ببین، شاید خوشت اومد!

فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا حجم ۱۰۰ گرم

ویژگی‌های محصول
  • برند: بیواکوا
  • کشور مبدا برند: چین
  • حجم: 100 گرم
  • مناسب برای: انواع پوست
  • سایر توضیحات: پاک کننده عمقی روشن کننده و مرطوب کننده پوست ضد چین و چروک و ضد جوش متعادل کننده چربی پوست پاک کننده ی قوی پوست
ویژگی های محصول:
  • پاک کننده عمقی
  • روشن کننده و مرطوب کننده پوست
  • ضد چین و چروک و ضد جوش
  • متعادل کننده چربی پوست
  • پاک کننده ی قوی پوست
  • مناسب انواع پوست
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا

 

فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا

فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا

 

استفاده از محصولات مراقبت از پوست با توجه به زندگی صنعتی که امروزه بیشتر ما دچار آن هستیم یکی از نیاز های اساسی برای ما می باشد. به همین خاطر نیز برند های مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند، در تلاش هستند از روش های مختلف برای مقابله با این مشکلات راه حل هایی را ارائه دهند.

ژل ها و فوم های شستشوی صورت از این نمونه محصولات می باشند که به ما کمک می کنند تا با پاکسازی کامل آلودگی های سطح پوست، از مشکلاتی همانند جوش های روی صورت و آکنه در امان بمانیم. آلودگی های روی پوست باعث می شوند تا منافذ پوست بسته مانده و آبرسانی سلول های پوستی به درستی انجام نمی شود و به همین دلیل می تواند مشکلاتی همانند پیری زودرس پوست برای ما پیش بی آید.

تمامی این دلایل باعث می شوند تا به یک شوینده صورت با کیفیت همانند فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا نیازمند باشیم.

ویژگی های فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا

 

ویژگی های فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا

ویژگی های فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا

 

همانند دیگر شوینده های صورت، فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا نیز می تواند به صورت موثر منافذ پوست را از آلودگی ها و چربی های اضافه پاکسازی نماید. با این تفاوت که این محصول به دلیل غنی شدن با عصاره آووکادو می تواند موجب آبرسانی پوست و تغذیه آن نیز شود.

همچنین عصاره این میوه جادویی می تواند به افزایش سطح کلاژن پوست نیز کمک کرده و همین دلیل باعث می شود تا چین و چروک های سطح پوست به طور کامل از بین برود.

استفاده از فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا به صورت مداوم می تواند با کنترل چربی پوست از ایجاد جوش و آکنه نیز بر روی پوست جلوگیری نماید. وجود ویتامین B نیز در فرمولاسیون این محصول به آبرسانی عمیق پوست کمک کننده خواهد بود.

نحوه استفاده از محصول

کافی است برای نتیجه گیری بهتر از این محصول صورت خود را یکبار در روتین صبح و یک بار در روتین شب خود صورت خود را با فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا شستشو دهید تا نتیجه فوق العاده آن بر روی پوست را مشاهده نمایید.

برای خرید فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا حجم ۱۰۰ گرم به صورت اورجینال و مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی ژوتی کافی است محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و با اتمام فرایند خرید، محصول را درب منزل خود دریافت نمایید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

بیواکوا

کشور مبدا برند

چین

حجم

100 گرم

مناسب برای

انواع پوست

سایر توضیحات

پاک کننده عمقی
روشن کننده و مرطوب کننده پوست
ضد چین و چروک و ضد جوش
متعادل کننده چربی پوست
پاک کننده ی قوی پوست

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوم شستشوی صورت آووکادو بیوآکوا حجم ۱۰۰ گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 15