ببین، شاید خوشت اومد!

ماسک نیکوتین آمید ایمیجز

ویژگی‌های محصول
  • برند: ایمیجز
  • کشور مبدا: چین
سایر توضیحات
  • مرطوب گننده
  • ضد پیری
  • تنظیم کننده چربی
  • غنی شده از نیکوتین آمید
  • روشن کننده رنگ پوست
  • حاوی عصاره گل همیشه بهار
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

ویژگی های ماسک نیکوتین آمید ایمیجز

 

ویژگی های ماسک نیکوتین آمید ایمیجز

ویژگی های ماسک نیکوتین آمید ایمیجز

 

کلاژن یکی از ضروری ترین مواد برای حفظ استحکام بافت پوست می باشد. به گونه ای که از شل شدن و افتادگی زودرس پوست جلوگیری می کند‌. یکی از وظایف ماسک ورقه ای نیکوتین آمید ایمیجیز تحریک سلول های پوستی برای تولید کلاژن می باشد. از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجه این ماسک صورت، آبرسانی قوی آن است. به گونه ای که سلول های پوستی را کاملا آبرسانی کرده و پوست را هیدراته کرده و خشکی پوست را رفع می کند.

تجربه نشان داده است که استفاده درست و اصولی از این محصول باعث شفافیت پوست شده و درخشندگی پوست را چند برابر می کند. در نتیجه برای آن دسته از افراد که از کدر شدن پوست خود رنج می برند، گزینه مناسبی به حساب می رود. رفع چین و چروک های مزاحم روی پوست صورت یکی دیگر از مزیت های استفاده از این ماسک نیکوتین آمید ایمیجز می باشد.

وجود چین و چروک های متعدد در جاهای مختلف پوست از جمله گوشه های چشم باعث پیری زودرس پوست خواهد شد. این ماسک ورقه ای نیکوتین آمید ایمیجز با از بین بردن این چین و چروک ها پیری پوست را نیز به تعویق می اندازد و سرعت این روند را کاهش می دهد. از بین بردن جای جوش و لک که بر اثر اتفاقات متعددی همچون سوختگی، روی پوست صورت باقی می مانند، از دیگر فواید استفاده از این ماسک ورقه ای می باشد.

طریقه استفاده از ماسک ورقه ای نیکوتین امید ایمیجز

این ماسک باید روی پوست تمیز و کاملا پاکیزه استفاده شود. در نتیجه ابتدا پوست صورت خود را به طور دقیق و کامل با شوینده مخصوص خود بشویید. به گونه ای که هیچ اثری از مواد آرایشی روی پوست باقی نماند. سپس ماسک را از بسته درآورده و با دقت روی پوست خود قرار دهید. ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کنید و اجازه دهید تا مواد معدنی مفید و مغذی موجود در ماسک جذب سلول های پوستی شود. سپس ماسک را برداشته و پوست صورت خود را با آب ولرم به آرامی بشویید.

خرید محصولات ایمیجز

خرید ماسک هیالورونیک اسید ایمیجز

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

ایمیجز

کشور مبدا

چین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک نیکوتین آمید ایمیجز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 68