پودر بیک بی رنگ فلورمار ۱۸ گرم 

ویژگی‌های محصول
  • برند: فلورمار
  • کشور مبدا: ترکیه
  • نوع: فیکساتور آرایش
  • رنگ: بی رنگ
  • حاوی: ویتامین E
  • وزن: 18 گرم
  • سایر توضیحات: تثبیت کننده انواع کرم پودر و پنکک مناسب برای بیک کردن آرایش عدم ایجاد ماسیدگی و چسبندگی افزایش ماندگاری آرایش حفظ رطوبت پوست

طریقه مصرف: ابتدا کرم پودر یا کانسیلری که از لحاظ رنگ یا نوع متناسب با نوع پوستتان می باشد را با پد یا براش روی پوست خود پخش کنید. سپس یک پد یا براش آرایشی تمیز را به این پودر بیک آغشته کنید و به ضربه ای روی پوست محل مورد نظر بزنید. چند دقیقه صبر کنید تا این پودرآرایشی محل مورد نظر را فیکس کند. سپس باقی مانده پودر را به کمک یک براش تمیز پاک کنید.

موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

370,000 تومان

توضیحات

پودر بیک بی رنگ فلورمار

 

پودر بیک بی رنگ فلورمار 18 گرم

پودر بیک بی رنگ فلورمار

 

امروزه به دلیل مشکلات و سختی های زندگی روزمره انسان خود به خود در معرض ناراحتی های ناخواسته زیادی همچون هوای آلوده و ترافیک و… قرار می گیرد. وجود این ناراحتی ها در محیط اطراف به خودی خود تاثیرات فراوانی بر سلامت بدن ما می گذارد. یکی از بخش های مهم بدن انسان که آثار مریضی و ناخوش احوالی فورا در آن ظاهر می شود، صورت و چهره انسان است.

چهره انسان به گونه ای است که سالم بودن یا مریض بودن بدن انسان را خیلی سریع بازتاب می کند و خیلی زود بشاش یا پژمرده می شود. یکی از راه های موثر برای ایجاد پوست و چهره ای شاداب و بشاش انجام پروسه مراقبت پوستی به کمک محصولات مراقبت پوستی با کیفیت می باشد ولی این حقیقت هم وجود دارد که این روند یک روند زمانبر می باشد. به گونه ای که برای گرفتن نتیجه مطلوب و دلخواه باید به طور مستمر و مدوام از محصولات مراقبت پوستی خود استفاده کنیم.

یکی راه های موثر و فوری برای درمان بی حالی و بی رنگ و رویی چهره، استفاده کردن از محصولات آرایشی و آرایش کردن است. آرایش کردن همانند دیگر کارها فوت و فنی دارد که رعایت کردن این فوت و فن از به وجود آوردن چهره ای مصنوعی و ترسناک جلوگیری خواهد کرد. علاوه براین راهکارها ، استفاده کردن از لوازم آرایشی باکیفیت و مرغوب نیز برای به وجود آوردن یک آرایش نچرال و طبیعی لازم و ضروری است.

به گونه ای که استفاده کردن از محصولات آرایشی نامرغوب هچون کرم پودر نامرغوب باعث می شود تا پوست انسان حالت کیکی وزشتی به خود بگیرد. دراین صورت آرایش نه تنها چهره را شاداب و بشاش نشان نمی دهد بلکه چهره و قیافه فرد را مسن تراز آن چیزی که هست، نشان می دهد. یکی از محصولات آرایشی مهم که اغلب توجه زیادی به آن نمی شود، پودر فیکس یا پودر بیک می باشد.

پودر فیکس چیست؟

 

پودر فیکس چیست؟

پودر فیکس چیست؟

 

همان گونه که از نام این محصول پیداست، این پودر آرایشی، آرایش را فیکس می کند و از ماسیدن و پخش شدم کرم پودر و کانسیلر بعد از چند ساعت جلوگیری می کند. همین امر باعث می شود تا آرایش شما همانند دقایق اولیه تمیز و مرتب باقی بماند. یکی از نمونه های محبوب این سری محصولات پودر بیک بی رنگ فلورمار می باشد.

