ببین، شاید خوشت اومد!

ماسک زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا

ویژگی‌های محصول
  • برند: بیواکوا
  • کشور مبدا برند: چین
  • مناسب برای: انواع پوست
  • تعداد: 60 عددی
  • سایر توضیحات: مرطوب‌کننده ی زیر چشم رفع تیرگی زیر چشم از بین برنده پف زیر چشم از بین برنده خطوط و چین و چروک زیر چشم
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

ماسک زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا

مراقبت از پوست یکی از نیاز های اساسی می باشد که هر فرد نیاز است تا برای داشتن پوستی سالم و شاداب انجام دهد. منظور از مراقبت از پوست شناخت کامل مشکلات پوستی و آسیب هایی که ممکن است محیط و یا برخی عوامل ژنتیکی بر پوست وارد کرده و در مقابل آن استفاده از محصولات مراقبت از پوستی می باشد که بتواند پوست شما را تغذیه و ترمیم نماید.

به همین خاطر نیز در ابتدا نیاز است تا کاربرد هر یک از محصولات مراقبت از پوست را شناخته و از آن ها در روتین پوستی روزانه خود استفاده نمایید. محصولاتی همانند تونر ها و ژل های شتسشوی صورت، میسلار واتر ها، مرطوب کننده ها و محصولات ضد جوش در صورت استفاده درست و به موقع می توانند پوستی سالم و شاداب برای شما فراهم آورده و کمک نمایند تا بتوانید به راحتی طراوت و شادابی را برای پوستتان فراهم آورید.

برای اینکار کافی است از نمونه های با کیفیت این محصولات خریداری و استفاده نمایید تا بتوانید از بروز مشکلات پوستی مختلف مانند جوش و آکنه و همچنین چین و چروک روی پوست در امان بمانید. ماسک زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا محصولی می باشد که کمک خواهد کرد تا با استفاده از آن پوست دور چشم خود را تغذیه و ترمیم نموده و از تیرگی آن جلوگیری نمایید.

 

پچ زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا

پچ زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا

حساسیت پوست دور چشم

آسیب دیدگی دور چشم از جمله آسیب های پوستی می باشد که برای همه ما ناخوشایند می باشد، به خصوص که این قسمت از پوست بسیار حساس بوده و شاید بسیار مشاهده کرده باشید که در اثر خستگی و یا خواب نا کافی پوست اطراف چشم تیره می شود. این موضوع به این دلیل اتفاق می افتد که حساسیت بالای پوست دور چشم در صورت کمبود مواد مغذی به شدت آسیب دیده و سیاه و کدر می شود.

البته بسیاری دیگر از مشکلات پوستی همانند خطوط پنجه کلاغی که در دور چشم دیده می شود ناشی از پیری پوست می باشد که نتایج آن نیز بیشتر در پوست دور چشم دیده می شود. تمام این دلایل باعث می شود تا برای سلامت پوست دور چشم دست به استفاده از محصولات مراقبتی خاصی زده و در روتین پوستی بیشتر به آن اهمیت دهید.

برای اینکه پوست اطراف چشم از سلامت کافی برخودار باشد در قدم اول رطوبت رسانی عمیق و کافی به پوست دور چشم را فراموش نکرده و از مواد مغذی نیز برای تغذیه و ترمیم پوست آن کمک نمایید. استفاده از محصولات دور چشم می تواند کمک نماید تا پوست اطراف چشم شما شاداب تر و سرحال تر بوده و از لکه ها و تیرگی های آن در امان بمانید. محصولاتی همانند پچ زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا که برای درمان این چنین مشکلات و کمک به آبرسانی پوست دور چشم مناسب می باشد، می تواند برای ما کمک کننده باشد.

 

پچ زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا

پچ زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا

 

ویژگی های ماسک زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا

همانطور که قبلا نیز گفته شد، پوست دور چشم به دلیل حساست بالایی که دارد در برابر عوامل مختلف به سرعت آسیب دیده و دچار تیرگی و چین و چروک می شود. در همین مواقع است که شما نیاز به استفاده از برخی محصولات مراقبت از پوست مانند ماسک زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا پیدا خواهید کرد.

چرا که این محصول منحصرا برای پوست دور چشم طراحی شده و با رطوبت رسانی عمیقی که به پوست دور چشم می کند، می تواند بسیاری از چین و چروک های پوست شما را درمان نماید. از طرفی نیز اگر پوست اطراف چشم شما دارای پف و تیرگی باشد، پچ زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا می تواند به رفع کامل این مشکلات کمک کرده و پوست دور چشم شما را شاداب و با طراوت تر از قبل نماید.

از آنجایی که تیرگی دور چشم می تواند ظاهری نا آراسته و آشفته دهد، می توانید با استفاده از ماسک زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا کمک نمایید تا پوست اطراف چشم و حتی نقاط دیگر پوستتان هم که دچار تیرگی و چین و چروک است را نیز زیبا و شاداب نمایید. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ترکیبات آن نیز هیچگونه حساسیت در پوست شما ایجاد نخواهد کرد.

طرز استفاده از پچ زیر چشم بیوآکوا

 

ماسک زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا

 

برای استفاده از این پچ زیر چشم فوق العاده کافی است هر تیکه از آن را بر روی دور چشم و نقاط دیگری از پوست که می خواهید چین و چروک آن کاهش یابد، قرار داده و سپس اجازه دهید تا چند دقیقه روی پوست شما باقی مانده و مواد آن جذب پوست شما شود.

ماسک زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا ۶۰ عددی را می توانید هم اکنون به صورت اورجینال و مناسب ترین قیمت از فروشگاه ژوتی خریداری و استفاده نمایید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

بیواکوا

کشور مبدا برند

چین

مناسب برای

انواع پوست

تعداد

60 عددی

سایر توضیحات

مرطوب‌کننده ی زیر چشم
رفع تیرگی زیر چشم
از بین برنده پف زیر چشم
از بین برنده خطوط و چین و چروک زیر چشم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک زیر چشم جلبک دریایی بیوآکوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 60