ببین، شاید خوشت اومد!

کوشن خرسی دوقلو میشا

ویژگی‌های محصول
  • برند: میشا
  • رنگ: شماره 23
  • مناسب برای: انواع پوست
  • سیار توضیحات: ترکیبی از BB کرم، مرطوب کننده، پرایمر و ضدآفتاب خاصیت ضد لک و ضد چروک سازگار با پوست حاوی SPF50 دارای پد و آینه دارای یک کوشن زاپاس
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

کوشن خرسی دوقلو میشا

 

کوشن خرسی دوقلو میشا

 

انجام هرچه حرفه ای تر میکاپ، نیازمند به استفاده از یکسری محصولات مراقبت از پوست با کیفیت می باشد که برای پیدا کردن این محصولات نیاز دارید تا کاربرد انواع آن را دانسته و از برند های معتبر این محصولات خریداری نمایید تا بتوانید نواقص پوست را به طور کامل پوشش داده و به زیبایی چهره خود کمک کنید.

محصولاتی همانند کانسیلر ها، کرم پودر ها و حتی ضدآفتاب ها محصولاتی می باشند که برای یک میکاپ حرفه ای نیازمند می باشند. کوشن خرسی دوقلو میشا از جمله محصولاتی می باشد که در صورت استفاده درست و به موقع کمک خواهد کرد تا پوست شما صاف و یکدست شود.

ویژگی های کوشن خرسی دوقلو میشا

کوشن خرسی دوقلو میشا در واقع یک محصول چند کاره می باشد که استفاده از آن برای اینکه میکاپ خود را به صورت حرفه ای انجام دهید می تواند بسیار کمک کننده باشد. این محصول در واقع نوعی کرم پودر مایع می باشد که می توانید از آن به عنوان پرایمر صورت استفاده نمایید.

همچنین این کوشن دو قلو میشا برای مرطوب کنندگی پوست مفید بوده و دارای spf 50 نیز می باشد که از پوست در برابر نور آفتاب محافظت نماید.

 

کوشن خرسی دوقلو میشا

برای خرید کوشن خرسی دوقلو میشا کافی است هم اکنون این محصول را از فروشگاه ژوتی سفارش دهید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

میشا

رنگ

شماره 23

مناسب برای

انواع پوست

سیار توضیحات

ترکیبی از BB کرم، مرطوب کننده، پرایمر و ضدآفتاب
خاصیت ضد لک و ضد چروک
سازگار با پوست
حاوی SPF50
دارای پد و آینه
دارای یک کوشن زاپاس

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوشن خرسی دوقلو میشا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 39