ببین، شاید خوشت اومد!

اسکراب بدن آووکادو بیوآکوا

ویژگی‌های محصول
  • برند: بیواکوا
  • کشور مبدا: چین
سایر توضیحات
  • نرم و مرطوب کننده
  •  پاکسازی منافذ باز پوست
  •  روشن کننده فوق العاده قوی
  •  از بین برنده ی جوش های سرسیاه
  •  مدل شنی و مناسب انواع پوست
  •  جلوگیری از ایجاد جوش های زیرپوستی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی ژوتی
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی ژوتی تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه اینترنتی ژوتی در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود


توضیحات

ویژگی های اسکراب بدن آووکادو بیوآکوا

 

ویژگی های اسکراب بدن آووکادو بیوآکوا

ویژگی های اسکراب بدن آووکادو بیوآکوا

 

پوست بدن از چندین لایه تشکیل شده است که که خارجی ترین لایه آن که با لباس یا هوا در تماس است سلول های مرده می باشد. این سلول های مرده بهتر است که به کمک لایه بردارها از روی پوست حذف شوند تا پوست بهتر نفس بکشد. مکانیزم اسکراب های بدن به گونه ای است که این سلول های مرده را از روی پوست حذف میکنند.

در نتیجه استفاده کردن از اسکراب های بدن به تنفس بهتر پوست نیز کمک شایانی می کند. اسکراب بدن آووکادو بیوآکوا نیز دارای مکانیزم این چنینی بوده و استفاده کردن از آن به سلامت و تنفس بهتر پوست کمک می کند. این اسکراب بدن از خشکی پوست جلوگیری کرده و به پوست رطوبت رسانی می کند. به گونه ای که باعث نرم و لطیف شدن هر چه بیشتر پوست می شود.

وجود جوش های سر سیاه روی پوست هر قسمت از بدن ظاهر زشت و زننده ای به وجود می آورد. حذف این جوش های سرسیاه علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا، برای سلامتی پوست نیز لازم است.

اسکراب بدن آووکادو بیوآکوا توانایی حذف این جوش های مزاحم و زشت را دارد. به گونه ای که بعد از استفاده از آن تاثیر آن را خواهید دید. وجود منافذ روی پوست بخش های مختلف پوست اتفاقی نرمال و طبیعی است ولی تجمع آلودگی درون این منافذ یک مسئله مهم و غیر طبیعی است و باید پاکسازی شوند. زیرا این مسئله خود عامل مهمی در بروز آکنه و جوش های مختلف می باشد. به همین دلیل پاکسازی این منافذ از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

این اسکراب بدن توانایی پاکسازی این منافذ را دارد و از این طریق از بروز جوش و آکنه روی سطح پوست جلوگیری می کند‌. این اسکراب خاصیت روشن کنندگی نیز دارد.به گونه ای که استفاده از این اسکراب می تواند منجر به روشن شدن و شفاف شدن پوست بدن نیز شود. این اسکراب بدن مناسب برای انواع تایپ های پوستی می باشد و از این لحاظ محدویتی ندارد.

طریقه استفاده اسکراب بدن آووکادو بیوآکوا

 

اسکراب بدن آووکادو بیوآکوا

اسکراب بدن آووکادو بیوآکوا

 

لایه برداری باید تایم مشخصی داشه باشد. استفاده روزانه از اسکراب های بدن درست نیست و باید با توجه به نوع پوست خود تایم مشخصی برای اسکراب و لایه برداری در نظر بگیرید. مثلا افرادی که پوست چربی دارند بهتر است هفته ای دو بار پوست خود را لایه برداری کنند ولی افرادی که پوست های مختلط و خشکی دارند، می توانند دو هفته یک بار لایه برداری کنند تا آسیبی به پوستشان وارد نشود.

خرید محصولات بیوآکوا

خرید ژل دور چشم بیوآکوا

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

بیواکوا

کشور مبدا

چین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب بدن آووکادو بیوآکوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شناسه محصول: 71