیشنهادهایی جذاب برای استایل تابستانی آورده شده­ اند که به کمک آن­ها می­توانید در فصل تابستان، بسیار خوش­پوش و خوش استایل باشید.

۱٫ استایل مینیمال؛ استایلی تابستانی و جذاب

1. استایل مینیمال؛ استایلی تابستانی و جذاب

۱٫ استایل مینیمال؛ استایلی تابستانی و جذاب

یکی از جذاب­ترین و کم ریسک ­ترین استایل­ ها برای فصل زیبای تابستان، استایلی به سبک مینیمال است. در این نوع استایل بیشتر بر روی کیفیت اجزای استایل تمرکز خواهد شد و کمیت آن­ها در حاشیه قرار می­گیرد. در سبک مینیمال فرد در عین آراستگی کاملاً شیک و خوش پوش دیده می­شود. می­توان این سبک را پیوندی میان کلاسیک و مدرن دانست.

سبک مینیمال نه تنها برای خانم­ها بلکه برای استایل مردانه نیز بسیار عالی خواهد بود. از این رو برای ست کردن لباس ­های زوج­ها نیز استایل مینیمال یک انتخاب راحت و البته بسیار شیک و به­روز است. این استایل را می­توان یک استایل منظم و شسته رفته دانست و در عین حال دارای هارمونی زیبایی می­باشد.  

بیشترین رنگ­های مورداستفاده برای این استایل رنگ ­هایی سرمه­ ای، مشکی، سفید و خاکستری هستند. اما رنگ ­های دیگری نیز می­توانند در این استایل، زیبایی بسیاری را خلق کنند. در این استایل خبری از اکسسوری­­ های مختلف نیست و سادگی حرف اول را می­زند. در صورت علاقه به اکسسوری لباس نیز بهترین گزینه استفاده از اکسسوری­ هایی ساده و هم رنگ استایل است. جهت خرید اکسسوری لباس کافی است به دسته بندی اکسسوری ها مراجعه کنید و با بهترین قیمت از ژوتی خرید کنید.

۲٫ استایل اورسایز؛ انتخابی جسورانه برای فصل تابستان

استایل اورسایز؛ انتخابی جسورانه برای فصل تابستان

استایل اورسایز؛ انتخابی جسورانه برای فصل تابستان

برخلاف تصور خیلی از افراد، استایل اورسایز تنها مختص افرادی با سایز بزرگ نیست. بلکه با هر نوع اندامی می­توان به کمک استایل اورسایز، استایل تابستانه جذاب­تری داشت. لباس­ های اورسایز در صورت انتخاب درست، نه تنها باعث جذابیت هر چه بیشتر استایل شما خواهند شد بلکه کاملاً راحت و خنک هستند.

در استایل اورسایز کافی است یکی از اجزای استایل را از نوع اورسایز و یکی دو سایز بزرگ­تر در نظر گرفته و باقی را فیت تن خود انتخاب کنید. برای زیبایی هر چه بیشتر این استایل تابستانی بهتر است به سراغ رنگ ­های خنثی یا پاستلی بروید. اکسسوری ­های مناسب با این استایل نیز باید با دقت بالایی انتخاب شوند.

استایل اورسایز نیز می­تواند در صورت انتخاب صحیح، یک استایل مردانه یا استایل زنانه فوق­العاده محسوب شود.

۳٫ استایل تابستان ه­ای خاص با رنگ­ های روشن

فصل تابستان به دلیل هوای گرم و تابستانی بهترین زمان برای استفاده از رنگ ­های روشن در استایل است. لباس­ هایی با رنگ روشن باعث می­شوند نور و گرمای خورشید کمتر جذب شده و احساس گرما کاهش پیدا کند. رنگ­ های روشن همچنین می­توانند یک انتخاب عالی برای داشتن استایلی شاد و پرانرژی محسوب شوند.

برای همین می­توان با استایلی رنگ روشن و با حداقل اجزای رنگ تیره، یک استایل تابستانه پرانرژی را برای خود رقم زد.

۴٫ استایل تابستانی جذاب با رنگ های سرد

رنگ ­های سرد نیز می­توانند برای فصل تابستان یک انتخاب ایده ­آل باشند. استفاده از رنگ­های سرد در روزهای گرم تابستان می­تواند حس خنکی و آرام دلپذیری را به همراه داشته باشد. البته نیاز است که در کنار به کارگیری رنگ­ های سرد، با انتخاب اجزایی با رنگ گرم، به استایل خود تعادل بخشید.

این را در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد از رنگ­ های سرد نیز می­تواند حسی منفی ایجاد کند.

