ببین، شاید خوشت اومد!

کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost حجم ۵۰ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • برند: سیمپل
  • کشور سازنده: ترکیه
  • نوع: کرم آبرسان
  • حجم: 50 میلی لیتر
  • مناسب برای: انواع پوست به ویژه حساس و خشک
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost

 

کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost

کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost

 

همان گونه که می دانید، یکی از نیاز های اساسی انسان برای بهره‌ مندی از پوستی شاداب و سالم استفاده از محصولات مراقبت پوستی می باشد، این مسئله زمانی اهمیت بیشتری می‌ یابد که آلودگی های محیطی و اثر های مخرب نور خورشید، روز به روز در حال افزایش است و باید برای مصون نگه داشتن پوست تان در برابر همه این عوامل خطرآفرین، از محصولات مراقبت پوستی استفاده کنید.

محصولات مراقبت از پوست، دارای تقسیم ‌بندی ‌های وسیع و در انواع برند های مختلف می باشند؛ برای مثال، شما به منظور عمل پاکسازی صورت از آلودگی ها و آرایش ها، از شوینده های مناسب پوست (فیس واش ها) و یا میسلارواتر ها بهره می برید و یا جهت ایمن ماندن از آسیب های اشعه فرابنفش خورشید، کرم های ضدآفتاب استفاده می نمایید.

نکته ای که حائز اهمیت است، نحوه انتخاب این محصولات می باشد؛ به این ترتیب که شما باید با شناخت نوع پوست خود و دقت در با کیفیت بودن، به تهیه وسایل مراقبت پوستی اقدام کنید؛ زیرا پوست شما حساس بوده و محصولات بی کیفیت و نامناسب سبب ایجاد مشکلات پوستی متعدد مثل لک، جوش، تورم، قرمزی و … می‌شوند.

یک دسته از انواع محصولات مراقبتی، آبرسان ها و مرطوب کننده ها هستند که در بین این گروه پیشنهاد ما به شما کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost می باشد.

چرا باید از آبرسان ها و مرطوب کننده ها استفاده کنیم؟

سلول های پوست تان نیز، هم چون سایر سلول های بدن، برای این که عملکرد خوبی داشته باشند و فعالیت هایشان را به درستی انجام دهند، به آب نیازمندند. اگر به این سلول‌ ها، آب به مقدار کافی و درست برسد، پوستی سالم، شاداب، جوان و سرزنده خواهید داشت.

متاسفانه با افزایش سن و دخالت سایر عوامل، سلول های پوست، آب کم تری جذب کرده و با علائمی مثل چین و چروک و پیری پوست مواجه می شوید؛ اما نگران نباشید؛ زیرا، محصولات آبرسان در این میان به کمک شما می آیند تا پوست را در جذب آب مورد نیاز یاری کنند و در این صورت فعالیت های پوستی به ‌درستی انجام می شوند؛ هم چنین، این محصولات، ضمن ایجاد یک لایه محافظتی روی پوست، آب طبیعی پوست را حفظ می کنند، در نتیجه، اگر از محصولات آبرسان استفاده کنید، مانع چین و چروک و پیری پوست خواهید شد.

در ادامه می خواهیم شما را با کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost آشنا کنیم:

مشخصات کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost

 

کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost

کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost

 

کم آبی بدن ۵ علامت کلی دارد که عبارت اند از: احساس کشیدگی، زبری، تیرگی، خشکی و چین و چروک ناشی از خشکی. کرم شب سیمپل مدل water boost، به راحتی با این ۵ عامل مقابله کرده و پوست را ترمیم، لطیف و شاداب می نماید. این کرم شب سیمپل، حاوی عصاره های گیاهی و معدنی بوده و با فرمولاسیون شگفت انگیزی که دارد، بدون این که تعادل طبیعی پوست را به هم بزند، موجب مرطوب کنندگی پوست شده و رطوبت آن را در طول روز نیز حفظ می کند.

کرم آبرسان شب سیمپل، دارای بافتی سبک است که به خوبی و سریع جذب پوست می شود، به علاوه هیچ گونه مواد شیمیایی در ترکیبات این کرم به چشم نمی‌خورد، از این رو، برای مصرف پوست های حساس نیز مناسب است.

کرم ابرسان شب سیمپل مدل water boost، باعث شادابی و جوانی پوست های خسته و کدر شده و از طریق آب رسانی مداوم، موجب تقویت و سلامت پوست می شود.

ویژگی های بارز و مهم کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost

  • کرم شب سیمپل، بافتی سبک و ابریشمی دارد.
  • مرطوب کننده و ضد پیری پوست است.
  • کرم آبرسان شب سیمپل، فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر مثل پارابن، الکل، عطر، رنگ و … می باشد.
  • عصاره های گیاهی و مواد معدنی لازم برای پوست را در ترکیباتش جای داده است.
  • این محصول، باعث از بین بردن خستگی و تیرگی پوست می شود.
  • کرم شب سیمپل، آبرسانی فوری، مداوم و قوی برای پوست شما است.

طریقه  کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost

شب ها پس از این که صورت تان را به طور کامل شست و شو داده و با تونر پاک کردید، مقداری از کرم آبرسان شب سیمپل، را بر روی پوست صورت خود مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

درباره برند سیمپل چه می دانید؟

سیمپل، یک برند تراز اول انگلیسی است که در زمینه تولید لوازم بهداشتی فعالیت دارد. محصولات این برند، به دلیل کیفیت بالا، طبیعی بودن و هم چنین قیمت مناسب، یکی از پرفروش ترین ها در کل جهان هستند.

برای خرید کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost، می توانید در فروشگاه ژوتی، سفارش تان را ثبت کرده و این محصول را با تضمین اصل بودن آن درب منزل خود دریافت نمایید.

سایر محصولات سیمپل

کرم ضد آفتاب سیمپل

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 55 گرم
برند

سیمپل

کشور سازنده

ترکیه

نوع

کرم آبرسان

حجم

50 میلی لیتر

مناسب برای

انواع پوست به ویژه حساس و خشک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم آبرسان شب سیمپل مدل water boost حجم ۵۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 242