ریمل حجم دهنده بی یو مدل ارتشی

ویژگی‌های محصول
  • برند: بی یو
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • سایر توضبحات: پوشش بالا بلند کننده دارای برس بسیار نرم حجم دهنده‌گی بسیار بالا دارای پیگمان‌های مشکی ضد حساسیت
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

410,000 تومان

توضیحات

ریمل حجم دهنده بی یو مدل ارتشی

 

ریمل حجم دهنده بی یو مدل ارتشی

ریمل حجم دهنده بی یو مدل ارتشی

 

یکی از مهم ترین دغدغه های انسان امروزی توجه به مد و پوشاک می باشد. زیرا انسان امروزی در دنیایی زندگی می کند که مد و ظاهر از اهمیت بالایی برخوردار است و جایگاه ویژه ای دارد. از این رو انسان ها برای داشتن ظاهری خوب و آراسته لباس های زیبا و مرتب می پوشند، از اکسسوری های گوناگونی همانند ساعت، انگشتر و… استفاده می کنند. آرایش کردن یا میکاپ یکی از این گزینه ها می باشد که مختص خانم ها می باشد.

برای آرایش از لوازم آرایشی گوناگونی همانند کرم پودر، رژ، خط چشم، سایه و… استفاده می شود. بسته به سبک آرایشی شما لوازم آرایشی که استفاده می کنید ممکن است زیاد یا کم باشد. یکی از لوازم آرایشی که در هر سبک آرایشی وجود دارد ، ریمل می باشد.

ریمل یکی از بهترین لوازم آرایشی برای آرایش چشم است. باعث بشاشیت هر چه بیشتر چهره می شود و باعث خوش فرم دیده شدن چشم ها و مژه ها می شود. لازم به ذکر است که ریمل ها انواع گوناگونی دارند برای مثل گروهی از آن ها باعث بلند تر شدن مژه ها می شود. بعضی از ریمل ها فضای خالی بین مژه ها را پر کرده و باعث پر پشت تر دیده شدن مژه ها می شوند و…

برای انتخاب لوازم آرایش چشم باید نهایت دقت را به خرج بدهیم . زیرا این لوازم با یکی از حساس ترین عضوهای بدن یعنی چشم ها در ارتباط مستقیم هستند. ریمل نیز از این قاعده جدا نیست و باید از لحاظ سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید و هر ریملی را استفاده نکنید. چشم پزشکان توصیه می کنند که ریملتان را هر ۶ ماه یکبار عوض کنید زیرا معتقدند عمر مفید یک ریمل ۶ ماه می باشد و بعد از این مدت استفاده کردن از آن سلامتی چشمانتان را به خطر خواهد انداخت. اگر بخواهیم یکی از بهترین ریمل های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، بی شک ریمل ارتشی بیو را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های ریمل ارتشی بیو

 

ریمل حجم دهنده بی یو مدل ارتشی

ریمل حجم دهنده بی یو مدل ارتشی

 

سبوس برنج به دلیل اینکه دارای مقادیر بالایی از ویتامین B می باشد یکی از بهترین مواد موجود در طبیعت برای تقویت مژه ها و موها می باشد. زیرا ویتامین B نقش مهمی در تحریک پیاز مو و رشد مو دارد. ریمل ارتشی بیو به دلیل داشتن سبوس برنج در ساختار خود نقش مهمی در رشد و تقویت مژه ها دارد. از دیگر ویژگی های مطلوب این ریمل حجم دهنده بی یو مدل ارتشی عدم چسباندن مژه ها به یکدیگر می باشد. به طوری که با حفظ ظاهر جداگانه و نچرال مژه ها باعث زیبا شدن هر چه بیشتر مژه ها می شود.

این ریمل ارتشی بیو توانایی بلند کردن مژه ها حتی مژه های کوچک را دارد. به گونه ای که به کمک افزایش طول مژه ها باعث بلند تر دیده شدن هر چه بیشتر مژه ها می شوند.  وقتی از این ریمل ارتشی بیو استفاده می کنید فضاهای خالی بین مژه هایتان پر می شود به همین دلیل مژه ها پر پشت تر و حجیم تر دیده می شوند. از دیگر ویژگی های این ریمل بیو که توجه هر مصرف کننده ای را به خود جذب می کند، وجود رنگدانه های بسیار مشکی در ساختار این ریمل می باشد.

به گونه ای که مژه ها رنگ بسیار مشکی و زیبایی به خود می گیرند. از دیگر امتیازات مثبت این ریمل ارتشی بیو پاک شدن آسان و بی دردسر آن است. این ویژگی نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ریزش مژه ها هنگام پاک کردن ریمل دارد. این ریمل بیو برای افرادی که چشم های حساسی دارند و یا از لنز استفاده می کنند هم مناسب می باشد و از این جهت مشکلی برایشان ایجاد نخواهد کرد. این ریمل بیو فرچه بسیار بزرگی دارد.

همین ویژگی به حجیم شدن و بلند شدن هر چه بیشتر مژه ها کمک بزرگی می کند. در ضمن این ریمل ارتشی بیو دارای تاییدیه وزرات بهداشت می باشد و به همین دلیل استفاده کردن از آن به سلامتی چشمانتان آسیبی نمی رساند.

درباره برند بیو

 

برند بیو

برند بیو

 

شرکت تولید کننده برند بی یو در کشور آلمان قرار دارد. این برند محصولات خود را به کشورهای مختلفی صادر می کند. اساس تولید محصولات این برند آلمانی حفظ و ارتقای کیفیت محصولات و تولید محصولات آرایشی با توجه به نیاز مشتری می باشد و به همین دلیل شاهد افزایش روز افزون طرفداران این برند در نقاط مختلف جهان هستیم.  اگر قصد خرید این ریمل ارتشی بیو را دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ژوتی اقدام کنید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

بی یو

کشور مبدا برند

آلمان

سایر توضبحات

پوشش بالا
بلند کننده
دارای برس بسیار نرم
حجم دهنده‌گی بسیار بالا
دارای پیگمان‌های مشکی
ضد حساسیت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل حجم دهنده بی یو مدل ارتشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 45