روغن آرگان پنتن سری pro-v حجم ۱۰۰ میلی لیتر

ویژگی‌های محصول
  • برند: پنتن
  • کشور مبدا برند: سوئیس
  • حجم: 100 میلی لیتر
  • مناسب برای: انواع مو
  • سایر توضیحات: حالت دهنده ی موهای فر و مجعد تغذیه کننده و تقویت کننده مو افزایش شفافیت و درخشندگی مو نرم کننده و براق کننده مو بدون ایجاد حس سنگینی روی مو مناسب برای انواع مو سبک و با جذب سریع مناسب استفاده روزانه فاقد الکل بدون نیاز به آبکشی
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

280,000 تومان

توضیحات

روغن آرگان پنتن سری pro-v

 

روغن آرگان پنتن سری pro-v

روغن آرگان پنتن سری pro-v

 

موها عضو بسیار مهمی از بدن انسان ها را تشکیل می دهند. موها یکی از حساس ترین اعضای بدن محسوب می شوند. به گونه ای که وقتی تغییری همانند بیماری یا رعایت رژیم غذایی خاص در بدن رخ می دهد، از اولین عضوهایی که تحت تاثیر قرار می گیرند و آسیب می بینند موها هستند. به همین دلیل، باید جهت پیشگیری از بروز هر گونه آسیب و ناراحتی برای مراقبت از موهایمان یک فرایندی داشته باشیم که این فرآیند به روتین مراقبت از مو معروف است.

روتین مراقبت از مو چیست؟

روتین مراقبت از مو فرایندی است که در آن برای حفظ سلامتی موها از محصولات متنوعی همانند ماسک موهای گوناگون، روغن موهای متنوع طبیعی و… به صورت منظم استفاده می شود. یکی دیگر از روش های رایج برای سالم نگه داشتن موها، روغن تراپی می باشد. برای روغن تراپی موها را با روغن های طبیعی همانند روغن زیتون، روغن بادام تلخ و… ماساژ می دهند و باعث تقویت تارهای آسیب دیده مو می شوند. یکی از روغن های بسیار موثر برای ترمیم وبهبود وضعیت تارهای مو به ویژه تارهای آسیب دیده روغن آرگان می باشد.

روغن آرگان چیست؟

 

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان چیست؟

 

روغن آرگان از هسته درخت آرگان به دست می آید. این درخت بومی کشور مراکش می باشد. این روغن به قدری ارزشمند است که لقب طلای مایع را به آن داده اند. جزء یکی از مغذی ترین و مفید ترین روغن هایی می باشد که می توان برای حفاظت از پوست و مو استفاده کرد. پیرو مطالب گفته شده اگر بخواهیم یکی از بهترین روغن آرگان های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، بدون شک روغن آرگان پنتن را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های روغن آرگان پنتن

در ادامه به صورت خلاصه به چند تا از ویژگی های عالی این محصول خواهیم پرداخت. یکی از ویژگی های بسیار خوب روغن آرگان پنتن سری pro-v ، وجود مواد مغذی فراوان در فرمولاسیون این روغن آرگان می باشد. به گونه ای که تار های مو را کاملا تغذیه می کند و تا حد زیادی باعث بهبود وضع آن ها می شود. یکی از نشانه های موهای سالم ویژگی های ظاهری آن ها می باشد.

به عنوان مثال یکی از ویژگی های بارز موهای سالم، براقیت و شفافیت ظاهری آن ها می باشد. یکی از ویژگی های با ارزش این روغن آرگان پنتن سری pro-v، توانایی براق کردن و شفاف کردن تار های مو می باشد. به گونه ای که ظاهری براق و زیبا به موها می بخشد. از دیگر ویژگی های مهم این روغن آرگان پنتن، خاصیت زود جذبی آن می باشد. به گونه ای که بعد از ماساژ دادن تارهای مو با این روغن آرگان پنتن تارهای مو حالت چرب به خود نمی گیرند و خیلی زود جذب مو می شود.

از دیگر ویژگی های عالی روغن آرگان پنتن سری pro-v که توجه هر مصرف کننده ای را به خود جذب می کند، عدم نیاز این روغن به آبکشی می باشد. طوری که بعد از اینکه موهای خود را با این روغن تقویت کردید دیگر نیازی به شستن مجدد موهایتان وجود ندارد. از دیگر امتیازهای مثبت این روغن آرگان پنتن عدم وجود الکل در ساختار این محصول می باشد.

همچنین این روغن آرگان پنتن برای انواع موها قابل استفاده می باشد و از این جهت برای مصرف کننده محدودیتی ایجاد نخواهد کرد. در ضمن استفاده از این روغن آرگان پنتن باعث حالت گرفتن هر چه بیشتر موهای فر و مجعد می شود. در نتیجه گزینه بسیار خوبی برای کسانی می باشد که موهای فر یا مجعدی دارند.

طریقه استفاده روغن آرگان پنتن

بعد از خارج شدن از حمام آب اضافی موهایتان را بگیرید، به گونه ای که آب از موهایتان چکه نکند ولی موهایتان مرطوب بماند. سپس مقداری از این روغن آرگان پنتن را کف دستتان بریزید. کف هر دو دستتان را به هم بمالید سپس ساقه موهایتان را به کمک دست های روغنی ماساژ دهید طوری که همه تارهای مو به این روغن آغشته شود. بعد از اینکه موهایتان خشک شد متوجه نرمی و لطافت بی نظیر موهایتان خواهید شد.

درباره برند پنتن

 

برند پنتن

برند پنتن

 

کمپانی برند پنتن برای اولین بار در کشور سوئیس تاسیس شد و به تولید محصولات مراقبت از مو هماننند شامپو و روغن های مو متنوع پرداخت. بعد از مدتی در آمریکا نیاز به این محصولات افزایش یافت به همین دلیل پنتن به آمریکا هم صادر شد و بدین ترتیب این برند کم کم گسترش پیدا کرد. این برند یکی از موفق ترین برند ها در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو می باشد و طرفداران بسیار زیادی از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. اگر قصد خرید روغن آرگان پنتن را دارید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ژوتی خرید خود را انجام دهید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

پنتن

کشور مبدا برند

سوئیس

حجم

100 میلی لیتر

مناسب برای

انواع مو

سایر توضیحات

حالت دهنده ی موهای فر و مجعد
تغذیه کننده و تقویت کننده مو
افزایش شفافیت و درخشندگی مو
نرم کننده و براق کننده مو
بدون ایجاد حس سنگینی روی مو
مناسب برای انواع مو
سبک و با جذب سریع
مناسب استفاده روزانه
فاقد الکل
بدون نیاز به آبکشی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن آرگان پنتن سری pro-v حجم ۱۰۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 28