ویژگی های پودر فیکس بی رنگ فلورمار

 

ویژگی های پودر فیکس بی رنگ فلورمار

ویژگی های پودر فیکس بی رنگ فلورمار

 

یکی از مشکلات استفاده از پودر فیکس که بین مصرف کنندگان و میکاپ آرتیست ها رواج دارد، به وجود آمدن حالت سفیدی و پودری روی پوست می باشد. این مسئله خود یکی از مهم ترین عوامل ایجاد آرایشی مصنوعی و زننده می باشد.

خوشبختانه پودر بیک فلورمار این گونه نبوده و استفاده از آن پس از مدتی باعث ایجاد حالت سفیدی گچ مانند روی پوست صورت نمی شود. درنتیجه بدون اینکه نگران این قضیه باشید می توانید به راحتی از پودر فیکس فلورمار برای فیکس کردن آرایش های مختلف خود استفاده کنید. از دیگر ویژگی های مهم و مفید پودر بیک بی رنگ فلورمار، داشتن ویتامین های گوناگونی همچون ویتامین های A, E, F در فرمولاسیون خود می باشد.

وجود این ویتامین ها در پودر فیکس فلورمار به آبرسانی سلول های پوستی کمک می کند و آن ها را هیدراته می کند. آبرسانی به سلول های پوستی باعث کاهش چین و چروک های پوستی ناشی از خندیدن و حرف زدن می شود. درنتیجه این پودر بیک فلورمار از طریق این ویژگی خود سرعت روند پیری پوست را نیز کاهش می دهد. پوست ما روزانه به دلایل مختلفی در معرض نور خورشید قرار می گیرد.

درست است که نور خورشید سرشار از ویتامین D می باشد ولی امواج مضر زیادی در نور خورشید شناسایی شده است که سلامت پوست را به خطر می اندازد. از جمله آنها می توان به امواج فرابنفش اشاره کرد. پودر فیکس بی رنگ فلورمار این توانایی را دارد که در برابر امواج مضری که از نور خورشید یا محیط اطراف می رسد، از پوست محافظت کند. بااستفاده از پودر بیک فلورمار آرایش شما حالت چسبناکی به خود نمی گیرد و دوام و ماندگاری آن چند برابر خواهد شد.

طریقه مصرف پودر بیک بی رنگ فلورمار

ابتدا کرم پودر یا کانسیلر که از لحاظ رنگ یا نوع متناسب با نوع پوستتان می باشد را با پد یا براش روی پوست خود پخش کنید. سپس یک پد یا براش آرایشی تمیز را به این پودر بیک آغشته کنید و به ضربه ای روی پوست محل مورد نظر بزنید. چند دقیقه صبر کنید تا این پودرآرایشی محل مورد نظر را فیکس کند. سپس باقی مانده پودر را به کمک یک براش تمیز پاک کنید.

درباره برند فلورمار

فلورمار یک کمپانی تولید کننده محصولات آرایشی می باشد که ابتدا در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد ولی بعد ها در کشور ترکیه به تولیدات خود ادامه داد. این برند به کمک تولید لوازم آرایشی با کیفیت خود توانست در مدت زمان اندکی محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان به خود جلب کند. به گونه ای که امروزه یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندها بین برند های آرایشی محسوب می شود.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

فلورمار

کشور مبدا

ترکیه

نوع

فیکساتور آرایش

رنگ

بی رنگ

حاوی

ویتامین E

وزن

18 گرم

سایر توضیحات

تثبیت کننده انواع کرم پودر و پنکک
مناسب برای بیک کردن آرایش
عدم ایجاد ماسیدگی و چسبندگی
افزایش ماندگاری آرایش
حفظ رطوبت پوست

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر بیک بی رنگ فلورمار ۱۸ گرم ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 78