ببین، شاید خوشت اومد!

پودر فیکس رنگی فلورمار حجم ۱۸ گرم

ویژگی‌های محصول
  • برند: فلورمار
  • کشور مبدا برند: ایتالیا
  • حجم: 18 گرم
  • رنگ: شماره 04
  • مناسب برای: انواع پوست
  • سایر توضیحات: تثبیت کننده میکاپ(کرم پودر، پنکک و کانسیلر) ایجاد نمای مات و یکدست مناسب برای فیکس کردن میکاپ قابل استفاده به تنهایی بعنوان پنکک عدم ایجاد ماسیدگی و چسبندگی افزایش دهنده دوام و ماندگاری میکاپ حفظ رطوبت پوست دارای پد مخصوص جهت استفاده آسان از پودر
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

پودر فیکس رنگی فلورمار

آرایش صورت با استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت باعث خواهد شد تا پوستی بی عیب و نقص داشته و ظاهری زیبا به پوست ببخشد. به همین خاطر نیز بسیار از افراد در انتخاب محصولات آرایشی خود وسواس زیادی به خرج دهند.

به خصوص برای آرایش صورت که پوست به دلیل حساسیت بالایی که دارد در صورت عدم استفاده از مواد با کیفیت دچار آسیب شود. بیشتر لوازم آرایشی به دلیل اینکه با پوست صورت در ارتباط می باشند در صورت انتخاب نادرست می توانند به پوست آسیب رسانده و باعث شوند تا شادابی و طراوت پوست شما از دست برود. به همین خاطر در هنگام خرید محصولات آرایشی هم به کیفیت این محصولات دقت نموده و هم حتما بعد از هر بار آرایش پوست را با استفاده از محصولات مراقبت از پوست به خوبی پاکسازی نمایید.

برای اینکه آرایش صورت خود را به خوبی انجام داده و بتوانید فرم و مدل دلخواه خود را بر روی پوست ایجاد نمایید کافی است تا از محصولات متنوع آرایشی مانند کرم پودر ها، انواع محصولات آرایش چشم بر روی پوست استفاده نمایید. پودر فیکساتور نیز می تواند در زیبا تر شدن هرچه تمام تر آرایش به خوبی کمک نماید.

پودر فیکس رنگی فلورمار از محصولاتی می باشد که می توانید با اطمینان خاطر از سلامت محصول از آن استفاده کرده و آرایش خود را بی عیب و نقص انجام دهید.

آرایشی زیبا تر با استفاده از فیکساتور

همانطور که گفته شد برای اینکه پوست شما نهایت زیبایی را در استفاده از محصولات آرایشی داشته باشد نیاز است تا از تمامی آن ها با توجه به رنگ پوست خود و به خوبی استفاده نمایید. در مدل های مختلف آرایشی بیس آرایش محصولاتی مانند کرم پودر ها می باشند که سپس استفاده از محصولاتی مانند رژ گونه می توانند جهره ای بی عیب و نقص برای شما ایجاد نماید. در پایان هر بار آرایش استفاده از محصولات فیکساتور می توانند کمک نمایند تا به آرایش خود تثبیت بخشیده و آن را کامل نمایید.

پودر فیکس می تواند به شما کمک نماید تا آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته و مانع از چرب شدن آن شود. به همین خاطر هنگامی که می خواهید آرایش انجام شده بر روی پوست برای مدت زمان بیشتری روی پوست باقی مانده و از بین نرود، شما می توانید از یک فیکساتور با کیفیت استفاده نمایید.

استفاده از پودر های فیکساتور بی کیفیت علاوه بر اینکه در تثبیت آرایش شما کمک کننده نمی باشند، می توانند در خراب شدن آرایش شما نیز تاثیر گذار باشند. به همین دلیل در هنگام خرید این محصولات توجه داشته باشید که محصولات انتخابی از کیفیت خوبی برخوردار بوده تا بتوانید آرایش خود را زیبا تر و جذاب تر نمایید.

البته فیکساتور ها تنها در نوع پودری نبوده و برخی از آن ها نیز به صورت اسپری می باشند تا بتوانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید. پودر فیکساتور فلورمار که در رنگ های متناسب با انواع پوست تهیه شده اند می توانند به شما کمک نماید تا بتوانید با استفاده از آن آرایش خود را تثبیت کرده و بتوانید مدت زمان بیشتری از آرایش زیبایتان استفاده نمایید.

ویژگی های پودر فیکس رنگی فلورمار

ویژگی های پودر فیکس رنگی فلورمار

ویژگی های پودر فیکس رنگی فلورمار

استفاده از پودر فیکس رنگی فلورمار برای دوام آرایش شما می تواند بهترین گزینه باشد. چرا که این محصول برای استفاده انواع پوست مناسب بوده و همچنین برای افزایش دوام کرم پودر و کانسیلر مناسب بوده و ظاهری یکدست و مات به پوست شما خواهد بخشید. همچنین رنگ بندی پودر فیکس رنگی فلورمار کمک خواهد کرد تا از آن به عنوان هایلایتر و کانتور نیز استفاده نمایید.

استفاده از پودر فیکستاور فلورمار کمک خواهد کرد تا صورت شما ظاهری مات و یکدست داشته و می توانید حتی از آن به صورت تکی و به عنوان پنکک نیز استفاده نمایید. شما با استفاده از این محصول دیگر احساس ماسیدگی و چسبندگی رو پوست خود نداشته باشید. علاوه بر تمام این ویژگی های فوق العاده پودر فیکس رنگی فلورمار می تواند کمک نماید تا رطوبت پوستتان را نیز حفظ نمایید.

نحوه استفاده از پودر فیکساتور

برای نتیجه گیری بهتر از استفاده این محصول کافی است با استفاده از یک براش تمیز مقدار کمی از پودر را برداشته و به صورتی که تمام پوست شما را پوشش دهد بر روی پوستتان استفاده نمایید. این کار کمک خواهد کرد تا علاوه بر اینکه آرایش شما مدت زمان بیشتری روی پوست باقی بماند، از بازتاب نور نیز تا حدود بسیاری جلوگیری خواهد کرد.

پودر فیکساتور فلورمار

پودر فیکساتور فلورمار

برای خرید پودر فیکس رنگی فلورمار حجم ۱۸ گرم کافی است هم اکنون آن را به صورت اورجینال و کیفیت بالا از فروشگاه ژوتی سفارش داده و آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

برای خرید محصولات با کیفیت دیگر همانند پودر فیکس رنگی فلورمار می توانید از محصولات آرایش صورت ژوتی نیز دیدن بفرمایید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

فلورمار

کشور مبدا برند

ایتالیا

حجم

18 گرم

رنگ

شماره 04

مناسب برای

انواع پوست

سایر توضیحات

تثبیت کننده میکاپ(کرم پودر، پنکک و کانسیلر)
ایجاد نمای مات و یکدست
مناسب برای فیکس کردن میکاپ
قابل استفاده به تنهایی بعنوان پنکک
عدم ایجاد ماسیدگی و چسبندگی
افزایش دهنده دوام و ماندگاری میکاپ
حفظ رطوبت پوست
دارای پد مخصوص جهت استفاده آسان از پودر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر فیکس رنگی فلورمار حجم ۱۸ گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 36