سرم هیالورونیک اسید بالانس حجم ۳۰ میل

ویژگی‌های محصول
  • برند: بالانس
  • محصول: کشور انگلستان
  • حجم: 30 میلی لیتر
  • مناسب برای: ترمیم سلول آسیب دیده و بازسازی تولید کلاژن پوست
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

430,000 تومان

توضیحات

سرم هیالورونیک اسید بالانس

 

سرم هیالورونیک اسید بالانس

سرم هیالورونیک اسید بالانس

 

قرار گرفتن در معرض مواد آلوده و مضر سلامتی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد. این مواد آلوده می توانند شامل افزودنی های مضر مواد غذایی و یا مواد آلوده موجود در هوا باشند. مواد آلوده به طرق مختلفی سلامتی انسان را تحت تاثیر قرار می دهند. گاه ممکن است به شکل بیماری های خاصی همانند بیماری های قلبی و عروقی و یا بیماری های تنفسی ظاهر شوند و یا ممکن است به شکل مشکلاتی همانند خشکی و کم آبی پوست ظاهر شود.

پوست انسان یکی از حساس ترین اعضای بدن در برابر مواد مضر می باشد. این مواد مضر می توانند شامل مواد محیطی مضری همانند اشعه های فرابنفش نور خوشید باشد و یا تغییراتی در درون بدن انسان همانند تغییرات هورمونی باشد. در هر حالتی پوست ناراحتی خود را به شکل های مختلفی همانند جوش های پوستی، آکنه و خشکی بیش از حد و پوسته پوسته شدن بروز می دهد.

با توجه به اینکه امروزه اکثر انسان ها زندگی صنعتی و شهر نشینی دارند، خواه یا ناخواه در معرض این مواد آلوده قرار می گیرند. ما توانایی حذف این مواد آلوده را نداریم ولی می توانیم با انجام کارهایی از تاثیر سوء این مواد بر روی سلامتی مان جلوگیری کنیم. از جمله این کار ها می توان به رعایت رژیم غذایی سالم اشاره کرد. روتین پوستی صحیح و اصولی از دیگر راه کار های بسیار موثر و بی ضرر در فرایند مراقبت از سلامتی پوست می باشد.

روتین پوستی چیست؟

این روتین نوعی فرایند مراقبت از پوست می باشد که با استفاده از محصولات پوستی مختلف محقق می شود. این محصولات پوستی می توانند شامل کرم های مرطوب کننده و آبرسان، کرم های دور چشم، ماسک های پوستی و… باشند. یکی از محصولات پوستی بسیار موثر در روتین پوستی، سرم های پوستی می باشند.

سرم های پوستی چیست؟

سرم های پوستی دسته ای از محصولات پوستی می باشند که نسبت به کرم های مرطوب کننده و آبرسان موثر تر هستند. به طوری با استفاده مداوم و منظم از این محصولات در مدت زمان کوتاهتری به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. سرم های پوستی انواع مختلفی دارند.

سرم های آبرسان، روشن کننده، ضد لک نمونه ای از انواع مختلف سرم های پوستی می باشند. یکی از بهترین سرم های پوستی که خاصیت آبرسانی بالایی دارد، سرم هیالورونیک اسید می باشد. اگر بخواهیم یکی از بهترین سرم های هیالورونیک اسید موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، بی شک سرم هیالورونیک اسید بالانس را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های سرم هیالورونیک اسید بالانس

 

سرم هیالورونیک اسید بالانس

سرم هیالورونیک اسید بالانس

 

هیالورونیک اسید از جمله ترکیباتی می باشد که به طور طبیعی در ساختار بعضی از بخش های بدن همانند پوست، استخوان، مو وجود دارد. وظیفه اصلی این ترکیب تامین آب مورد نیاز این بخش ها می باشد. هیالورونیک اسید جاذب آب و رطوبت می باشد. به همین دلیل یکی از قوی ترین آبرسان های موجود در بافت ها به شمار می رود. این سرم هیالورونیک اسید بالانس همانگونه که از اسمش پیداست، حاوی این ترکیب می باشد.

به همین جهت قدرت آبرسانی بالایی دارد و با استفاده از این محصول، سلول های پوستی به طور موثر آبرسانی خواهند شد. از دیگر ویژگی های مثبت این سرم هیالورونیک اسید بالانس، تسریع روند بهبود زخم می باشد. این ویژگی تاثیر مثبتی در جلوگیری اززخم های پوستی عمیق و ماندگار دارد. دهیدراته شدن سلول های پوستی یکی از عوامل بسیار موثر برای ظهور چین و چروک های پوستی می باشد.

با توجه به اینکه با گذشت زمان و افزایش سن، سلول های پوستی کم آب می شوند، شرایط برای ایجاد چین و چروک های پوستی مهیا می شود. سرم هیالورونیک اسید بالانس با آبرسانی سلول های پوستی نقش بسزایی در جلوگیری از ظهور چین و چروک های پوستی دارد. این سرم هیالورونیک اسید خشکی مزمن پوست را از بین برده و سطح پوستتان را بسیار نرم می کند.

به طوری که با استفاده مکرر و مناسب این سرم هیالورونیک اسید بالانس پوستی بسیار لطیف و شاداب خواهید داشت. داشتن پوستی ملتهب و سرخ یکی از معضلات پوستی رایج بین افراد می باشد. یکی از راه کار های موثر برای رفع این مشکل استفاده از سرم هیالورونیک اسید بالانس می باشد. زیرا این سرم در کاهش التهابات پوستی بسیار مفید می باشد.

طریقه استفاده از سرم هیالورونیک اسید بالانس

مقدار مناسبی از این سرم پوستی را روی پوست زده و با حرکات دورانی روی پوست پخش کنید. این حرکات را تا زمانی که سرم به طور کامل جذب پوستتان شود، ادامه دهید.

درباره برند بالانس

کمپانی این برند در کشور انگلستان قرار دارد. این برند یکی از موفق ترین برند ها در زمینه تولید محصولات مراقبت پوستی می باشد. میزان رضایت مصرف کنندگان این برند نشان دهنده کیفیت بالای محصولات آن می باشد. شما مخاطب عزیزی که ما را تا پایان این متن همراهی کردید در صورت تمایل می توانید این سرم هیالورونیک اسید بالانس را از فروشگاه اینترنتی ژوتی تهیه کرده و مصرف نمایید.

از محصولات پر فروش بالان، سرم ویتامین سی بالانس و کرم دور چشم بالانس را برای شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 35 گرم
برند

بالانس

محصول

کشور انگلستان

حجم

30 میلی لیتر

مناسب برای

ترمیم سلول آسیب دیده و بازسازی تولید کلاژن پوست

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم هیالورونیک اسید بالانس حجم ۳۰ میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 235