بی بی کرم ۷ در ۱ فارماسی حجم ۵۰ میل

ویژگی‌های محصول
  • برند: فارماسی
  • رنگ: 01 لایت, 02 لایت تو مدیوم, 03 مدیوم
  • حجم: 50 میل
  • سایر توضیحات: حاوی هیالورنیک اسید رطوبت رسان قوی برای پوست حاوی کلاژن دارای ویامین B حاوی روغن ماکادمی و روغن آرگان مناسب برای انواع پوست جلوگیری از پیری پوست پوشانندگی مناسب دارای رنگ بندی برای انواع پوست حاوی عصاره ماکادامیا و پروتئین ابریشم دارای ویتامین B٣ و عصاره جو غنی شده با کلاژن و روغن آرگان ترمیم کننده پوست حاوی SPF15
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

310,000 تومان

توضیحات

بی بی کرم ۷ در ۱ فارماسی

 

ویژگی های بی بی کرم 7 در 1 فارماسی

ویژگی های بی بی کرم ۷ در ۱ فارماسی

 

امروزه ما انسان ها در جامعه و فرهنگی زندگی می کنیم که به مد و زیبایی ظاهر بیشتر از هر چیزی ارزش داده می شود. به عبارتی ظاهر تمیز و شیک در صدر توجه افراد و جامعه قرار گرفته است و به همین دلیل افراد برای شیک و مرتب دیده شدن لباس های زیبا با طراحی های خاص می پوشند. از عطرهای خوش بو استفاده می کنند. یکی از این راه ها که مختص قشر خانم جامعه می باشد، آرایش کردن و استفاده کردن از لوازم آرایشی متنوع می باشد.

تنوع لوازم آرایشی مورد استفاده، به سبک آرایش شما بستگی دارد. به طوری که برای انجام یک آرایش معمولی و سبک روزانه لوازمی همانند کرم پودر،ضد آفتاب، رژ، ریمل و خط چشم کافی می باشد ولی برای آرایش های غلیظ علاوه بر این لوازم گفته شده، لوازم دیگری همانند رژگونه، سایه و… نیز لازم و ضروری است. ولی نکته قابل توجه میان سبک های مختلف آرایشی وجود کرم پودر در روند تمامی آرایش ها می باشد.

کرم پودر ها انوع گوناگونی دارند. بعضی ها قدرت کاور بالایی دارند، بعضی ها کاور متوسطی دارند، بعضی از کرم پودرها به صورت اختصاصی برای گریم تولید شده اند و… کرم پودرها به طور کلی بافت سنگینی دارند و اگر به مدت طولانی روی پوست باقی بمانند می تواند تنفس و عملکرد طبیعی پوست را مختل کند. به همین دلیل برای کسانی که استفاده از کرم پودر را ضروری می بینند محصولی تولید شده است که همانند کرم پودر توانایی پوشش عیوب پوست را دارد ولی برخلاف کرم پودر فرمولاسیون و بافت سنگینی ایجاد نمی کند. اسم این کرم، بی بی کرم است.

بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم ها دسته ای از کرم های آرایشی می باشند که علاوه بر اینکه کاربرد آرایشی دارند باعث مراقبت از پوست و بهبود وضع پوست نیز می شوند. این کرم های آرایشی را می توانید برای مواقعی که قصد استفاده از کرم پودر را ندارید و یا مواقعی که عجله دارید، استفاده کنید. چون این کرم های آرایشی سبک خیلی راحت و سریع به صورت یکنواخت روی پوست پخش می شوند و همچنین لک های روی پوستتان را نیز تا حد زیادی پوشش می دهند. اگر بخواهیم یکی از بهترین بی بی کرم های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم می توانیم به بی بی کرم ۷ در ۱ فارماسی اشاره کنیم.

ویژگی های بی بی کرم فارماسی

 

ویژگی های بی بی کرم فارماسی

ویژگی های بی بی کرم فارماسی

 

یکی از ترکیبات ارزشمند موجود در فرمولاسیون این بی بی کرم فارماسی وجود هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید جز ترکیبات هیدروکربنی می باشد و به طور طبیعی در ساختار پوست و استخوان و غضروف وجود دارد. وظیفه این ترکیبات جذب و حفظ رطوبت می باشد. به همین دلیل محصولات آرایشی که حاوی این ترکیبات هستند نقش مهمی در مرطوب نگه داشتن پوست دارند.

با توجه به اینکه بی بی کرم فارماسی حاوی این ترکیبات می باشد در نتیجه توانایی مرطوب نگه داشتن پوست را دارد. از دیگر ویژگی های خوب این بی بی کرم فارماسی، وجود روغن آرگان و روغن ماکادمی در ساختار آن می باشد. روغن آرگان فواید فراوانی برای پوست و مو دارد و یکی از بهترین روغن ها برای رفع خشکی پوست و مو و محافظت کردن از آن ها به حساب می آید.

این بی بی کرم ۷ در ۱ فارماسی حاوی پروتئین ابریشم می باشد. پروتئین ابریشم موجود در پیله های ابریشم توسط کرم های ابریشمی تولید می شوند. این پروتئین یکی از بهترین ترکیبات برای مراقبت از پوست می باشد و باعث براقیت و شفافیت و لطیف شدن هر چه بیشتر پوست می شود. لازم به ذکر است که این بی بی کرم فارماسی حاوی SPF 15 می باشد. به همین دلیل خاصیت ضد آفتابی نیز دارد و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

طریقه استفاده از بی بی کرم فارماسی

بعد از اینکه با استفاده از پرایمر و دیگر محصولات، پوست را برای استفاده از بی بی کرم فارماسی آماده کردید، مقدار مناسبی از کرم را روی پد یا براش آرایشی بزنید سپس کرم را روی پوست پخش کنید تا رنگ تمام نواحی صورت یکدست و یکنواخت شود.

درباره برند فارماسی

کمپانی برند فارماسی برای اولین بار در کشور ترکیه تاسیس شد و به تولید محصولات دارویی و آرایشی پرداخت. این برند با تولید محصولات بسیار با کیفیت بعد از گذشت سالیان سال هنوز هم طرفداران زیادی دارد. در صورت تمایل می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی برای خرید بی بی کرم ۷ در ۱ فارماسی اقدام کنید.

4.5/5 (2 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

فارماسی

رنگ

01 لایت, 02 لایت تو مدیوم, 03 مدیوم

حجم

50 میل

سایر توضیحات

حاوی هیالورنیک اسید
رطوبت رسان قوی برای پوست
حاوی کلاژن
دارای ویامین B
حاوی روغن ماکادمی و روغن آرگان
مناسب برای انواع پوست
جلوگیری از پیری پوست
پوشانندگی مناسب
دارای رنگ بندی برای انواع پوست
حاوی عصاره ماکادامیا و پروتئین ابریشم
دارای ویتامین B٣ و عصاره جو
غنی شده با کلاژن و روغن آرگان
ترمیم کننده پوست
حاوی SPF15

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بی بی کرم ۷ در ۱ فارماسی حجم ۵۰ میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 42