ببین، شاید خوشت اومد!

هایلایتر مایع رولی L’apeialo حجم ۱۳ میل

ویژگی‌های محصول
  • برند: L'apeialo
  • حجم: 13میلی لیتر
  • مناسب برای: انواع پوست
  • سایر توضیحات: اورجینال کاملا خشک شاین دار
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

هایلایتر مایع رولی L’apeialo

آرایش صورت کار چندان دشواری نیست اگر بتوانید محصول با کیفیت مورد نیاز خود را پیدا کرده و از آن استفاده نمایید. در این صورت است که شما می توانید با پوشاندن نواقص پوست، زیبایی را برای خود به ارمغان آورید. منظور از محصولات با کیفیت محصولاتی می باشند که بتوانند به خوبی برای آرایش حرفه ای شما کمک کننده بوده و همچنین برای پوست شما حساسیت ایجاد نکنند.

به همین خاطر است که استفاده از برند های معروف می تواند بسیار در این کار برای شما خوشایند باشند. محصولاتی که در هنگام آرایش ممکن است نیاز داشته باشید، همانند کانسیلر ها و کرم پودر ها، هایلاتیر ها و رژ گونه ها، رژ های لب و محصولات آرایش چشم را می توانید بسیار در بازار پیدا نمایید، اما هایلایتر مایع رولی L’apeialo می تواند برای استفاده روی پوست شما بسیار بهتر و کمک کننده باشد.

ویژگی های هایلایتر مایع رولی L’apeialo

 

ویژگی های هایلایتر مایع رولی L'apeialo

ویژگی های هایلایتر مایع رولی L’apeialo

 

اگر شما نیز به دنبال محصولی بگردید که بتواند برای شاین دادن به پوست شما کمک کننده باشد، هایلایتر مایع رولی L’apeialo می تواند بسیار کمک کننده باشد. چرا که با استفاده از این محصول می توانید شاین جذابی روی پوست شما ایجاد کرده و حالت خوبی به چهره شما ببخشد.

همچنین می توانید از هایلایتر مایع رولی L’apeialo بر روی قسمت های مختلف بدن همانند ترقوه نیز استفاده نمایید. این محصول حالت خشکی داشته و فقط شاین روی پوست ایجاد خواهد کرد.

برای خرید هایلایتر مایع رولی L’apeialo حجم ۱۳ میل کافی این محصول را از فروشگاه ژوتی سفارش دهید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

L'apeialo

حجم

13میلی لیتر

مناسب برای

انواع پوست

سایر توضیحات

اورجینال
کاملا خشک
شاین دار

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هایلایتر مایع رولی L’apeialo حجم ۱۳ میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 34