کرم دورچشم ویتامین سی بالانس حجم ۱۵ میل

ویژگی‌های محصول
  • حجم: 15 میلی لیتر
  • نوع: کرم دور چشم
  • برند: بالانس
  • حاوی: ویتامین c
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

430,000 تومان

توضیحات

کرم دور چشم ویتامین سی بالانس

پوست انسان یکی از حساس ترین بخش های بدن می باشد. این حساسیت بالا اصلی ترین دلیل واکنش پذیری بالای آن می باشد. به همین دلیل با قرار گرفتن در معرض آلودگی های مختلفی همانند هوای آلوده و یا لوازم آرایشی نا مرغوب و تاریخ مصرف گذشته حساسیت خود را به شکل های مختلفی همانند ظاهر شدن جوش های مختلف پوستی، آکنه های پوستی و در دراز مدت به شکل لک های پوستی با سایز های مختلف نشان می دهد.

همانطور که می دانید داشتن پوستی صاف و بشاش یکی از مهم ترین فاکتور های چهره ای سرحال و سرزنده می باشد. راه کار های مختلفی برای نگه داشتن وضعیت پوست در شرایط نسبتا ثابت وجود دارد. از جمله این راه کار ها می توان به رعایت رژیم غذایی سالم، استفاده از لوازم آرایشی مرغوب و با کیفیت اشاره کرد. یکی از موثرترین و بی ضرر ترین این روش ها رعایت روتین پوستی صحیح و اصولی می باشد.

از جمله فواید ویتامین سی برای پوست می توان به خاصیت لکه بری، سفید کنندگی، افزایش بشاشیت و شادابی پوست و… اشاره کرد. کرم دور چشم ویتامین سی بالانس به دلیل داشتن ویتامین سی در ساختار خود تمام ویژگی های آن را دارا بوده و با استفاده از آن پوست دور چشم با گذشت زمان بشاش و شاداب و بدون لک خواهد شد.

روتین پوستی چیست؟

 

روتین پوستی چیست؟

روتین پوستی چیست؟

 

به نوعی فرایند مراقبت از پوست نسبتا زمان بر روتین پوستی می گویند. روتین پوستی انواع مختلفی دارد. علت این تفاوت وجود تایپ های پوستی گوناگون می باشد. زیرا روتین پوستی هر شخصی متناسب با نوع پوست خود می باشد. برای اجرای روتین پوستی از محصولات پوستی مختلفی همانند کرم های مرطوب کننده، کرم های آبرسان، سرم های پوستی مختلف و… استفاده می شود.

این محصولات باید به نظم و ترتیب بر روی پوست تمیز و پاک استفاده شوند. در نتیجه اولین مرحله برای شروع این فرایند مراقبت از پوست، پاک کردن پوست صورت از آلودگی هایی همانند باقی مانده لوازم آرایشی می باشد. برای این کار ابتدا با میسلار واتر آرایش پوست خود را پاک کنید. سپس با ژل شست و شوی مناسب، پوست خود را آبکشی کنید. در نهایت با تونرمناسب نوع پوستتان، باقی مانده مواد آلوده را بزدایید.

بعد از تمام این مراحل پوست شما آماده اجرای روتین پوستی می باشد. یکی از مهم ترین محصولات پوستی که در هر نوع روتین پوستی وجو دارد، کرم دور چشم می باشد. پوست دور چشم یکی از حساس ترین نقاط صورت می باشد. به همین جهت نوع کرم دور چشم مورد استفاده باید بسیار مرغوب و مناسب باشد. اگر بخواهیم یکی از بهترین کرم های دور چشم موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، بی شک به کرم دور چشم ویتامین سی بالانس اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های کرم دور چشم ویتامین سی بالانس

 

ویژگی های کرم دور چشم ویتامین سی بالانس

ویژگی های کرم دور چشم ویتامین سی بالانس

 

وجود انواع مواد معدنی و ویتامین ها برای داشتن پوستی سالم و شاداب ضروری است. یکی از ضروری ترین این ویتامین ها، ویتامین سی می باشد. ویتامین سی تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر روی پوست دارد.

از دیگر ویژگی های مثبت این کرم دور چشم ویتامین سی بالانس توانایی بالای آن در از بین بردن تیرگی پوست اطراف چشم می باشد. به همین دلیل این کرم دور چشم گزینه بسیار مناسبی برای افرادی می باشد که از تیرگی دور چشم خود رنج می برند.

پوست انسان در صورت آبرسانی کافی شادابی خود را حفظ می کند و شرایط برای به وجود آمدن چین و چروک های پوستی از بین می رود. با استفاده از این کرم دور چشم بالانس، سلول های پوستی دور چشم به طور موثری آبرسانی می شوند. به همین ترتیب چین و چروک های پوستی و پف زیر چشم نیز به مرور زمان از بین خواهند رفت.

این کرم دور چشم بالانس برای چه کسانی مناسب می باشد؟

کرم دور چشم ویتامین سی بالانس قابل استفاده برای انواع تایپ های پوستی می باشد و از این جهت محدودیتی برای مصرف کننده ایجاد نمی کند.

طریقه مصرف کرم دور چشم ویتامین سی بالانس

 

طریقه مصرف کرم دور چشم ویتامین سی بالانس

طریقه مصرف کرم دور چشم ویتامین سی بالانس

 

پس از پاکسازی پوست خود با میسلار واتر، ژل شست و شوی صورت و تونر، مقداری از این کرم دور چشم بالانس بر روی انگشت حلقه خود بزنید. سپس با حرکت ضربه ای ملایم این کرم را روی پوست دور چشم پخش کنید.

درباره برند بالانس

این برند یکی از موفق ترین برند ها در زمینه تولید محصولات مراقبت پوستی می باشد. به طوری با تولید محصولات با کیفیت و موثر توانسته است باعث رضایت مصرف کنندگان شود. در صورت تمایل می توانید این کرم دور چشم ویتامین سی بالانس از فروشگاه اینترنتی ژوتی تهیه کرده و مصرف نمایید.

از محصولات پر فروش بالانس،  سرم ویتامین سی بالانس را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم.

 

5/5 (2 نظر)

توضیحات تکمیلی

حجم

15 میلی لیتر

نوع

کرم دور چشم

برند

بالانس

حاوی

ویتامین c

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم دورچشم ویتامین سی بالانس حجم ۱۵ میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 119