کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل حجم ۴۰ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • برند: سیمپل
  • کشور سازنده: ترکیه
  • نوع: کرم ضدآفتاب
  • حجم: 40 میلی لینر
  • مناسب برای: انواع پوست حتی پوسن های حساس
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

430,000 تومان

توضیحات

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل

برای مراقبت از پوست و برخورداری از یک پوست سالم و شاداب باید به پوست خود رسیدگی کرد. یکی از ساده­ ترین و موثر ترین راه ­های مراقبت از پوست، استفاده از محصولات مراقبتی مناسب است. در واقع یک پوست شاداب و سالم، یک روتین خوب و متناسب را طلب می­کند.

بسیاری از عوامل محیطی مثل اشعه مضر نور خوشید یا آلودگی، همچنین عوامل ژنتیکی و برخی از عادات نادرست دست به دست هم داده تا پوست، با آسیب­ هایی رو به رو باشد و با مشکلات مختلف مواجه شود. برای همین به کمک محصولات مراقبت از پوست می­توان مراقبت خوبی از پوست به عمل آورد و همچنین مشکلات پوستی را برطرف نمود.

برای آن که بتوان از پوست در مقابل هر نوع آسیب ­دیدگی مراقبت کرد باید از محصولات مراقبتی متناسب با آن استفاده نمود. در واقع با استفاده منظم از محصولات پوستی مختلف، می­توان صاحب یک پوست شاداب و سالم شد. در این رابطه بسیار مهم است که محصولات انتخابی، از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند. همچنین نیاز است که محصولات موردنیاز را متناسب با پوست خود انتخاب نمود.

یکی از مهم­ترین محصولات برای هر روتینی کرم ضد آفتاب است. یکی از بهترین کرم­ های ضد آفتاب، کرم ضد  آفتاب مرطوب کننده سیمپل است.

دلایل اهمیت استفاده از ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل

پیش از این نیز گفتیم که پوست صورت، بر اثر عوامل محیطی نظیر اشعه نور خورشید، ممکن است دچار آسیب­ دیدگی­ های بسیاری شود. در واقع این تاثیرات احتمال داشته مانع از زیبا و شاداب به نظر رسیدن پوست شوند.

یکی از شایع ­ترین آسیب­ هایی که بر اثر قرارگیری در مقابل آفتاب، برای پوست به وجود خواهد آمد آفتاب سوختگی است. پوست بر اثر آفتاب سوختگی دچار لکه­ های پوستی می­شود و زیبایی آن تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

اشعه­ های نور خورشید همچنین باعث از بین رفتن رطوبت پوست نیز می­شوند. برای همین می­توان گفت بسیار مهم است که از پوست در مقابل نور خورشید محافظت کرد. یکی از ساده ­ترین راه­ ها برای جلوگیری از ضررهای آفتاب، استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب است.

یک کرم ضد آفتاب خوب مانند ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل می­تواند نقش موثری در مرطوب نگه داشتن پوست و همچنین از بین بردن لکه ­های پوستی داشته باشد. به کمک این ضد آفتاب همچنین مطمئن خواهید بود که قرار نیست آفتاب، آسیبی به پوست شما وارد کند.

ویژگی­ های کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل

کرم ضد  آفتاب مرطوب کننده سیمپل می­ تواند به خوبی پوست را در مقابل اشعه­ های مضر نور خورشید، ایمن نگه دارد. خاصیت رطوبت­ رسانی فوق­العاده این محصول سبب شده سلول ­های پوستی به طور عمیق، رطوبت­رسانی شوند. این ضد آفتاب همچنین به مرور کمک می­کند تا لک­ه ای روی پوست نیز از بین بروند.

از دیگر ویژگی­ هایی که کرم ضد  آفتاب مرطوب کننده سیمپل را خاص و متمایز از دیگر ضد آفتاب­ ها نموده­ است می­توان به فرمولاسیون ویژه آن اشاره کرد. در ترکیبات این کرم از ویتامین ای، ویتامین سی و عصاره ریشه زنجبیل بهره گرفته شده است. برای همین باعث شده حتی لک ­های شدید پوستی نیز از بین بروند و صاحب یک پوست صاف و یکدست شوید.

این ضد آفتاب سیمپل، از SPF 30 برخوردار است و با خیال راحت می­توان از آن برای قرارگیری در مقابل نور خورشید استفاده کرد. این کرم همچنین اجازه نخواهد داد که پوست دوباره، درگیر لک­ه ای پوستی شود. خاصیت رطوبت ­رسانی این محصول نیز سبب شده که حتی در گرم­ترین فصل سال نیز پوست به خوبی رطوبت موردنیاز خود را تأمین کند.

بافت سبک ضد آفتاب سیمپل، از دیگر ویژگی­ های برجسته آن است. این ویژگی سبب شده که کرم خیلی زود جذب پوست شده و باعث سنگینی پوست نشود. با استفاده منظم از این ضد آفتاب، می­توان به خوبی شاهد روشن­تر شدن پوست بود.

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل در ترکیبات خود هیچ نوع ماده مضری نداشته و فاقد الکل و پارابن است. برای همین با خیالی آسوده می­توانید از آن استفاده کنید.

برند سیمپل

برند سیمپل یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست است. این برند انگلیسی بیش از ۱۰ سال است که در این زمینه با تولید محصولات باکیفیت، نظر افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از ویژگی­های خاص محصولات این برند، که باعث شده افراد بسیاری به سمت این برند کشیده شوند عدم تست حیوانی در ساخت این محصولات است.

در واقع محصولات این برند وگن هستند و همچنین در آن­ها از عطر و رایحه استفاده نشده است. این برند همچنین حامی محیط زیست می­باشد.

خرید کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل

قطعاً یکی از بهترین کرم­ های ضد آفتابی که می­توانید با خیال راحت از کیفیت آن، در روتین پوستی خود جای دهید کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل ۴۰ میلی لیتر است. این ضد آفتاب در فروشگاه ژوتی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب ارائه خواهد شد.

شما می­توانید این کرم ضد آفتاب را با ضمانت اصالت و نیز ضمانت فیزیکی محصول از این فروشگاه تهیه کنید. در فروشگاه ژوتی شما می­توانید بهترین تجربه خرید محصولات مراقب از پوست را داشته باشید.

 

 

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 50 گرم
برند

سیمپل

کشور سازنده

ترکیه

نوع

کرم ضدآفتاب

حجم

40 میلی لینر

مناسب برای

انواع پوست حتی پوسن های حساس

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد آفتاب مرطوب کننده سیمپل حجم ۴۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 238