کرم آبرسان و مرطوب کننده لایت سیمپل حجم ۱۲۵ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • برند: سیمپل
  • کشور مبدا: انگلیس
  • نوع: آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • مناسب برای: انواع پوست به ویژه پوست های حساس
  • حجم: 125 میلی لیتر
  • سایر توضیحات: دارای بافتی سبک و زود جذب بر پایه آب و شاداب کننده پوست است آبرسانی تا ۱۲ ساعت حاوی ویتامین B5 و ویتامین E بدون چرب کردن پوست صورت مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست های حساس فاقد تست بر روی حیوانات فاقد الکل , پارابن , رایحه و مواد شیمایی سخت دارای پلاستیک 0 قابل بازیافتی

طریقه استفاده از کرم آبرسان سیمپل

قبل از استفاده از کرم آبرسان سیمپل، پیشنهاد میکنیم صورت خود را با استفاده از محصولات شوینده صورت به خوبی شسته تا منافذ بسته پوست باز شود. سپس مقداری از این محصول را بر روی پوست صورت و گردن خود استفاده کرده و به آرامی ماساژ دهید.

موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

390,000 تومان

توضیحات

معرفی کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل لایت

کرم آبرسان و مرطوب کننده لایت سیمپل حجم 125 میلی لیتر

پوست های مختلف نسبت به ژنتیک و محیط نیاز های مختلفی نیز به استفاده از محصولت مراقبت از پوست برای حفظ سلامت و زیبایی نیز دارند. اما موضوعی که برای همه ما آشکار می باشد لزوم استفاده از محصولات مراقبت از پوست برای همه افراد می باشد تا بتوان از پوست در برابر مشکلات پوستی مراقبت کرد. خصوصا در سبک زندگی امروزی آلودگی هوا و نور خورشید می تواند بیش از پیش باعث آسیب رسانی به پوست و از بین رفتن طراوت و شادابی پوست شود.

اگر شما نیز از افرادی باشید که زیبایی را در داشتن پوستی سالم و بی عیب نقص بدانید، نیاز است که یک روتین پوستی روزانه با استفاده از محصولات با کیفیت داشته باشید تا بتوانید در برابر خطرات آسیب رسان به پوست از آن محافظت نمایید. استفاده از محصولاتی همچون ضد افتاب ها، ژل های شستشوی صورت و کرم های مرطوب کننده و آبرسان که هر کدام به نوعی می توانند باعث شوند تا پوستی سالم و شاداب داشته باشید.

البته باید در انتخاب این چنین محصولات نیز دقت کافی را به خرج دهید تا علاوه بر کیفیت بالای محصولی که خریداری می نمایید، با پوست شما نیز سازگاری داشته باشد تا بتوانید از تاثیر گذاری آن محصول لذت ببرید. کرم آبرسان و مرطوب کننده لایت سیمپل از محصولاتی می باشد که کیفیت و تاثیر گذاری فوق العاده آن روی پوست می تواند شما را به وجد آورد.

تفاوت کرم های آبرسان و مرطوب کننده

تفاوت کرم های آبرسان و مرطوب کننده

تفاوت کرم های آبرسان و مرطوب کننده

از عمده مشکلات پوستی که ممکن است بسیاری از ما نیز با آن مواجه شده باشیم خشکی پوست می باشد. خشکی پوست یکی از مشکلات پوستی ناخوشایند برای هر فرد می باشد که ممکن است به دلایل مختلفی همانند تغییرات آب و هوایی، اشعه های مضر نور خورشید و یا دیگر مشکلات پوستی ایجاد شود ولی برای درمان این مشکل نیاز است تا از محصولات مراقبت از پوست مناسبی همانند کرم های مرطوب کننده و یا آبرسان ها استفاده نمایید.

