ببین، شاید خوشت اومد!

ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده کاسه ای پنتن حجم ۳۰۰ میل

ویژگی‌های محصول
  • برند: پنتن
  • کشور مبدا برند: سوئیس
  • حجم: 300 میلی لیتر
  • مناسب برای: مو های خشک
  • سایر توضیحات: ابریشمی کننده موها ترمیم کننده موهای آسیب دیده تقویت کننده موهای نازک و ضعیف حاوی گروه ویتامین های PRO-V کاهش ریزش موها نرم کننده بسیار قوی موهای خشک و زبر
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده کاسه ای پنتن

 

ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده کاسه ای پنتن

ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده کاسه ای پنتن

 

مو های خوش حالت و خوش فرم برای بسیاری از ما ها بسیار لذت بخش است. اما برای شما نیز پیش آمده است که پس از حمام یا قرار گیری در محیط های خاصی احساس نمایید که طراوت و شادابی مو های شما کاهش یافته است؟

این مسئله به دلیل این است که مو هنگامی که در معرض عوامل آسیب زای محیطی و یا برخی عادات نادرست قرار می گیرد، دچار آسیب شده و سلامتی و زیبایی خود را از دست می دهد. به همین خاطر است که استفاده از محصولات مراقبت از مو می تواند به شما در داشتن مو هایی خوش فرم و شاداب کمک نماید.

محصولاتی همانند روغن ها و سرم های مو و یا محبوب ترین آن ها که ماسک مو می باشد در صورت استفاده درست و مناسب می تواند باعث شود تا مو های شما جذاب و خوش حالت بنظر برسد. ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده کاسه ای پنتن از جمله این محصولات می باشد که استفاده از آن باعث خواهد شد تا نظر شما را به خود جلب کند.

ویژگی های ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده کاسه ای پنتن

با استفاده مداوم از ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده کاسه ای پنتن می توانید مو هایی لطیف و ابریشمی داشته باشید، چرا که کیفیت بالای این محصول و استفاده از مواد مغذی مو در فرمولاسیون ماسک مو پنتن مدل Glatt & Seidig باعث شده است تا در صورت استفاده مداوم باعث زیبایی و طراوت مو های شما شود.

همچنین ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده کاسه ای پنتن می تواند با مرطوب کنندگی ساقه مو و کمک به حفظ رطوبت طبیعی پوست، باعث افزایش سلامت مو و خوش حالتی آن شود. همچنین این محصول غنی شده با ویتامین نیز می باشد که برای مو بسیار مفید خواهد بود.

نحوه استفاده از محصول

برای اینکه از ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده کاسه ای پنتن نتیجه خوبی بگیرید کافی است بعد از اتمام استحمام مقداری از آن را بر روی مو های خود استفاده کنید تا تمام سطح مو های شما را پوشش دهد. سپس موهای خود را آبکشی نمایید.

برای خرید ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده کاسه ای پنتن حجم ۳۰۰ میل می توانید هم اکنون سفارش خود را در فروشگاه ژوتی به ثبت برسانید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

پنتن

کشور مبدا برند

سوئیس

حجم

300 میلی لیتر

مناسب برای

مو های خشک

سایر توضیحات

ابریشمی کننده موها
ترمیم کننده موهای آسیب دیده
تقویت کننده موهای نازک و ضعیف
حاوی گروه ویتامین های PRO-V
کاهش ریزش موها
نرم کننده بسیار قوی موهای خشک و زبر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو تقویت کننده و صاف کننده کاسه ای پنتن حجم ۳۰۰ میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 26