۵٫ استایل ماکسیمال؛ استایلی خاص و منحصربه ­فرد

استایل اورسایز؛ انتخابی جسورانه برای فصل تابستان

استایل اورسایز؛ انتخابی جسورانه برای فصل تابستان

همان طور که استایل مینیمال برای فصل تابستان بسیار عالی است با استایل ماکسیمال نیز می­توان یک استایل خاص تابستانی داشت. برای داشتن استایلی ماکسیمال می­توانید به سراغ لباس­هایی با پارچه ­ها شلوغ و با رنگ­ های متنوع بروید.

این استایل اگر چه به دلیل المان­ های شلوغی که داشته می­تواند یک استایل پرریسک به نظر برسد. اما در صورت انتخاب صحیح اجزا، قطعاً یکی از خاص ­ترین استایل­ های تابستانه را برای شما رقم خواهد زد.

۶٫ دامن­ه ای بلند و زیبا؛ انتخابی جذاب برای استایل زنانه تابستانه

گرمی هوا در فصل تابستان باعث می­شود یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب لباس ­ها، راحتی و خنکی آن­ها باشد. برای همین دامن­ها همیشه جزو انتخاب­ های اکثر افراد برای فصل گرم تابستان است. دامن­ های بلند و رنگارنگ می­توانند ساده ­ترین استایل شما را به یک پوشش خاص و زیبا تبدیل کنند. یک دامن زیبا می­تواند یک پوشش جذاب و خاص برای یک مهمانی و دورهمی در فصل تابستان یا یک گردش عالی محسوب شود.

بهتر است دامن­های تابستانی را از بین رنگ­های روشن و رنگ سفید و نیز دامن­های طرح­داری با زمین ه­ای روشن انتخاب کنید.

۷٫ پیراهن ساحلی؛ جذاب­ترین آیتم برای استایل تابستانی

به عنوان یک خانم خوش ­پوش و خاص پسند می­توانید در فصل تابستان به سراغ پیراهن­ های ساحلی نیز بروید. معمولاً با یک لباس ساحلی بلند در زیر مانتویی جلوباز می­توان یک استایل کاملاً خنک و راحت داشت.

برای راحتی هر چه بیشتر، حتماً مطمئن شوید که جنس پیراهن خنک و لطیف است و باعث جذب گرمای بیشتر نمی­شود. این روزها تنوع پیراهن­ های ساحلی باعث شده که هر خانمی بتواند یک استایل خاص و زیبا برای خود رقم بزند.

۸٫ استفاده از شلوارهای گشاد برای استایل تابستانی

در فصل تابستان می­توان شلوارهای گشاد و خنک را نیز با خیال آسوده انتخاب کرد چرا که جذابیت خاصی به استایل شما در این فصل می­بخشند. این شلوارها به راحتی با هر استایلی هماهنگ خواهند بود.شلوارهای گشاد را می­توان جایگزین شلوارهای تنگ و فیت نمود و از راحتی آن­ها نیز لذت برد.

این شلوارها را می­توان به عنوان نمونه با یک جفت کتابی سفید و یک مانتوی گشاد ترکیب کرد. همچنین شما می­توانید در کنار شلوار گشاد از یک مانتو مدل کتی، روسری و کفشی پاشنه بلند استفاده کنید.

۹٫ صندل؛ پوششی راحت و زیبا برای پا در فصل تابستان

صندل؛ پوششی راحت و زیبا برای پا در فصل تابستان

صندل؛ پوششی راحت و زیبا برای پا در فصل تابستان

یکی دیگر از خوبی­ های فصل تابستان این است که با خیال راحت می­توانید برای استایل ­های مختلف از صندل­ های زیبا استفاده کنید. با استفاده از صندل زیبا و متناسب با استایل خود می­توانید یک استایل تابستانی راحت و زیبا داشته باشید.

در فصل تابستان استفاده از کفش­ های جلوبسته و اسپرت باعث گرمی بیشتر می­شود. اما به کمک یک صندل می­توان ضمن زیبایی بیشتر استایل، احساس راحتی فوق­العاده­ای نیز داشت.

۱۰٫ پیراهن­ های عروسکی و زیبا؛ انتخاب شیک و زیبا برای تاستان گرم

خانم­ های جذاب برای تابستان، می­توانند به سراغ پیراهن­ های عروسکی و جذاب نیز بروند. این روزها پیراهن­ های مانتویی بلند بسیار متنوعی در بازار دیده می­شوند که کاملاً خنک، زیبا و در عین حال فوق­العاده راحت هستند. بهترین حالت، انتخاب پیراهنی راحت و با رنگ شاد و روشن است. این پیراهن ­ها به بدن نمی­چسبند و باعث می­شوند کمتر احساس گرما کنید.

انتخاب این نوع پیراهن از بین رنگ­ های پاستلی می­تواند جذابیت استایل تابستانی شما را دو چندان کند.

