خط چشم ژلی کاسه ای میبلین

ویژگی‌های محصول
  • برند: میبلین
  • کشور مبدا: آمریکا
سایر توضیحات
  • دارای رنگدانه های غنی
  • دارای بافت نرم و سبک
  • ماندگاری و دوام بالا تا 24 ساعت
  •  ضد آب
  • دارای قلم موی تخصصی
  • بدون پخش شدن
  • آزمایش شده توسط متخصصان چشم و پوست
  • تنوع رنگ بندی
  • کیفیت بالا
موجود
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

559,000 تومان

توضیحات

معرفی خط چشم ژلی کاسه ای میبلین

 

خط چشم ژلی کاسه ای میبلین

خط چشم ژلی کاسه ای میبلین

 

امروزه یکی از مهم ترین معضلات مردم مرتب و منظم دیده شدن هر چه بیشتر در جامعه می باشد. به گونه ای که برای رسیدن به این هدف کارهای مختلفی انجام می دهند. از جمله آن ها می توان به تمیز و پاکیزه بودن لباس ها، اتو کشیدن لباس ها، داشتن موهای سالم و تمیز و… اشاره کرد. آرایش کردن نیز یکی از این کارها می باشد که مختص خانم ها است. آرایش کردن یک حرفه می باشد و برای خلق یک آرایش خوب و تمیز باید فوت و فن آرایش کردن را یاد بگیرید.

منتها برای ایجاد یک آرایش تمیز فقط یاد گرفتن این فوت وفن ها کافی نیست. وجود لوازم آرایشی مرغوب به ما برای خلق یک آرایش خوب و دلنشین کمک بزرگی می کند. مرغوب بودن لوازم آرایشی علاوه بر اینکه به شما در داشتن آرایشی تمیز کمک خواهد کرد، نقش مهمی در حفاظت از پوست و سلامتیتان نیز خواهد داشت. برای مثال اگر کرم پودری که از آن استفاده می کنید ساختار خوبی نداشته باشد، باعث پیدایش جوش و لک و… روی پوستتان خواهد شد.

یکی از این لوازم آرایشی که کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است، خط چشم می باشد. خط چشم ها انواع گوناگونی دارند. از جمله آن ها می توان به خط چشم مدادی، آکوا ها، خط چشم ژله ای و… اشاره کرد.

خط چشم ژله ای چیست؟

 

خط چشم ژلی کاسه ای میبلین

خط چشم ژلی کاسه ای میبلین

 

خط چشم های ژله ای نسل جدیدی از خط چشم ها می باشند. ما با خط چشم های مدادی، ماژیکی، مویی و… آشنایی داریم ولی این خط چشم های ژله ای متفاوت از بقیه خط چشم ها می باشند. خط چشم های ژله ای همانند خط چشم آکوا درون یک ظرف کوچک به فروش می رسند ولی بقیه خط چشم ها به صورت قلم و ماژیک و… به فروش می رسند. به همین دلیل موقع استفاده از این خط چشم ها، ظریف یا درشت بودن خط چشمتان را با استفاده از قلموی کلفت یا نازک می توانید تغییر دهید.

تفاوت عمده خط چشم آکوا از خط چشم ژله ای بافت مواد آن ها می باشد. به گونه ای که خط چشم های آکوا پودری هستند و برای استفاده از آن ها باید موهای قلمو را با آب خیس کنیم سپس به پودر بزنیم.

بعد از این مراحل قلمو برای کشیدن خط چشم آماده می باشد ولی خط چشم ژله ای نیازی به خیساندن قلمو ندارد. بافت ژله ای و کرمی مخصوصی دارد که برای کشیدن خط چشم کافیست موهای قلمو را به آن آغشته کنید. بعد از این گفته ها اگر بخواهیم یکی از بهترین خط چشم های ژله ای موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، می توانیم به خط چشم ژله ای میبلین اشاره کنیم.

ویژگی های خط چشم ژلی کاسه ای میبلین

 

ویژگی های خط چشم ژله ای میبلین

ویژگی های خط چشم ژلی کاسه ای میبلین

 

یکی از ویژگی های بسیارخوب و مفید خط چشم ژلی کاسه ای میبلین ایجاد خط چشمی یکنواخت و مشکی می باشد. برای اینکه خط چشم زیبا و یکنواخت و تماما مشکی داشته باشیم، به گونه ای که جاهای خالی سفید باقی نماند، باید بافت و ترکیب خود خط چشم یکنواخت باشد تا خط چشمی با ظاهر یک دست پشت پلکتان ایجاد شود. این خط چشم ژله ای میبلین به لطف داشتن بافت ژله ای منسجم و یکنواخت یکی از بهترین خط چشم ها در این زمینه می باشد.

از دیگر ویژگی های محبوب این خط چشم ژلی کاسه ای میبلین که توجه هر مصرف کننده ای را به خود جلب می کند، راحتی استفاده از آن می باشد. به گونه ای که بر خلاف دیگر خط چشم های کاسه ای به موادی همانند آب نیازی ندارید و برای شروع کار صرفا باید قلمو را به خط چشم آغشته کنید.

ماندگاری و دوام بالای این خط چشم ژلی کاسه ای میبلین از دیگرویژگی های ممتاز این محصول می باشد. در ضمن این خط چشم خاصیت ضد آبی هم دارد. به طوری که خط چشمی که با این محصول کشیده می شود تا ۲۴ ساعت پشت پلکتان باقی خواهد ماند. لازم به ذکر است که این خط چشم ژله ای میبلین توسط متخصصان چشم و پوست تست شده و تایید شده می باشد. به گونه ای که استفاده از آن برای پوست و چشم مشکلی به وجود نخواهد آورد.

درباره برند میبلین

کمپانی برند میبلین برای اولین بار در شهر نیویورک تاسیس شد و به تولید محصولات آرایشی مشغول شد. این برند به کمک تولید محصولات آرایشی با کیفیت و کارآمد توانسته است به یکی از محبوب ترین برند های لوازم آرایشی در دنیا تبدیل شود.

حال اگر قصد تهیه این محصول را دارید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ژوتی خرید خود را انجام دهید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

میبلین

کشور مبدا

آمریکا

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط چشم ژلی کاسه ای میبلین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ببین، شاید خوشت اومد!

شناسه محصول: 83