ببین، شاید خوشت اومد!

پالت رژگونه سه رنگ کیس بیوتی

ویژگی‌های محصول
  • برند: کیس بیوتی
  • رنگ: شماره 1, شماره 2
  • سایر توضیحات: پیگمنت و رنگدهی بسیار بالا مناسب آرایش های روزانه موجود در دو طیف رنگ
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

پالت رژگونه سه رنگ کیس بیوتی

داشتن پوسنی صاف و یکدست برای همه ما بسیار خوشایند می باشد. به همین خاطر نیز برای آرایش صورت خود از محصولات بسیاری استفاده می نماییم.

البته نیاز است برای اینکه از استفاده این محصولات نتیجه دلخواه را بگیریم، از محصولاتی با کیفیت بالا استفاده نماییم. پالت رژگونه سه رنگ کیس بیوتی از جمله محصولاتی می باشد که کمک می کند تا پوستی صاف و یکدست داشته و از زیبایی که به چهره ما می بخشد لذت ببریم.

 

پالت رژگونه سه رنگ کیس بیوتی

پالت رژگونه سه رنگ کیس بیوتی

 

 رژگونه از محصولاتی می باشد که جلوه ای زیبا به پوست شما بخشیده و آرایش شما را حرفه ای تر به نمایش خواهد گذاشت. اگر به دنبال محصولی با کیفیت می باشید که بتواند در آرایش شما کمک کننده باشد، می توانید از پالت رژگونه سه رنگ کیس بیوتی استفاده نمایید. چرا که طیف رنگی این محصول و بافت سبک و نرمی که دارد کمک می کند تا آرایش خود را به گونه حرفه ای انجام دهید. همچنین این پالت ماندگاری بالایی نیز بر روی پوست دارد.

برای خرید پالت رژگونه سه رنگ کیس بیوتی کافی است هم اکنون این محصول را به سبد خرید خود اضافه نموده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

کیس بیوتی

رنگ

شماره 1, شماره 2

سایر توضیحات

پیگمنت و رنگدهی بسیار بالا
مناسب آرایش های روزانه
موجود در دو طیف رنگ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت رژگونه سه رنگ کیس بیوتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 38