۱۱٫ مانتوهای کوتاه؛ انتخابی جذاب برای استایل دخترانه

به عنوان یک دخترخانم نوجوان اگر دوست دارید یک استایل جذاب تابستانی داشته باشید مانتوهای کوتاه و چین دار یکی از زیباترین انتخاب­ها برای شما محسوب می­شوند. این مانتوها در صورتی که جنس سبک و راحتی داشته باشند برای فصل تابستان بهترین گزینه هستند.

یک مانتو کوتاه چین دار یا یک تونیک آزاد می­تواند زیبایی بسیاری به استایل شما ببخشد. همچنین بهتر است در انتخاب رنگ این پوشش، به سراغ رنگ­ های شاد و دخترانه بروید. رنگ­ هایی مانند رنگ ­های پاستلی جزو زیباترین رنگ­ها برای شما به شمار می­آیند. همچنین می­توانید این مانتوها را با یک شلوار جین زیبا هماهنگ کنید. البته که یک شلوار راحت و گشاد نیز در صورت انتخاب رنگ و مدل صحیح، بسیار زیبا خواهد بود.

۱۲٫ کت و شلوارهای خنک؛ استایلی تابستانه و همه پسند

خیلی از افراد بر این باورند که استفاده از کت و شلوارها صرفاً محدود به فصل پاییز و زمستان است. اما برای فصل تابستان نیز با کت و شلوار می­توان یک استایل فوق­العاده داشت. در صورتی که کت و شلوار شما از یک رنگ روشن و زیبا و نیز جنسی خنک و سبک باشد قطعاً یک انتخاب درجه یک و عالی محسوب می­شود.

برای همین برای فصل زیبای تابستان نیز هر فردی می­تواند به سراغ کت و شلوارهای زیبا و مناسب این فصل برود.

۵ نکته برای داشتن استایل تابستانی جذاب

  1. در انتخاب لباس برای فصل تابستان به جنس آن توجه ویژه­ای داشته باشید. هر چه لباس شما خنک­تر باشد با ذوق و اشتیاق بیشتری آن را در طول تابستان به تن می­کنید.
  2. اکسسوری­ هایی چون کلاه­ های تابستانی جذاب، می­توانند به استایل شما زیبایی بیشتری ببخشند.
  3. سعی کنید حدالامکان از رنگ­ های سرد و روشن در استایل خود استفاده کنید.
  4. روسری­ های طرح­دار و با رنگ روشن می­توانند به استایل زنانه و نیز استایل دخترانه در فصل تابستان رنگ ببخشند.
  5. سعی کنید هارمونی را میان اجزای استایل خود حفظ کنید تا زیبایی آن چشمگیرتر شود.

حرف آخر

 

در این مطلب سعی شد بهترین استایل­ های تابستانی معرفی شوند. در واقع شما با کمی خلاقیت و ذوق می­توانید جذاب­ترین و خاص­ترین استایل­ های تابستانی را برای خود رقم بزنید.

در فروشگاه ژوتی نیز انواع المان­­ های جذاب برای استایلی تابستانی خنک وجود داشته که با بهترین قیمت ارائه خواهند شد. شما می­توانید در این فروشگاه بهترین لباس ­های تابستانی را برای خود انتخاب کنید و یک تابستان شیک و زیبا را تجربه نمایید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی ژوتی پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید. جهت ثبت سفارش حتما باید در سایت ثبت نام کرده باشید. خواهشمند است اطلاعات تماس خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید. لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید کالا به موارد زیر توجه کنید ; از رنگ, مدل, سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید. دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید. به تعداد کالا و مبلغ نهایی دقت کنید.
چگونه میتوانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟
در صفحه ی محصول با مطالعه قسمت "راهنمای سایزبندی" میتوانید از سایز خود مطمئن شوید.
چگونه مطمئن شویم بعد از ثبت سفارش، محصول به دست ما میرسد؟
در فروشگاه ژوتی تلاش بر این است که کالاهای ثبت شده در سفارشات به صورت کامل به کاربران تقدیم شود، اما در صورت بروز مشکل در تامین یا موجودی کالاها، فروشگاه ژوتی این حق را برای خود محفوظ می دارد که کالای دارای مشکل را از سفارش حذف کند و به کاربر از طریق پیامک، تماس یا ایمیل اطلاع رسانی شود.
آیا میتوانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟
خیر, متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد.
آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر, جهت انجام یک سفارش سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز, امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که میتواند تجربه خریدی راحت را برای شما به ارمغان آورد.
پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول میکشد به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و تحویل سفارش متفاوت است.
سفارش ها چه زمانی به اداره پست تحویل داده میشود؟
همه سفارش های مشتریان, پس از طی مراحل پردازش(1 الی 2 روز) تحویل واحد پستی میشوند.
در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود چکار کنم؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین, شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد.معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت میدهد.در صورتی که پس از 72 ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد, با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.