تینت لب اتود هاوس

ویژگی‌های محصول
  • برند: اتود هاوس
  • کشور مبدا: کره جنوبی
  • نوع: تینت لب
  • رنگ: cherry ade
  • حجم: 9.5 میلی لیتر
  • سایر توضیحات: دادن رنگ طبیعی به لب ها بدون ایجاد حس آرایشی یا سنگینی مرطوب کننده و آبرسان لب در دو رنگ متفاوت

طریقه استفاده: برای آرایش لب و رنگدهی طبیعی به لب هایتان بهتر است که کمی از تینت لب اتود هاوس را به وسط لباهایتان بزنید سپس با انگشتتان آن را بلند کرده و پخش کنید. برای رژگونه نیز می توانید به صورت چند نقطه روی گونه خود زده و سپس با پد مخصوص خود آن را روی پوست خود بلند کنید. بلند کردن را تا جایی ادامه دهید تا این تینت لب به صورت یکدست و یکنواخت روی پوست صورت پخش شود.

موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

240,000 تومان

توضیحات

تینت لب اتود هاوس

 

تینت لب اتود هاوس

تینت لب اتود هاوس

 

این حقیقت دارد که هر چه زمان می گذرد امکانات و تکنولوژی ها پیشرفته تر از زمان های قدیمی می شود ولی این حقیقت نیز بر همگان آشکار است که بر خلاف وجود این پیشرفت، موادی که از طبیعت به دست می آیند و یا ظاهری طبیعی دارند،همواره ارج و قرب خاصی نزد انسان ها دارد.

امروزه برخلاف تولید انواع محصولات آرایشی همانند انواع گوناگون کرم پودر ها و یا رژ لب ها در رنگ ها و غلظت های گوناگون، بازهم اکثر خانم ها به دنبال خرید کردن و استفاده کردن از لوازم آرایشی هستند که قیافه نچرال آن ها حفظ کند و صرفا کمی رنگ و لعاب به چهره آن ها بیفزاید تا ظاهر آن ها را از حالت بی روحی و بیرنگ و رویی خارج کند. یکی از دلایلی که آرایش خانم های کره ای بین خانم های نقاط مختلف جهان طرفداران و خواهان زیادی دارد، نیز همین مسئله نچرال بودن می باشد.

در نگاه اول شاید به نظر بیاید که بازیگران یا مدل های کره ای آرایش نکرده اند و یا به مقدار خیلی کم از لوازم آرایشی استفاده کرده اند که این حقیقت ندارد. ترفند ها و لوازم آرایشی که این خانم ها استفاده می کنند خاص بوده و متفاوت از دیگر لوازم آرایشی می باشد. یکی از آرایش های پرطرفدار خانم های کره ای، آرایش لب آن ها می باشد.

اکثر خانم های کره ای برای آرایش لب خود از گونه ای از لوازم آرایشی استفاده میکنند که به تینت لب معروف هستند. تینت لب نوعی از لوازم آرایشی می باشد که می توان به جای رژ از آن ها استفاده کرد. استفاده کردن از این تینت لب برای آرایش لب باعث می شود تا چهرتان کاملا نچرال و طبیعی به چشم بیاید. تینت لب اتود هاوس یکی از این محصولات می باشد که می توانید به کمک آن آرایشی نچرال خلق کنید.

ویژگی های تینت لب اتودهاوس

 

ویژگی های تینت لب اتودهاوس

ویژگی های تینت لب اتودهاوس

 

یکی از مشکلات رایجی که هنگام استفاده از تینت های لب، مصرف کنندگان با آن روبرو می شوند به وجود آمدن بافت سنگین و آزار دهنده روی لب پس از استفاده از این محصول می باشد. به گونه ای که بعضی از مصرف کننده ها به دلیل این مشکل بیخیال استفاده از تینت لب برای آرایش لب می شوند.

خوشبختانه تینت لب این مشکل را ندارد و خیال مصرف کننده را از این بابت راحت می کند. یکی دیگر از امتیازات این تینت لب که توجه هر میکاپ آرتیست یا مصرف کننده ای را به خود جذب میکند، عدم ایجاد حالت چسبناک روی لب ها می باشد.

از دیگر ویژگی های این تینت لب اتود هاوس که می توان به آن اشاره کرد، این است که می توان از این محصول علاوه بر رژ لب به عنوان رژ گونه نیز استفاده کرد. از آنجایی که این تینت لب غلظت کم و مناسبی برای آرایش نچرال دارد به همین دلیل استفاده از آن به عنوان رژگونه نیز سرخی خیلی طبیعی و نچرالی به گونه هایتان خواهد داد.

لازم به ذکر است که این تینت لب اتود هاوس در سه رنگ مختلف تولید شده هر کدام زیبایی خاص خود را دارد. تن این رنگ ها به گونه ای انتخاب شده که برای خلق یک آرایش نچرال و طبیعی کاملا مناسب می باشد.

طریقه استفاده از تینت لب اتود هاوس

 

تینت لب اتود هاوس

تینت لب اتود هاوس

 

برای آرایش لب و رنگدهی طبیعی به لب هایتان بهتر است که کمی از تینت لب اتود هاوس را به وسط لباهایتان بزنید سپس با انگشتتان آن را بلند کرده و پخش کنید. برای رژگونه نیز می توانید به صورت چند نقطه روی گونه خود زده و سپس با پد مخصوص خود آن را روی پوست خود بلند کنید. بلند کردن را تا جایی ادامه دهید تا این تینت لب به صورت یکدست و یکنواخت روی پوست صورت پخش شود.

درباره برند اتود هاوس

کمپانی برند اتود هاوس یکی از معروف ترین و معتبر ترین کمپانی های تولید کننده لوازم آرایشی در کشور کره جنوبی می باشد. این برند توانسته است به کمک تولید لوازم آرایشی خاص و باکیفیت رضایت مشتریان خود را در حد عالی حفظ کند. یکی از بارز ترین ویژگی های این برند خلاقیت و نوآوری آن در تولید محصولات آرایشی می باشد.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

اتود هاوس

کشور مبدا

کره جنوبی

نوع

تینت لب

رنگ

cherry ade

حجم

9.5 میلی لیتر

سایر توضیحات

دادن رنگ طبیعی به لب ها
بدون ایجاد حس آرایشی یا سنگینی
مرطوب کننده و آبرسان لب
در دو رنگ متفاوت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تینت لب اتود هاوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 79