ببین، شاید خوشت اومد!

پرایمر پمپی ژاکلین حجم ۲۰ میل

ویژگی‌های محصول
  • برند: ژاکلین
  • مناسب برای: انواع پوست
  • حجم: 20 میل
  • سایر توضیحات: زیرساز آرایش حرفه ای تصحيح خطوط، چين و چروک پوشش منافذ باز پوست ماندگاری طولانی و فاقد چربی پوشش دهی بالا دارای فرمولاسیون سبک و ابریشمی بسیار نرم و لطیف عدم تغییر رنگ و ایستایی کرم پودر در طی روز پوشش کامل جای جوش محافظ پوست از رادیکال های آزاد افزایش دوام و کیفیت آرایش
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

پرایمر پمپی ژاکلین

برای اینکه پوستی صاف و یکدست داشته باشید، نیاز است تا آرایش خود را با استفاده از یکسری محصولات با کیفیت استفاده نمایید. محصولاتی همانند کانسیلر، کرم پودر و پرایمر می تواند در کمک به آرایش حرفه ای شما بسیار کمک کننده باشد.

این سری از محصولات آرایشی به عنوان زیرساخت میکاپ حرفه ای بکار می رود که باعث می شود میکاپ شما تمیز و بی عیب و نقص شود. پرایمر ژاکلین مدل پمپی از جمله محصولاتی می باشد که استفاده از آن می تواند رضایت شما را جلب نماید.

ویژگی های پرایمر پمپی ژاکلین

پرایمر پمپی ژاکلین

برای آنکه بتوانید منافذ باز پوست خود را به صورت موثر پوشش دهید، استفاده از این پرایمر با کیفیت می توانید استفاده نمایید.

پرایمر پمپی ژاکلین به دلیل اینکه بافتی سبک و ابریشمی دارد کمک می کند تا به راحتی از این محصول استفاده نمایید. همچنین این محصول به عنوان یک محافظ از پوست عمل کرده و کمک می کند تا پوستی شاداب و سالم داشته باشید.

برای خرید پرایمر پمپی ژاکلین حجم ۲۰ میل کافی محصول را هم اکنون به سبد خرید خود اضافه نمایید. فروشگاه ژوتی ارائه دهنده محصولات اورجینال و با کیفیت.

4/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

ژاکلین

مناسب برای

انواع پوست

حجم

20 میل

سایر توضیحات

زیرساز آرایش حرفه ای
تصحيح خطوط، چين و چروک
پوشش منافذ باز پوست
ماندگاری طولانی و فاقد چربی
پوشش دهی بالا
دارای فرمولاسیون سبک و ابریشمی
بسیار نرم و لطیف
عدم تغییر رنگ و ایستایی کرم پودر در طی روز
پوشش کامل جای جوش
محافظ پوست از رادیکال های آزاد
افزایش دوام و کیفیت آرایش

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرایمر پمپی ژاکلین حجم ۲۰ میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 40