ببین، شاید خوشت اومد!

سرم دورچشم ماساژور دار بیوآکوا حجم ۱۵ میل

ویژگی‌های محصول
  • برند: بیواکوا
  • کشور مبدا: چین
سایر توضیحات
  • دارای سر قلطکی برای پخش و ماساژ بهتر
  •  با ترکیبات تحریک کننده افزایش گردش خون دور چشم
  •  ضد پیری و ضد چروک قوی
  •  مرطوب کننده قوی
  •  برطرف کننده پف و ورم دور چشم
  •  برطرف کننده تیرگی های اطراف چشم
  •  درخشان و شاداب کننده بافت اطراف چشم
  •  سرم رولی دور چشم ضد چروک و ضد پف
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

ویژگی های سرم دورچشم ماساژور دار بیوآکوا

 

سرم دورچشم ماساژور دار بیوآکوا

سرم دور چشم ماساژور دار بیوآکوا

 

سرم دور چشم ماساژور دار بیوآکوا مزایای متنوع و مختلفی دارد. به گونه ای که می توان این سرم دور چشم را یک سرم چند کاره دانست. از جمله مزایای این سرم دور چشم می توان به داشتن سر غلطکی آن اشاره کرد.

ماساژ دادن پوست اطراف چشم باعث افزایش جریان خون در پوست اطراف چشم می شود. افزایش جریان و گردش خون در پوست باعث شادابی و طراوت هر چه بیشتر پوست آن ناحیه می شود. در نتیجه با استفاده از این سرم، جریان خون در این ناحیه افزایش یافته و خستگی و بی حالی پوست اطراف چشم نیز تا حد زیادی رفع می شود.

از دیگر امتیاز های این سرم دور چشم ماساژور دار بیوآکوا که توجه هر مصرف کننده ای را به خود جلب می کند، داشتن خاصیت ضد چروکی است. وجود چروک روی پوست به خصوص پوست اطراف چشم، طراوت و شادابی پوست را کمتر می کند. به گونه ای که فرد را بی رمق وناخوش احوال نشان می دهد. در نتیجه رفع این چین و چروک ها کمک شایانی به جوان تر دیده شدن پوست و چهره فرد می کند. کرم دور چشم ماساژور دار بیوآکوا گزینه مناسبی برای رفع این چین و چروک های مزاحم می باشد.

از دیگر ویژگی های این کرم دور چشم غلطکی بیوآکوا فوق العاده، قدرت بالای آن دراز بین بردن پف اطراف چشم می باشد. وجود پف زیر چشم باعث می شود تا چهره فرد خسته تر و مسن تر از آن چیزی که هست، دیده شود. به همین دلیل یکی از معضلات خانم ها رفع پفی زیر چشم می باشد.

یکی از راه های کم هزینه برای درمان این پفی، قرار دادن این محصول در روتین پوستی خود می باشد. به طوریکه این کرم به صورت منظم و روزانه مورد استفاده قرار بگیرد. در این صورت پس از مدتی می توانید اثر آن را مشاهده کنید. به دلیل وجود سرماساژور در این کرم دورچشم، این کرم اسراف نمی شود و فقط به مقدار لازم استفاده می شود.

طریقه مصرف سرم دور چشم ماساژور دار بیوآکوا

ابتدا پوست صورت خود را با شوینده مناسب آن بشویید. سپس مقداری از این کرم را به پوست اطراف چشمتان به صورت خطی ماساژ دهید. این کار را تا چند دقیقه انجام دهید تا کرم به طور کامل به خورد پوست برود. برای نتیجه‌ گیری بهتر است به طور منظم و شب ها قبل از خواب از این کرم استفاده کنید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

بیواکوا

کشور مبدا

چین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم دورچشم ماساژور دار بیوآکوا حجم ۱۵ میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 75