ببین، شاید خوشت اومد!

بی بی کرم تی تری فارماسی حجم ۵۰ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • برند: فارماسی
  • کشور سازنده: ترکیه
  • نوع: بی بی کرم
  • مناسب برای: پوست های چرب و مستعد جوش
  • حجم: 50 میلی لیتر
  • رنگ: light to meduim, medium to dark
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

بی بی کرم تی تری فارماسی

بی بی کرم تی تری فارماسی

بی بی کرم تی تری فارماسی

 

این روزها به کمک وسایل آرایشی باکیفیت، می­توان به خوبی نواقص صورت را پوشاند و در بسیاری از محیط­ها با اعتماد ­به­ نفس بیشتری ظاهر شد. هر یک از وسایل آرایشی می­توانند نقشی موثر در زیباتر نشان دادن بخش­های مختلف صورت داشته باشند. به کمک مجموعه­ای از لوازم آرایش باکیفیت و خوب، می­توان خود در خانه برای هر موقعیتی بهترین آرایش را داشت.

در واقع هر فردی این امکان را داشته تا خود به تنهایی در خانه و با وسایل آرایشی باکیفیت و البته مقرون ­به­ صرفه، بهترین آرایش را برای خود انجام دهد. این موضوع باعث شده این روزها تنوع وسایل آرایشی مختلف بسیار زیاد باشد و هر فردی به خوبی با استفاده از وسایل آرایشی متناسب با پوست خود، زیباتر دیده شود.

اما با توجه به تماس مستقیم وسایل آرایشی روی پوست حساس صورت، نیاز است در انتخاب آن­ها توجه ویژه ­ای شود و بهترین وسایل ارایشی را برای خود تهیه نمود. با این کار می­توان خیال خود را راحت ساخت که بر اثر استفاده از وسایل آرایشی، پوست کمترین ضرر را به خود می­بیند.

یک لوازم آرایشی باکیفیت، باید در کنار آن که از برندی معتبر است با پوست شما نیز سازگاری کامل داشته و در ترکیبات آن خبری از مواد مضر نباشد. انتخاب محصولی، با چنین ویژگی­ هایی می­تواند یک انتخاب مطمئن و عالی باشد که باعث زیباتر دیده شدن شما خواهد شد. یکی از محصولات آرایشی باکیفیت برای هر پوستی، بی بی کرم تی تری فارماسی است.

این کرم با پوشانندگی عالی که داشته می­تواند یک پوست صاف و زیبا را برای شما به ارمغان آورد. این کرم همچنین نقشی موثر در مراقبت از پوست خواهد داشت.

بهترین زمان استفاده از بی بی کرم

بی بی کرم­ ها، به دلیل برخورداری از ترکیباتی مفید و موثر در زمینه حفظ و مراقبت از سلامت پوست، یک محصول مراقبت از پوست نیز محسوب می­شوند. این نوع کرم در واقع یک نوع کرم پودر است و به نوعی ترکیبی از محصولاتی آرایشی نظیر کرم پودر و کانسیلر می­باشد. همچنین برخی اوقات این محصولات در ترکیبات خود دارای ضدآفتاب و مرطوب کننده نیز هست.

به طور کلی زمان مشخصی برای استفاده از این محصول وجود ندارد و می­توان در هر زمان و مکانی به راحتی از آن استفاده کرد. استفاده از این نوع کرم، باعث می­شود به وسایل آرایشی کمتری نیاز داشته باشید. در واقع بهترین حالت استفاده از این محصول، زمانی است که دوست ندارید یک آرایش سنگین روی پوست داشته باشید.

با استفاده از بی بی کرم نیازی نیست که از ضدآفتاب یا مرطوب کننده استفاده کنید. این موضوع باعث شده شما با کمترین هزینه، دارای بهترین آرایش باشید. بی بی کرم تی تری فارماسی یکی از انواع بی بی کرم است که نتیجه فوق­العاده ­ای بر روی پوست شما ایجاد می­کند.

ویژگی های بی بی کرم تی تری فارماسی

 

بی بی کرم تی تری فارماسی

بی بی کرم تی تری فارماسی

بی بی کرم تی تری فارماسی را می­توان یک انتخاب عالی برای هر نوع پوستی به شمار آورد. این محصول فراتر از یک کرم معمولی است و بر روی سلامت پوست نقش بسیار موثری خواهد داشت.

بی بی کرم تی تری فارماسی، روی پوست کاوری بسیار بالا دارد و کمک می­کند تا یک پوست صاف، یکدست و زیبا داشته باشید. این کرم تا ۶ ساعت روی صورت ماندگاری خواهد داشت و روی پوست بسیار طبیعی جلوه می­کند. بی بی کرم فارماسی، در کنار خاصیت پوشانندگی، کلاژن­سازی پوست را نیز بالا خواهد برد و استفاده مداوم از آن باعث کاهش چین و چروک پوست و بیشتر شدن حالت ارتجاعی آن می­شود.

بی بی کرم تی تری فارماسی همچنین به خوبی چربی پوست را کنترل می­کند و باعث شده جوش­ های صورت نیز کنترل شوند. در بسیاری از مواقع این کرم به عنوان ترمیم­کننده جای جوش نیز مورداستفاده قرار می­گیرد. از این رو می­توان گفت این کرم، در بین انواع بی بی کرم­ ها، بهترین گزینه است.

یکی دیگر از ویژگی ­های فوق­العاده بی بی کرم فارماسی، بافت مات آن می­باشد. برای همین به هیچ عنوان پوست حال براقی به خود نخواهد گرفت و زمان استفاده از این کرم، پوست بسیار طبیعی است. ترکیبات گیاهی این محصول را نیز می­­توان از دیگر مشخصه­ های آن دانست.

برند فارماسی (FARMASI)

برند فارماسی یکی از برندهای ترک فعال در زمینه تولید محصولات آرایشی است که سابقه کاری آن نزدیک به یک قرن می­رسد. این برند به دلیل استفاده از عصاره روغن درخت چای در محصولات خود، در بین افراد بسیار محبوب است.

این برند توسط خانواده تونا و در شهر استانبول راه­ اندازی شده و کیفیت بالای محصولات آن از همان ابتدا نظر افراد را به خود جلب نمود. امروزه این محصولات به بیش از ۱۲۵ کشور دنیا فرستاده می­شوند.

خرید بی بی کرم تی تری فارماسی

بی بی کرم تی تری فارسی حجم ۵۰ میلی لیتری را می­توانید با مناسب­ترین قیمت از فروشگاه ژوتی تهیه کنید. فروشگاه ژوتی، ارائه ­دهنده انواع محصولات آرایشی و مراقبتی باکیفیت عالی است. شما می­توانید هر نوع محصول مورد نیاز برای پوست خود را با قیمتی بسیار مناسب و با شرایطی عالی از این فروشگاه تهیه کنید.

ژوتی در کنار شماست تا به بهترین شکل از پوست خود مراقبت کنید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

فارماسی

کشور سازنده

ترکیه

نوع

بی بی کرم

مناسب برای

پوست های چرب و مستعد جوش

حجم

50 میلی لیتر

رنگ

light to meduim, medium to dark

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بی بی کرم تی تری فارماسی حجم ۵۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 243