ببین، شاید خوشت اومد!

ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید ایمیجز

ویژگی‌های محصول
  • برند: ایمیجز
  • کشور مبدا: چین
سایر توضیحات
  • مرطوب کننده و هیدراته کردن پوست
  • روشن کننده رفع خشکی و زمختی پوست
  • کاهش چین و چروک های پوست و نواحی اطراف چشم
  • ترمیم کننده و تغذیه رسان پوست
  • خاصیت آب‌رسانی با قدرت جذب بسیار بالا برای پوست صورت
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

ویژگی های ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید ایمیجز

 

ویژگی های ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید ایمیجز

ویژگی های ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید ایمیجز

 

هیالورونیک اسید از دسته ترکیبات هیدرو کربنی می باشد. از ویژگی ها و خواص مهم این ترکیبات توانایی بالای آن ها در جذب آب می باشد‌. این ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید ایمیجز حاوی ترکیبات هیالورونیک اسید در ساختار خود می باشد. به همین دلیل استفاده منظم از این محصول باعث آبرسانی عمیق به سلول های پوستی خواهد شد.

زیرا این ترکیبات هیدروکربنی آب را به خود جذب کرده و از این طریق باعث حفظ رطوبت پوست شده و از دهیدراته شدن و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. استفاده مکرر و منظم از این ماسک باعث شفاف شدن و درخشان شدن هر چه بیشتر پوست می شود. از آنجایی که این ماسک خاصیت آبرسانی قوی دارد، با استفاده از آن آثار خشکی پوست از بین رفته و پوست نرم و مرطوب می شود.

ترشح نا بجا و بی موقع چربی از غدد چربی واقع در پوست باعث بروز مشکلاتی همچون آکنه و جوش های بزرگ چرکی و… خواهد شد. ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید ایمیجز میتواند ترشح چربی از غدد چربی را کنترل کرده و از ترشح بیش از حد چربی جلوگیری کند. در نتیجه این محصول می تواند از بروز مشکلات ناشی از ترشح بیش از اندازه چربی نیز جلوگیری کند.

این محصول برند ایمیجز توانایی ترمیم سلول های پوستی آسیب دیده را نیز دارد. به سبب همین ویژگی خود توانایی ترمیم و احیا سلول های پوستی را هم دارد. از دیگر امتیاز های این ماسک، آنتی باکتریال بودن آن است.

آنتی باکتریال بودن ماسک صورت از زنده ماندن و رشد کردن باکتری ها روی سطح پوست جلوگیری می کند. باکتری های مضری که روی سطح پوست سکونت دارند به کمک ترشحات مضر خود می توانند سبب تخریب بافت پوست شوند. این ماسک ضد التهاب و ضد حساسیت می باشد. به همین دلیل استفاده از آن برای افرادی که پوست حساس و ضعیفی دارند محدودیتی ندارد.

طریقه مصرف از ماسک هیالورونیک اسید ایمیجز

ابتدا پوست صورت خود را با شوینده مناسب خود به دقت و کامل بشویید. به گونه ای که اثری از لوازم آرایشی روی پوست باقی نماند. سپس این ماسک ورقه ای ایمیجز را روی پوست خود بگذارید و ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کنید تا مواد مغذی و مفید موجود در ماسک به طور کامل جذب پوست شود. بعد از این مدت ماسک را به آرامی از روی صورت خود برداشته و سپس پوست خود را با آب ولرم بشویید.

سایر محصولات ایمیجز

خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا ایمیجز

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

ایمیجز

کشور مبدا

چین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید ایمیجز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 67