ببین، شاید خوشت اومد!

ماسک دور چشم گلد اسمانتوس بیوآکوا

ویژگی‌های محصول
  • برند: بیواکوا
  • کشور مبدا برند: چین
  • مناسب برای: انواع پوست
  • تعداد: 80 عددی
  • سایر توضیحات: رفع چین و چروک پوست دور چشم رفع خستگی های حاصل از تنش های روزمره ضدپیری و از بین برنده تیرگی اطراف چشم نرم و لطیف کردن پوست دور چشم رفع خطوط ریز و متعادل سازی پوست قدرت جذب بالا رفع خطوط ریز اطراف چشم مرطوب کننده و آبرسانی قوی پوست روشن کننده و تقویت پوست دور چشم حاوی عصاره خالص گیاه اسمانتوس حاوی هیالورونیک اسید
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

ماسک دور چشم گلد اسمانتوس بیوآکوا

مراقبت از چهره تاثیر بسیار زیاذی در زیبایی صورت و همینطور اعتماد به نفس افراد دارد. چشم ها نیز عضو بسیار مهم و قابل توجهی از چهره هستند و مراقبت از آن ها دارای اهمیت زیادی می باشد.

برای اینکه بتوانید سلامت و زیبایی را به پوست دور چشم خود اضافه نمایید و از شر خطوط پنجه کلاغی خلاص شوید، استفاده از ماسک دور چشم گلد اسمانتوس بیوآکوا می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

چرا که این محصول حاوی عصاره های مفید برای پوست و غنی شده با هیالورونیک اسید و ویتامین های مختلف می باشد که کمک می نماید علاوه بر از بین رفتن چین و چروک دور چشم به دلیل آبرسانی بالایی که دارد، پوست شما را روشن و لکه های روی پوست را نیز از بین ببرد. همچنین استفاده مداوم از این محصول باعث می شود تا پوستی نرم و زیبا داشته باشد.

 

ماسک دور چشم گلد اسمانتوس بیوآکوا

 

ماسک دور چشم گلد اسمانتوس بیوآکوا آبرسان قوی پوست دور چشم می باشد. این محصول همچنین خاصیت روشن کنندگی قوی نیز دارد.

این ماسک دور چشم با ترکیبات خاص خود به خوبی پوست دور چشم را تغذیه می کند و موجب شادابی و طراوت پوست دور چشم می شود. همچنین موجب سفت شدن پوست اطراف چشم و جلوگیری از پیری از پیری زودرس آن می شود.

ماسک دور چشم گلد اسمانتوس بیوآکوا حاوی ترکیبات موثری همچون عصاره طلایی اسمانتوس، پروتئین جو دوسر، هیالورونیک اسید و روغن زیتون می باشد.

برای خرید این محصول به صورت اورجینال و کیفیت مناسب از فروشگاه اینترنتی ژوتی، کافی است هم اکنون محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

بیواکوا

کشور مبدا برند

چین

مناسب برای

انواع پوست

تعداد

80 عددی

سایر توضیحات

رفع چین و چروک پوست دور چشم
رفع خستگی های حاصل از تنش های روزمره
ضدپیری و از بین برنده تیرگی اطراف چشم
نرم و لطیف کردن پوست دور چشم
رفع خطوط ریز و متعادل سازی پوست
قدرت جذب بالا
رفع خطوط ریز اطراف چشم
مرطوب کننده و آبرسانی قوی پوست
روشن کننده و تقویت پوست دور چشم
حاوی عصاره خالص گیاه اسمانتوس
حاوی هیالورونیک اسید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک دور چشم گلد اسمانتوس بیوآکوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 62