شاید برای بسیاری از شما نیز این سوال پیش بیاید که تفاوت کرم های آبرسان و مرطوب کننده چیست؟ در جواب این سوال باید بگوییم که کرم های آبرسان برای رطوب رسانی به سلول های پوستی و کمک به رشد و فعالیت هرچه بهتر این سلول ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما بیشتر کرم های مرطوب کننده همانند لایه ای محافظت کننده بر روی پوست قرار گرفته و مانع از خروج رطوبت طبیعی پوست می شوند.

به همین خاطر بسته به نیاز شما می توانید از مدل های مختلف این محصولات استفاده نمایید. اما محصولاتی همانند کرم آبرسان و مرطوب کننده لایت سیمپل می توانند نیاز شما از کرم آبرسان و مرطوب کننده را برطرف نماید.

ویژگی های کرم آبرسان و مرطوب کننده لایت سیمپل

ویژگی های کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل light

ویژگی های کرم آبرسان و مرطوب کننده لایت سیمپل

کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل، مرطوب کننده ای با فرمولاسیون گیاهی، با داشتن بافتی سبک، به سرعت جذب پوست شده و از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری می کند و پوست تازه و شاداب نگه می دارد. کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل پوست را تا ۱۲ ساعت مرطوب نگه داشته و آبرسانی می کند. این محصول کاملا ضد حساسیت و غیر کومداوژنیک بوده و مورد تایید متخصصان پوست می باشد.

کرم آبرسان سیمپل از چندین مواد دوستدار سلامت پوست شامل پرو ویتامین B5، ویتامین E و بیسابالول تشکیل شده است. مرطوب کننده سیمپل همانند سایر محصولات سیمپل، فاقد هر گونه رنگ مصنوعی، عطر یا مواد شیمیایی که بتواند به پوست شما آسیب برساند، می باشد. این محصول مناسب برای پوست های حساس می باشد.

برای خرید کرم آبرسان سیمپل کافی است محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایید و با نهایی کردن خرید خود، این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید. شما عزیزان می توانید این محصول را با ضمانت اصل بودن و با مناسب ترین قیمت بازار از فروشگاه اینترنتی ژوتی تهیه کنید.

طریقه استفاده از کرم آبرسان سیمپل

 

طریقه استفاده از کرم آبرسان سیمپل

طریقه استفاده از کرم آبرسان سیمپل

 

قبل از استفاده از کرم آبرسان سیمپل، پیشنهاد میکنیم صورت خود را با استفاده از محصولات شوینده صورت به خوبی شسته تا منافذ بسته پوست باز شود. سپس مقداری از این محصول را بر روی پوست صورت و گردن خود استفاده کرده و به آرامی ماساژ دهید.

محصولات برند سیمپل

برند سیمپل یکی از محبوب ترین و موفق ترین برند ها در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست می باشد. برند سیمپل محصول کشور ترکیه می باشد. محصولات برند سیمپل به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمتی مناسب در سرتاسر جهان به ویژه بین خانم های ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

 

مرطوب کننده سیمپل دارای دو مدل Light و Rich می باشد. هردو مناسب انواع پوست هستند.

مرطوب کننده لایت سیمپل سبک تر و زود جذب و بیشتر برای پوست های نرمال تا چرب پیشنهاد می شود.

مرطوب کننده ریچ سیمپل غنی تر است و آبرسانی بیشتری دارد و بیشتر برای پوست های خشک تا نرمال پیشنهاد می شود.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 125 گرم
برند

سیمپل

کشور مبدا

انگلیس

نوع

آبرسان و مرطوب کننده پوست

مناسب برای

انواع پوست به ویژه پوست های حساس

حجم

125 میلی لیتر

سایر توضیحات

دارای بافتی سبک و زود جذب
بر پایه آب و شاداب کننده پوست است
آبرسانی تا ۱۲ ساعت
حاوی ویتامین B5 و ویتامین E
بدون چرب کردن پوست صورت
مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست های حساس
فاقد تست بر روی حیوانات
فاقد الکل , پارابن , رایحه و مواد شیمایی سخت
دارای پلاستیک 0 قابل بازیافتی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم آبرسان و مرطوب کننده لایت سیمپل حجم ۱۲۵ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 1