سرم روشن کننده ویتامین سی بالانس حجم ۳۰ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • حجم: 30 میل
  • نوع: سرم پوست
  • حاوی: دو نوع ویتامین C پایدار و فعال (6% Illumiscin و 3% Stay-C 50)
  • مناسب برای: انواع پوست
  • سایر توضیحات: روشن کننده پوست، شفاف کننده و شاداب کننده، ضدلک و کدری پوست، فاقد پارابن، گلوتن و مواد شیمیایی
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

430,000 تومان

توضیحات

معرفی سرم روشن کننده ویتامین سی بالانس

پوست ما دائما به صورت روزانه، در معرض نور خورشید قرار دارد که پرتوهای خورشید از دشمنان پوست محسوب می شوند؛ عوامل دیگری هم وجود دارند که پوست را در معرض خطر قرار می دهند، مثل آلودگی ها، استرس و اضطراب، مصرف دخانیات و …

بنابراین اگر می‌خواهید پوستی با طراوت داشته باشید لازم است تا به طور روزانه و مرتبا از محصولات مراقبتی پوست بهره ببرید تا لطافت و نرمی را برای پوست خود به ارمغان آورید.

استفاده از کرم های مرطوب کننده، کرم های ضدآفتاب، آبرسان ها، سرم های پوستی و … به شما کمک خواهد کرد تا با پوستتان آشتی کرده و احساس سرزندگی در پوست را تجربه کنید.

 

مسئله‌ای که حائز اهمیت است که برای انتخاب همه این محصولات مراقبتی باید حساسیت و دقت به خرج دهید.

می‌خواهیم به شما سرم روشن کننده ویتامین سی بالانس را معرفی کنیم که پوستتان را به خوبی تغذیه می‌کند. سرم های ویتامین سی از محبوب ترین محصولات مراقبتی پوست می باشند و امروزه انواع آن توسط برند های مختلف در بازار موجود یافت می‌شود.

 

سرم ویتامین سی بالانس

سرم ویتامین سی بالانس

 

مهم ترین ویژگی سرم روشن کننده ویتامین سی بالانس خاصیت روشن کنندگی و ضدلک بودن آن است.

این محصول با ترکیبات باکیفیت خود، به بهبود و درمان لک های ناشی از افزایش سن، آفتاب و همچنین جای جوش کمک بسیاری می کند. علاوه بر این، افرادی که پوست‌شان کدر شده، با این محصول می‌توانند پوست شفاف و شادابی داشته باشند.

سرم ویتامین سی بالانس حاوی دو نوع ویتامین C پایدار و فعال (۶% Illumiscin و ۳% Stay-C 50) که به درمان و بهبود لک ها کمک فراوانی میکند.

علاوه بر خاصیت روشن کنندگی و شادابی پوست، با تحریک کلاژن سازی پوست به سفت شدن و شاداب شدن آن کمک کرده و روند پیذی پوست را کند تر می سازد.

همچنین این محصول به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت لازم را انجام می‌دهد.

این سرم بافت رقیق و بسیار سبکی دارد، فاقد چربی بوده و جوش زا نمی‌باشد. این سرم به گونه ای طراحی شده که برای همه پوست ها مناسب است و هر فردی در هر سنی می توانند از خواص این محصول بهره مند شود.

 

ویژگی های سرم ویتامین سی بالانس

ویژگی های سرم روشن کننده ویتامین سی بالانس

 

تفاوت مهمی که این سرم با دیگر نمونه ها دارد این نکته است که سرم روشن کننده ویتامین سی بالانس تهیه شده از مواد درجه یک و با کیفیت می باشد؛ در نتیجه با اطمینان خاطر می توانید این محصول را استفاده کرده و پوستی درخشان تر و جوان تر داشته باشید.

این محصول، خاصیت ضد جوش داشته و از طریق کوچک کردن منافذ پوست و حفظ رطوبت و چربی پوست، سیر پیری پوست را تا حد قابل توجهی می کاهد، همچنین این سرم التهابات ناشی از آفتاب سوختگی را نیز کاهش می دهد.

سرم روشن کننده بالانس حاوی ویتامین سی فاقد پارابن و گلوتن است که این عامل بر سلامت محصول افزوده است. با به کار بردن سرم روشن کننده ویتامین سی بالانس، پوستی سرحال، صاف، نرم، جوان و زیبا را تجربه خواهید کرد.

 

سرم ویتامین سی

 

سرم ویتامین سی

سرم ویتامین سی

 

سرم ویتامین c خواص شگفت انگیز بسیاری دارد به طور مثال؛ به عنوان یک محافظ پوست در برابر آفتاب عمل میکند، از پوست در برابر چین و چروک های زودرس محافظت کرده و از این طریق جلوی پیری زود هنگام پوست را می گیرد.

ویژگی عالی دیگری که این محصول دارد، کاربردی بودن آن برای همه نوع پوست می باشد، به عبارتی سرم ویتامین سی یک منبع ایمنی عالی است بدون اینکه هیچ گونه عوارض جانبی داشته باشد.

سرم ویتامین سی رطوبت پوست را حفظ کرده و یک آبرسان قوی است، پوست را هرچه درخشان تر و جوان تر می کند و همچنین به کاهش قرمزی رنگ پوست کمک می کند.

 

همه این ویژگی های شگفت انگیز و خارق العاده این محصول سبب محبوبیت آن در بین مردم شده است. اگر شما هم می‌خواهید پوستتان این ویژگی‌ها را دارا باشد، سرم روشن کننده ویتامین سی بالانس، می‌تواند از بهترین انتخاب‌ها برایتان باشد.

 

نحوه مصرف سرم ویتامین سی

این محصول را روزانه دوبار، صبح و شب، روی پوست تمیز بمالید تا به طور کامل و به خوبی جذب پوست شود، همچنین در طول روز در طی مصرف آن کرم ضد آفتاب بزنید.

در ضمن دقت کنید که ویتامین سی با هر محصولی که حاوی لایه بردارهایی نظیر رتینول، گلیکولیک اسید، اسید های AHA و BHA تداخل دارد و استفاده همزمان آن ها می تواند موجب مشکلاتی نظیر تحریک و قرمزی پوست شود.

از سایر محصولات ویتامین سی بالانس، کرم دور چشم بالانس را برای شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

5/5 (2 نظر)

توضیحات تکمیلی

حجم

30 میل

نوع

سرم پوست

حاوی

دو نوع ویتامین C پایدار و فعال (6% Illumiscin و 3% Stay-C 50)

مناسب برای

انواع پوست

سایر توضیحات

روشن کننده پوست، شفاف کننده و شاداب کننده، ضدلک و کدری پوست، فاقد پارابن، گلوتن و مواد شیمیایی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم روشن کننده ویتامین سی بالانس حجم ۳۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 116